yıllarca harem fantazisi kurmuş bir milletin, atalarının onlarca kadınla basetmek icin ne numaralar gelistirdiklerini öğrenmelerinin vakti geldi artık. yıllık mesir macunu tüketimine dair kafa yormak gerekliliği de cabası.
+oo muhabbete gel abi
-noldu la
+osmanlı çatur çutur sikişrmiş. bak, tarihi belgeler var elimde. çatur çutur...
-heh ehe! osmanlı tabi dünyayı fethetmiş, kadının hakkından mı gelemicek?
+tiz s.kile amı hesabı, abi! ohoho!
-purahhahha.. ohoerrroohh... oho oho! hakkkkkk tuuğğöğerkk(balgam efekti)
+hey gidi koca yavuz
-bre turgut reis bre
+abi burayı beraber söyleyelim istersen
-olur yiğidim. ha bakam
+-
kürşad'ın narasıyla indik tanrı dağından
ruhumuzu kandırdık orhunun kaynağında
bu kaynaktan içenin yürekleri tunç olur
türke kefen biçenin ölümü korkunç olur
-acaip türk damarım kabardı gine lan. birkaç komünist iti mi kessek?
+abi karşıdan bi saçı uzun pezzo erkek geçiyor. kesin komünistir. olmadı kürttür. o da olmadı ermedir, ya da rum soyudur.
-türk değildir yani diyorsun. tamam, kes! bir ıslık öttür de topla bizimkileri. köşede yakalayalım şu haini.
erotizm den çok, güldüren hikayelere sahip bir kitaptır. biseksüel hikayelerin osmanlıda ne kadar yaygın olduğundan da bahseder. zamanın padişahları oğlanların baldırına şiirler, gazeller, methiyeler dizermiş. ya ya!
ayrıca murak bardakçı, kitapla alakalı bir röportajında 'kitabın basım sırasında yaşadığınız zorluklar nelerdir' vari bir soruya çok güzel bir yanıtla karşılık vermiştir:
'osmanlı ve islam polisleri çıktı başımıza. bu adamlar osmanlı yı kafalarındaki islam devleti şablonuna oturtmaya çalışıyorlar. bugün osmanlı yı savunanlar, islam vasıtasıyla sahip çıkıyor, kültür olarak sahip çıkmıyor ki. osmanlıda kerhane ve meyhane yönetmeliği vardı, kanuni zamanında devlet şarap ihraç edip vergi alırdı, bunların varolduğu devlet şeriat devleti değildir. islam, imparatorluk islamıydı. ama şimdi köy islamı hakim. adam şehrin göbeğine cami yapıyor, tenekeden yeşil minare dikiyor tepesine. köydeki binasının rengidir o. köy islamı, imparatorluk islamını anlamaz. o yüzden de işlerine gelmeyene karşı çıkar. ama kitapta yazılanların hepsi bizim hikayemiz. hiç gocunacak bir şey yok. geçmişin iyi tarafına sahip çıkacağız, işimize gelmeyen tarafına sahip çıkmayacağız. öyle şey olmaz, hepsi bizimdir.'
kitabın, istanbul hamamlarındaki aktif eşcinsel tellakların tam listesi ve ayrıntılarıyla teker teker anlatıldığı kısmı çok eğlencelidir, hararetle tavsiye edilir.
bir eski metinden kadin orgazm'ina dair 16. yy.osmanli tarifi:
gözleri süzülür ve er yüzüne bakmaya utanır ve alnı terler ve göğsü titrer ve ere berk (sıkı) yapısır.
osmanli da cinsel iliski nin sekli ve diger tavsiyelere dair :
1-
erkek hatunun üstüne çıka ve uyluklarını kaldıra. tamam * oynayıp
memelerini sıka, sonra fercini sıkıp, zekerini ovalayıp vakta ki kemal-i nesat ve ikbal geldikte * zekerini ferci içine idhal eyleye (soka). sonra, meni döke.*
*bugun ki meali : misyoner en iyi pozisyondur.on sevisme kisminda goguslere yogunlas , anladigim kadari ile oral seksten uzak dur.( belirtilmedigine gore)on sevismeyi kisa tut. icine gir mumkunse bosal .
2-
amma avrat üste çıksa, meni güç dökülür, safası * az olur ve zeker içinde meni kalır ve içinde kurur ve mesaneyi fasid eder*ve mesanede emraz * hasıl olur.
*bugun ki meali:
*kadinin ustte oldugu riding pozisyonundan uzak dur diyor. osmanli erkegin pasif oldugu seksten haz almiyor.guclu kuvvetliymis dedelerimiz .yazar kisi( elhâc mustafa rakım efendiymis) birkac yuzbin sperm in hududu gecemeyeceginden dem vuruyor.belkide en basarilisi ,en efendi,delikanlisi icerde kalir diye endiseleniyor kimbilir.bobrekleri bile tikanabilecegine kadar vardirdigina gore meseleyi.
3-
cimanın efdali *, taamı kemaliyle * hazmedip, beden ne pek sıcak ve ne pek soğuk olup mutedil * ola ve cimaa kemal-i sehvet ola *. bu minval üzere cima etmenin faidesi budur ki, bedeni kavi * olur ve kalbi ferah bulur ve aklı ziyade olur ve sevda ve safra
vesair ne kadar emraz * olur ise, cima etmekle onlardan halâs olur *. ve bedeni zikrolunan emrazdan bosaltmak niyetiyle suru eyleye *.
*bugun ki meali:
*efendi diyor ki aksam yemegine muteakip bir sure gecirin fakat gece ayazina da kalmayin faydasini gorursunuz.
4-
ve dahi er ve avrat, akib-i cimada (iliskiden sonra) silinmek için bir baska bez kullana. zira iki tarafın bir bez kullanması, beynlerinde (aralarında) bozgunluğa sebep olur.*
*bugun ki meali:
*esler pecetelerini ayirsin ,igrenc olabilir diyor.
5-
ve cima mahallinde sabi (küçük çocuk) ve hayvan bulunmaya. ve kesret-i cima ile iftihar ve ol sırrı saireye fas ve izhar eylemeye (iliskinin çokluğuyla övünüp o sırrı baskalarına açıklamaya) ve ehlinin hüsnünü
gayrilere söylemeye ve avrat dahi gayrilerinin hüsnünü eri yanında demeye. zira bu makule (bu sekilde)sözler fitne iras eder (fitne yaratır). ve kendiyle ehli beyninde (arasında) olan esrarı gayrilere açmaya. eğerçi faide me'mul ise (eğer yararı varsa), açmakta beis yoktur.ifrat-ı cima (asırı iliski) zayıf bedeni ve zayıf basarı mucip olur ve emraz-ı saireyi de mucip olur (bedeni ve görme yeteneğini azaltır, diğer hastalıkları da getirir).
ve hazreti ali -radiyallahu anh- buyurdular ki, "cimada itidal (iliskide ölçülü olma) topuklara ilik ve gözlere nur ve bedenlere kuvvettir".
*bugun ki meali:
*bu isler ciddidir.coluk cocuk onunde olmaz .varsa sivavaniz ,kediniz falan dikkatinizi dagitmasin uzak tutun diyor.yuzyillar oncesinden uyariyor. sagda solda bu gece ara vermeden 4-5 kez bosaldim .hanim yorulmasa sabaha kadar .vb. ovunmelerle arkadas arasinda kendinizi abartmayin herkes farkinda bu yalanin hem asiri iliski gorme bozuklugu yaratir,adami eritir..hanim kismina da eslerinizin aletinin buyuklugunden ,azginligindan ,hayvan gibi olmasindan hic yorulmamasindan bahsetmeyin.malum digerlerininde cani ceker durup dururken aklini bozma mahalledeki hanimlarin diyor.
6-
ve ba'del cima (iliskiden sonra), tebevvül (isemek) lazımdır. bevil yolu kapanmaya ve akib-i cimada (iliskiden sonra) er ve avrat sağ yanları üzerine yatalar ve uyuyalar. iste bunların vücuda nefi zahirdir (faydası bellidir)ve çocuğun oğlan olmasına sebep bahirdir (açıktır). ve ol hengâmda (o sırada) soğuk su içmeye. ve veledi
meme emer iken cima etmek velede zararlıdır.*
*bugun ki meali:
*bir sevisme, bir cis gerektirir unutma sakin .isini bitince saga kaykilin, oyle uyuyun beraberce ki, cocuk oglan olsun hem terli terli soguk su icmeyin ( bende bu soz nerden cikmis diye merak ederdim hep)
bu is, ne zaman olur?,..( en eglendigim bolum)
-gerek zor ile ve gerek rıza ile hamamda mücamaat edenin (iliskide bulunanın) veledi, ahmak olur.(2.nesilden sonrasi hamam oglani diyene bir cift lafim olacak )
-ve ayın evveli ve ortası ve ahirinde (sonunda) cima edenin veledi, mecnun (deli) olur.
-pazar ve çarsamba gecesi cima edenin veledi, hayasız (utanmaz) olur.
-öğleden evvel ve sonra cima edenin veledi, sası olur.( oglenden once korunun diyor.durex vb)
-ve ramazan bayramı gecesi cima edenin veledi, anaya ve baba ya âsi olur.
-ve kurban bayramı gecesi cima edenin veledi altı parmak ve günese karsı ve ayak üzeri (ayakta) cima
edenin veledi, yerine bevledici (iseyici) olur.(!!!!!)
-ve baldızı ve kızı hatırında (baldızını ve kızını düsünürken) iken cima edenin veledi kız olur.(butun kiz babalari namussuzmus desene)
okunduğunda şuan birçok ülkede olmayanın bir islam ülkesinde olduğunu göreceksiniz.Eşcinsel ilişkinin osmanlıda recm veya benzeri bir cezayla cezalandırılması beklenirken hiçbir ceza verilmeden sadece bir gülümsemeyle karşılandığını,osmanlıdaki erotik şiirleri göreceksiniz.Kendinize soracaksınız yüzyıllar önceki bir islam ülkesimi hoşgörülü yüzyıllar sonraki türkiye mi ?