namaz kılarken takke takmak sevabı ikiye katlar

entry10 galeri1
    9.
  1. doğrudur. badem bıyıklı namaz kılmak da +5 sevap points kazandırır.
    1 ...
  2. 8.
  3. sevapla günahla ilgisi yoktur; mecbur değil, sadece sünnettir.
    0 ...
  4. 7.
  5. islamı online oyunda exp kasmayla karıştıran insan modeli. zannedersinki onun sevap barı var gelsin x25 ler gitsin x333333 ler ya içi fesat dışı soğuk fayda zararcı ikiyüzlü kardeşim bide amacını anla içini doldur şu davranışların herşey mi cennet için?
    1 ...
  6. 6.
  7. nur cemaatine mensup kişilerin inandığı eylem. hata ceplerinden çıkaıp size de verirler bi tane. genelde dar gelir başınıza aptal gibi hissettirir.
    0 ...
  8. 5.
  9. Takkenin takıldığı yere göre 0 ile 1 arası değişen olası sevap.*
    0 ...
  10. 4.
  11. takkenin çanak anten etkisi yaratması ile bağlantı daha net olur ve veri kaybı sıfıra iner. bu sebeple önerme doğrudur.
    1 ...
  12. 3.
  13. gerçek bir hadisedir.

    takkesiz namaz 7, takkelisi ise tam 14 megaton sevap gücündedir.
    4 ...
  14. 2.
  15. Önemli olanı, namazı kılmaktır. Baş kısmı, erkekler için örtülü olması gereken avret yerinin dışındadır. Nitekim, hac veya umreye gidenler, ihramda iken başlarını örtemezler, başlarının açık olması gerekir. Bunun dışında takke kullanmak insana bir huşu ve huzur veriyorsa, kullanılması, bas açık namaz kılmaktan daha iyidir.
    Ayrıca, cemaat ile namaz kılmak sünnet-i müekkededir.Bir hadisi şeriflerinde peygamberimiz (s.a.v.) şöyle buyururlar:

    "Bir kimsenin farz bir namaz için camiye yürüyüşü bir hac sevabı gibidir. Nafile bir namaz için bir kimsenin yürüyüşü de nafile bir umre sevabı gibidir."

    Sarık olayı ise,
    Rukâne b. Abdi Yezid el-Haşimî'nin naklettiğine göre, Hz. Muhammed (s.a.v.) şöyle buyurmuş:

    "Müşriklerle aramızdaki fark, kalensövenin üzerine sardığımız sarıktır" (Tirmiz, Libâs, 42). ibn Kayyim'in dediğine göre, Hz. Muhammed (s.a.v.) kalensövenin üzerine sarığı sarıp kullandığı gibi, sarıksız kalensöveyi ve kalensövesiz sarığı da kullanmıştır (eş-Şevkânî, Neylü'l-Evtâr, Beyrut, tsz., II, 108).

    Bu rivâyete göre, Hz. Muhammed (s.a.v.) sarık sarmaya önem vermiştir. Takkeyi de kapsamına alan kalensöveyi hem sarıklı hem de sarıksız olarak kullandığı vaki olmuştur.
    3 ...
  16. 1.
  17. öyleyse sarık sarmak 4 e cüppe giymek de 8 katlar gibi şeyler akla getiren önermedir. aslında namaz kılanalr için iyi bir önermedir her namazda bol bol bonus sevap alınabilir ve bu bonuslar mevcut krediyi kullanmadan binbir türlü belayı defetmek için kullanılabilir. ne lan bu saçmalık sözlüğü ortaokul çocukları mı bastı da bizim haberimiz yok !
    1 ...
  18. 1.
  19. doğruluğunu bilmediğim, aslında doğru olduğuna asla inanmadığım, ciddi ciddi iddia edildiğine şahit olduğum komik önermedir. işin ilginç tarafı, bunu bana söyleyen kişi bununla yetinmeyip, cübbe giymenin, namazı cemaatle kılmanın, sarık takmanın da ayrı ayrı katsayıları olduğunu ve bonus sevaplar kazandıracağını söylemişti. anında uzaklaştım o ortamdan tabiki gülerek.
    2 ...
© 2025 uludağ sözlük