porne: fahişe graphein: yazmak
önceleri fahişelerin yaşamını konu alan sanat ya da edebiyat yapıtları için kullanılırmış..
şimdilerde ise kitap, resim, film vb yapıtlarda cinsel istek uyandırmak amacıyla erotik davranışların sergilenmesi anlamında kullanılır.
12 yaşındaki çocuklar porno izliyor. 12 yaşındaki çocukların seks düşleri/mastürbasyon hayallerinde gagging(erkeğin penisini kadının boğazına kadar sokup boğulma kaslarını harekete geçirmesi/kadının gözlerinden yaşlar gelene kadar buna devam edilmesi) olamaz/olmamalı. Ana akım porno heteroseksüel birleşmenin ötesinde, şiddet ve işkence yayınlıyor. Gonzo adı verilen, bir kadının aynı anda üç erkek tarafından penetre edildiği videolar, gagging videoları, fisting(kadının cinsel organına eli yumruk halinde sokma) videoları, anal seks videoları ile dolu bir akım var. Bu sahneleri çekebilmek için çoğunlukla yönetmenler tarafından sağlanan ağrı kesicilerin ve uyuşturucuların bağımlısı haline gelen porno oyuncuları var. ilk izleyişlerinde travmatik bir ereksiyon yaşayıp sonra bunun bağımlısı olan çocuklar ve yetişkinler aramızda.
12 yaşında bunları izleyen ve bunlardan tahrik olan çocuk yetişkin bir birey olduğunda nelerden tahrik olacak, nelerin arayışına girecek? Çocuklardaki korkunçluğu geçelim, yetişkin bir insanın bunu izleyip bundan keyif alması bir problemdir. işkencenin normalleşmesi problemdir. Kadının seksin nesnesi haline gelmesi problemdir. Hazzın karşılıklı olmadığı bu öğrenilmiş cinselliği normalleştirmemeliyiz.
günümüz gençlerinin en az sigara, alkol, uyuştucu kadar tehdit ettiği sektördür.
hırs, açgözlülük, kıskançlık gibi nefsimize hakim olamadığımız vakitlerde ortaya çıkan belirtiler gibi üzerimizde doğal halde bulunan şehvetin azgınlığa dönüşmesinde bu sektör önemli bir rol oynar. zira en büyük tehlike de insanın hayvanlarla ortak yanlarından çıkmıştır bugüne kadar. tatmin olmadım dediklerinle diyenler tarih okusun.
üstelik ileride yaşanacak cinsel ilişkilerde kişi olayların bu sektördeki gibi canlanmadığını fark ettiğinde büyük çöküntüler yaşar. ruh halinde bozulmalar meydana gelir. zaten tek taraflıdır pornografi. erotizmle pornografi farklı şeylerdir.
sonu yoktur üreme çağı sona erene kadar. bağımlılıktır. kurtulmak hiç de kolay değildir bu meretten.
insanın en mahremini gözler önüne serer. köpekler bile sokakta herkesin gözü önünde yapıyor bunu. insansınız siz.
özel hayata hiç girmiyorum zaten. jenna jamesonın pişman olup çocuklarını bahane ederek porno yıldızlığını bırakması yeterli sanırım. ki kendisi dünyanın en büyük eşyıldızı olarak kabul görmektedir.
ve böylesine iğrençliklerin boy gösterdiği bir sektörün dünyanın en büyük para kaynaklarından olması ne acıdır.
biz gençlerimizi piyano çalarken, futbol oynarken, sahnedeyken, münazaradayken görmek istiyoruz. bütün gün eve tıkılıp pornografik sitelerde takılmalarını, çeşitli paylaşım mekanlarında çıplak insan fotoğraflarını veya videolarını göstermelerini değil.
eğer bu yazıyı okuyan ebeveynler varsa lütfen çocukları için cinsel eğitim kitapları alsınlar. cinselliği anlatsınlar. örtbas etmesinler. çünkü pornoyla büyüyen bir nesil, hipnoza uğramış bir yıkım ordusundan başka bir şey değildir.
kendiniz için, aileniz için, en önemlisi de vatanınız için şu pisliği bırakmanızı temenni ediyorum.
Devlet ve devlet üstü oluşumların insanları daha kolay yönetmek için kullandıkları kısa vadeli mutluluklar vadeden ancak uzun vadeli ruhi hastalıklara sebep olan bir zehir.
pornografi ya da kısaca porno, cinsel anlamda tahrik etmek amacıyla insan vücudunu veya cinselliğin mahremini yansıtma. pornografi, yazı, fotoğraf, çizim, film, animasyon veya ses gibi iletişim araçlarından herhangi birini kullanabilir.
pornografi kavramı, erotizme yakın olmakla beraber, sınır tanımayışı açısından farklılık arzeder.
sanılanların aksine -15 yaş ergenleri hariç- bir yaşam şekli değildir. hayat amacı, "hayatta kalmamı bir tek bu sağlıyor, vallahi!" çerçevesi hiç değildir.
tuvallere, beyaz perdeye, kâgitlara dokumu yapilan ve yapilmaya devam edilen bir olgu olmasinin yaninda kesinlikle gercegi ve gercegin degi$tirilemez ic hukukunu (hakimi, mahkumu, zanlisiyla) afi$e eden bir realite toplami oldugunu soylemek gerek oncelikle. cumhuriyet donemi edebiyatin cinsellik uzerine egilmemesinin ardinda yatan asil sebebi donem $artlarına baglayan sozum ona donem edebiyatcilarinin/turkce edebi urun sahiplerinin, yatakodasinda gecenlerin kaleme alinmasinin etik olmayacagina dair goru$ belirtmelerinin nuvesi, anti-uretkenliklerinin ceremesini gelecek ku$aklarin da cekmesini arzulamalari $eklinde algilanirsa daha mantikî olur.
neden degindim buna; $undan:
evlerdeki cocuk sayisi, evlerdeki kitap sayisından az oldugunda, pornografi de anla$ilmi$ olacak zaten. o kitaplarda korkak iddialar, siyrilma ve cozulme emareleri olmasin yeter.
pornografi insanlara bir kiyim, bir ahlaksal coku$ olarak lanse ediliyorsa ve cinsel kimliginin in$asini bedeniyle saglayan bir toplum olu$uyorsa orada undergrounda, marjinal olana gosterilecek talep guc odaklarinin ho$una gitmeyecektir.
"sapkinlik olsun diye ciddiydim" afrozimiyle dunyaya kafa tutan arthur cravan'a biraz kulak verilmeli.. gorselligin bir ticari meta kalibina uyduruldugu dunya duzeninde, onun bunu, $unun da otekini duzmesi kacinilmazdir.. dogmalarla beslenen fundementalist paradigma, gunumuzde kimseye michel foucault olma $ansi tanimami$ ve "yarak" yerine "tarrak" yazan bir resesif toplumun temelleri atilmi$tir.. sozum ona; penis'i kami$ diye kamufle edenler, vajina'ya ne diyecek, merak konusudur.
cevabimiz hazir: "sevi$mesini bilmeyen intihar etsin!" [sevi$mek: sevmenin i$te$idir]
sonra seks?
o zaten partnerli masturbasyonun gunumuzdeki adi haline gelmi$tir.. hakkinda soylenenler, "kli$enin kli$ele$mesi"ne engel olamayacak kadar sig kalmi$, cig tekerrur'un sikiciliginda hapsolmu$tur.
cevremizde hemen hemen gercekten seks yapan kimse yoktur. (ehehe tespit sictim ben) tarihsel surece bakildiginda gercekten seks yapan biri varsa, o da misal rose keller'i tedricen katleden marquis de sade'dir. cunku seks, ancak kendinizden, kendi zevkinizden feragat ederek partnerinizin haz duymasini saglamak adina sevi$meniz, birle$menizdir. bir tur meditasyondur; kuralsiz, notamsiz, yogunluksuz. orgazm sigarasinin yakilmasinin da, yakili$inin ardindan yatagin terk edilmesinin de sebebi aslinda budur: patolojik ruhsal soyutlanma. 1) yatagi terk et! 2) du$ al! 3) sen tadini aldin, aglayamayan sert adam caresizligi ile pencereden sokaga bakma vakti bebegim, c'mon!
saniyorum ki populer kulturun gucunu aldigi en buyuk kaynak, olani oldugundan daha davetkar gosterebili$indeki ustalik ve goruntuye dayali illuzyonu uygulayi$indaki katiksizliktir.. seks'i pornoya cevirebilmedeki ba$ari "et'in et ile münasebetinin etiketlenmesi"ni dogurur. reklamlarda da bu boyledir. doktor giysili biri cikar ve zakkum cayini ic der, sen de icersin. ya da seksî kiz ciglik atarken sertle$irsin ve o an sevgilinle yatakta bunu yaptigini du$ler ama asla o hazzi alamazsin. simulacrum budur. imge budur. reel budur. [bu?]
seks'i, seks'in hak ettigi bicimde yapmadiktan sonra bunun porno film izlemekten farki kalmayacak. ve emin olun ki, journees de florabelle gibi 10 ciltlik bir eser sade'in oz oglu tarafindan jurnallenip imha edilmeseydi seks'in ne oldugunu, minor devrimin major aydinlanmayi nasil tetikledigini ve esas olayin "oooh! fak miii!1" diye sentetik cigliklardan ibaret olmadigini daha iyi ozumseyebilirdi gelecek ku$ak. gec kaldik.
seks'ini sikeyim milenyum cagi. ben otuzbir cekmeye gidiyorum.
birçok sanat dalı için meramını apaçık anlatan, meramını anlatmaktan başka amaç edinmeyen, ne anlatmak istiyorsa onun derdinde olan anlamlarına gelir. yani amiyane tabirle istediğini açık seçik anlatmak da denebilir.