(bakın kısa ve kalın metaforunu kullanıyorum diye sözlük kızları benim penisimi o şekil sanmasınlar. benimki uzun ve sanfransisko köprüsü gibi de hafif kavisli)
evet ne diyorduk, bu osmanlı atalarımız saraylarda oğlan odaları kuracak kadar hasta bu göt olaylarına. alınmaca darılmaca yok.
bu götçülük denen olay zaten isadan önce 4500'e kadar gidiyor agalar. eski mısırda falan var zaten biliniyor (bkz: 12 papirüs)
ondan önce de sodom ve gomore'yi falan bir tetkikte fayda var.
ondan sonra osmanlı niye yıkıldı? yıkılır tabi amk! alt kafa üst kafayı yerse her bok olur.
(bkz: baltalı hano)
12 yaşındaki oğlunun bir gün ortadan kaybolmasıyla telaşlanan kadın oğlunu aramak için yollara düşeceği vakit kabadayı sevgili tarafından vazgeçirilir. sonraki denemesinde yine aynı şey olur. bunun üzerine hanzade, erkek kılığına girerek sevgilisini takip etmeye başlar.
sevgilisinin gece naralar atıp haraç topladıktan sonra bir hamamda geceyi sonlandırdığını fark eder.
içeri girdiğinde, oğlunu bir 'hamam oğlanı' olarak görür. hamamı yakmak için bulunan odunların yanındaki baltayı kapmasıyla sevgilisi dahil 21 kişiyi öldürür.
Kim ne kadar inkar ederse etsin sapıkça bir şey.
"yazın avratla ol, avrat teni soğuktur
kışın oğlanla ol, oğlan teni sıcaktır"
böyle bir sözdü.
nerede gördüm tam hatırlamıyorum ama, gerçekten var olan bir kültür. hatta divan şairlerinin birçoğunun oğlan çocuklarından ilham aldığı söylene gelir.
o ne kadar doğrudur bilemem ama.
edit: beni eksileyene kadar, git internetten araştır. sizce tüm dünya' da niye pedofili bu kadar büyük ve yaygın bir sorun?
çünkü aşağı yukarı her devlet, tarihine baktığınız zaman en az bir dönem çocuklarla ilişki kurmayı serbest bırakmış ya da bu durum gelenek hale gelmiş.
Ossmanlı torunu (sanki biz neysek) olabilirsin ama osmanlı' da bu tarz sapıklıkların da olabileceğini kabul et.
#tarih dergisi "velev ki hemcinsini sevdin" kapak konulu bir sayı yayımlamıştır birkaç ay önce. orada minyatürlerden yazılı eserlere kadar bu faaliyetleri anlatıyorlar. bana en ilginç geleni de, hemcinsle girilen ilişkiyi haber aldıklarında davul-zurnayla birlikte o eve baskın gerçekleştirdiklerini gösteren minyatürdür.
hamam kültürüyle beraber anılır. vesikalı olarak hamamda görev yapan bu tip erkeklere hamam oğlanı veya keseli oğlan denilirdi. divan edebiyatında bu oğlanların g.tleri "Kase'i Billur" olarak anılırdı.
osmanlı' da vardıda xviii. Henry zamanında yok muydu oğlancılık, eşcinsellik diye sormak gerekir. siz 50 yıllık moda zannediyorsunuz ama eşcinselliğin tarihi aşağı yukarı insanlık tarihi kadar.
ve eşek, kedi, köpek, at, aslan, koç, koala, zürafa, tavus kuşu, deniz anası hatta çiçek türlerinde bile var.
tanım: gizli de olsa olması mümkün kültürdür. lakin bunu osmanlı' ya yıkmak ne derece doğrudur, bilemem...
Çoğu divan şiirinde ortada olan durum. Bu durumu değişik yorumlarla gizlemeye çalışırlar. Ancak meşhur divan şairi Nedim'in kendi gibi meşhur şu şiirinde her şey apaçık meydana çıkıyor.
izn alıp Cuma namazı deyü mâderden
Bir gün uğnlayalım çarh-ı sitem-perverden
Dolaşıp iskeleye doğru nihfin yollardan
Gidelim servi revanim yürü Sadâbâd'e.
( Servi boylum gidelim, yürü, Sadâbâd'a "Cuma namazına" diye annenden izin alıp
Zalim felekten bir gün çalalım. )
Şair, sevgilisini o günkü zevk ve eğlence yeri olan sadabad'a çağırıyor. Annen izin vermezse " cuma namazına gidiyoruz" deriz diyor. Cuma namazına sadece erkekler gider. Yani "selvi boylu sevgilinin" erkek olduğu apaçık meydanda.
Annesinden izin almak zorunda olduğuna göre de yaşı epey ufak olsa gerek.