genel görgü, ahlak çerçevesinde bel altı vurmadan dinler ve peygamberlerin tartışılabileceğine inanmışımdır her zaman için. neticede peygamberlerde bizler gibi allah'ın birer kuluydu. farklı olarak onlar birer elçiydi ve dini yaymak için görevlendirilmişlerdi. buraya kadar sorun yok aslında bunun üzerine oturun konuşalım nasıl yayılmış, ne kadarı yayabilmişler, yanlış bir durum var mı ortada vs...
ama kardeşim sen kalkıp özel yaşamını sorgulamaya kalkarsan orda bir dur derim ite. çünkü buna kimsenin hakkı yok. ben senin ya da ailenin cinsel hayatını sorguluyormuyum, hangi pozisyonlarda baban annenle havlet oluyor diye soruyormuyum hayır. neden sormuyorum öncelikle ben sapık değilim başkasının çükü beni ilgilendirmiyor. aynı şekilde peygamberlerin cinsel hayatlarıda kimseyi bağlamaz. önemli bir şey olsaydı bunu kutsal kitaplarda görürdük değil mi ? adı üzerinde kutsal kitap kamasutra kitabı değil amk.
bu yüzden bu tarz başlıklar açmadan önce kendinize bir sorun ben kendime ne kadar saygı duyuyorum. çünkü kendisine saygısı olmayan insanın kimseye saygısı olmaz.
zevce sayısı fazla olunca bol seksli günler yaşandığını sananlarıda görmekteyiz. 1500-2000 sene önce bildiğin çöl, çoraklık, kuraklık ve fakirlik var artı savaş var. bu savaşa giden erkekler öldüğünde eşleri ortada kalmasın diye durumu yerinde olanlar himayeleri altına alırlardı. yani kodumun yerinde seks yapmak için değil. ilgisi olsa kime ne altına mı yatacaksın pezevenk derler adama.
eşine dübürden temasta bulunmak şiddetle yasaklanmıştır. (tirmizi-852, 5400, ibn-i mace, k.s.-3658,6594 v.d.) “kim hayızlının fercine veya bir kadının dübürüne (arka uzvuna, anal seks) temas ederse, muhammed’e indirilenlerden yüz çevirmiş olur.” (tirmizi, ibn-i mace, k.s.-3823)
bir kişi eşiyle, tenasül uzvundan (ferc, ön taraftan) olmak şartıyla dilediği pozisyonda beraber olabilir. (ebu davud-6818) kocasının arkadan yanaşarak, ön tarafıyla cinsi ilişkide bulunmak isteyen ensar’dan bir kadının buna izin vermemesi üzerine, “kadınlar sizin tarlalarınızdır. nasıl isterseniz öyle yaklaşınız.” (bakara /223) âyeti inmiştir.
ilahi korumaya tabi olmayan hadis kitapları bunları söyler.
korunan kitap kuranı kerimde hemen hemen aynı şeyleri bildiriyor. velhasıl kelam anal yapmadığınız sürece istediğiniz pozisyonu uygulamada serbest ve sünnete tabisiniz. ve unutulmamalıdır ki kaynaklara göre efendimiz ashabını cinsel ve müstehcen konularda kadın erkek ayırt etmeden aydınlatırdı.
9-10 yaşındaki sübyanla seviştiğini düşünenleride görmekteyiz. he amk peygamberlerin tek amacı buydu kızları sıradan geçirmek, harem kurmak, üremek. hayır zaten mantıklı şekilde düşünseniz böyle bir ilişkinin olmayacağını anlamış olmanız lazım. kız vücudu -ki 9-10 yaşlarından bahsediyoruz. cinsel bir ilişki yaşandığı zaman o bünyeye ağır gelir ve o kız ölür. yani demem o ki öyle bir olay yaşandığına dair kanıtın yok boş boş konuşuyorsunuz.