oyle deme kurtlerin de iyileri var

entry10 galeri0
    1.
  1. Bir kahve ortamında futürsuzca kürtlere sövülürken ortamın kızışmasını önlemeye çalışan iyi niyetli abimizin sözüdür.
    5 ...
  2. 2.
  3. 3.
  4. anti-tezi "alayının köküne kibrit suyu"dur. yanlıştır tabi. islamda katı ırkçılık yoktur.. allah katında tek üstünlük sebebi de takvadır.
    2 ...
  5. 4.
  6. pkk'nın bir ermeni terör örgütü olduğunu bilmeyen, türkiye'nin en çok satan gazetesi posta tarafından yönlendirilen, iyi niyetli ve milliyetçi insanların bulunduğu ortamda, alayı kötü bunların ifadesi üzerine geçebilme ihtimali olan söz..
    0 ...
  7. 5.
  8. 6.
  9. ben görmedim şahsen. rastlayan varsa beri gelsin.
    0 ...
  10. 7.
  11. ömrü kürtlere küfretmekle geçen, kendisini dinlyen insanlar ancak kahve ortamında bulunan, muhtemelen asgari ücretle yaşayan, evinde doğru dürüst yiyecek yemeği bile bulunmayan, ancak bunlara karşı "heyt be ne mutlu türküm diyene" "vatan sana canım feda" cümleleriyle sokaklarda dolaşan insan lafıdır bu. bu eblehin götünde giyecek donu bile yokken, siyasetten pay kapmak için kendince hiç bilgi sahibi olmadan bile küfredebileceğini bildiği için konuşmaktır. boş insan söylemidir. boştur boş, teneke gibi, vurunca ses çıkartır.

    not:mesaj doğru yere ulaşmıştır umarım.
    1 ...
  12. 8.
  13. "iyi Kürt"le "Kötü Kürt"arasına sıkıştırılmak! (Gökçe Fırat - Türksolu/91.Sayı)

    Atatürk politikası terk edildikten sonra durum değişti. Türkiye Cumhuriyeti'ne yıllar süren etnik ve köktendinci saldırı, Türkiye'deki tek milleti, etnik ve mezhepsel parçalara ayırma amacı güttü. Bu saldırı altında, Türkiye Cumhuriyeti'nin ulus devlet niteliği aşındırıldı. Bir taraftan dinsel kimlik milli kimliğin önüne geçirilirken, diğer taraftan ayrı bir milli kimlik bilinçli bir şekilde yaratıldı ve güçlendirildi.

    Bugün Bozüyük'te yaşanan sorun tam da budur. Türk milletinden ayrı bir Kürt kimliği kabul edilmiş, güçlendirilmiş, eline silah verilip dağa çıkartılmıştır.

    Şimdi o kimlik, otobüslere bindirilerek Gemlik'e yürüyüşe götürülmektedir.

    O kimlik, eline molotof tutuşturulup karakollara saldırtılmaktadır.

    O kimlik, eline silah verilip mafyalaştırılmakta, ekonomiyi esir etmektedir.

    O kimlik, eline mikrofon verilip Türk televizyonlarını Kürtçeye boğmaktadır.

    Yani sorun, o kimliğin ifade edilişidir.

    Milli kimlik kimi zaman dille, kimi zaman türküyle, kimi zaman yazıyla ifade edilir. Ama kimi zaman da yürüyüşle, ayaklanmayla, silahla, terörle...

    Bugün kimileri "demokrasi" diyerek, iki tür ifade biçimi arasına ayrım koymak gerektiğinden bahsetmektedir. ilk anda mantıklı gelse de, bunun çok daha büyük bir tuzak olduğu görülmelidir. Tanınan kimliğin, kendisini ne zaman ve nasıl ifade edeceğini bilemezsiniz, bir. Bazen kimlikler silahsız istediğini daha rahat elde edebilir, iki. Örneğin bugün kendini silahlı mücadeleye ve PKK'ya karşı tanımlayan kimi Kürtler, Bağımsızlık Manifestosu yayınlamakta, kimileri ise federasyon için imza toplamaktadır!

    O halde, "iyi Kürt"le "kötü Kürt" arasında ayrım yapmanın pek bir anlamı kalmamaktadır. insanların iyi niyeti, tarihsel olayların belirli akışını durdurmaz. Tarihsel akışa ancak kapılır gider. O nedenle aklı başında devletler, tek tek bireylerle, örgütlerle değil, tarihsel yasalarla ilgilenirler. Yarın devletin başına iş açacak bir talep, en iyi niyetli ve sadık bir kişi tarafından bile söylense buna engel olmak, gidişatı durdurabilir.

    Ancak bugün gidişat, maalesef, durdurulamaz bir aşamaya gelmiştir. Çünkü yaklaşık 20 yıldır bir silahlı Kürt terörü yaşıyoruz. Bu yirmi yıl içinde, kabul etsek de etmesek de, bölücü Kürtçüler, kendilerine uygun bir millet yarattılar. Bu, kendi diline, kültürüne, "önderliğine" sahip çıkan bir milli topluluktur. Bu topluluğun yaratıldığını görmezden gelerek hiçbir yere varamayız!

    Sokağa çıktığımızda, henüz beş altı yaşındaki Kürt çocuklarının "Benim önderim Atatürk değil Apo" dediğini görüyoruz. Bu, artık Kürt milli kimliğinin, doğar doğmaz benimsendiğini göstermektedir. Bugün beş yaşındaki zararsız, masum çocuk, yarın belki de bir terörist olacaktır.

    O nedenle her Kürt Kürtçü değil anlayışı bir yerden sonra sarpa sarmaktadır. Doğru, her Kürt bugün için Kürtçü değildir. Ancak ben bölücü değilim, ama Kürdüm diyen, istese de istemese de, Türk ulus devletinin temelini dinamitlemektedir.

    Türk kimliğini yıkarak, bölücü Kürtçülüğün pasif destekçisi konumundadır. Zaten her mücadele sadece aktif savaşçılarla değil, aynı zamanda daha kalabalık pasif destekçilerle verilebilir. Bugünün pasif destekçileri ise o mücadelenin ihtiyat kuvvetidir. Kimileri kabul etmese bile, ben Kürdüm diyen herkes, potansiyel bir PKK'lıdır.

    O nedenle en iyi Kürt, ben Türküm diyen Kürttür... ***
    8 ...
  14. 9.
  15. sorun kürt olup olmamakta mı, yoksa her kürt'ü potansiyel pkk'lı gören zihniyette mi? genellemeler lüzumsuzdur, yapılan kötü işleri kişiye değil ortak özellikleri olan kişilere yüklemek de mantıksızlığın dik alasıdır. o zaman benim iyi niyetli komşu teyzem, vefalı arkadaşım yok mu sayılacak? evet pkk hain, zalim ama faaliyetlerinden tüm kürtleri sorumlu tutmak çok vicdansızca. ülkesini bölmekten korkan herkes gibi evet birtakım kürtler de iyi insanlar. iyi insan olmak milletle alakalı olsa... neyse susuyorum.
    1 ...
  16. 10.
  17. kasadaki birkaç çürük domates yüzünden bütün domatesleri ezmememiz gerektiğini hatırlatan sözdür.zira kurunun yanında yaşıda yakmaya gerek yoktur,bazı kendini bilmezlerin yaptıkları yüzünden kötü sıfatını bir toplumum tümüne monte etmek olmaz.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük