yönetmenliğini Jean-Pierre Limosin in yaptığı 2002 yapımı film. konusu, graham yaşadığı olayları sadece bir gün aklında tutabiliyor. ve her yeni güne boş bir defteri andıran zihinle başlıyor. adamın çevresi bu balık hafızasını kullanmak isteyen kadınlarla doludur. yaşadıklarını not almasına rağmen yaşadıklarını unutmaktadır. erotizmin hat safada olduğu isviçre yapımı film.
2002 çekimi, özellikle konusu itibariyle memento filmini hatırlatsa da, sıkıcılığı, akıcı olmyan senaryosu, replikleri, diyalogları ve de hayli aşırı pornoya kaçan görüntüleriyle birçok bünyeye ağır kaçabilecek, pek numarası olamayan, seyredecek film bulamayan abazan bünyelerin, boş zaman filmi olarak başvurabileceği tırışka film..
yönetmeninin parmak uçları ile dokunma hissiyatına aşırı değer verdiğini gösterdiği film. parmaklar başrolde, memento falan fistan ile karşılaştırmak da abestir, yuhtur, çüştür. nasıl ki emanuelle serisi galaksideki gerçek aşkı bulmak konusunu işliyorsa bu film de geçmişe bağlı kalmadan, bağlanmadan ve her an yeniden başlama heyecanıyla aşık olmayı anlatıyor. gibi bir iddia öne sürülebilir sanatsal dürbünle bakarsak, normal bir insan buna erotik der, fetişizm der, haklıdır da.
hatırlamak için kola takılan bir not defteri, güzel ve estetik iki çıplak beden, kadınlar tarafından kullanılmak, amuda kalkmak, eğlenceli erotizm, bir kadının cinsel organına saklanıp unutulan diş, fotokopi makinasında önce kendi yüzünü daha sonraki gün cinsel organını kopyalamak, unutma kaynaklı aynı kadınla hergün ilk kez sevişiyor hissini tatmak, yavaş yavaş hatırlamak yaşananları ve aşk.
(bkz: iblis s favorite films)