Emevi hocalarının ve hadiscilerinin uydurması olan söylemdir.
Kur an ı açın ve dikkatle inceleyin. Allah ın en çok celallendiği ve cezalandırma ile uyardığı konuların altın ve para yığmak, faiz, tekelleşme; fakiri yetimi itip kakma, hile, adam öldürme, hırsızlık, ekinlerin ve neslin yapısını bozma, Allah ın yarattığını değiştirme ile ilgili olduğunu; namaz kılmayana, oruç tutmayana, hacca gitmeyene dünya da bir ceza önerilmediğini göreceksiniz.
Lakin peygamberin ve 4 halifenin ölümünden sonra tekrar eski nefsi itibarlarına, makamlarına, öncelikli olma durumlarına gelmek isteyen, eşitlikten ve adaletten memnun olmayan emevi sultanları ve güdümündeki hocalar Allah ın savaş açtığı hak ve hukukla ilgili ayetlerin sinirlerini alıp içini boşaltmışlar, çoğunu da nesh etmişler.
Yerine ibadet ve zikir ağırlıklı bir din getirmişler.
Mürtedler hakkında ölüm cezası yok iken ölüm cezası getirmişler. Hatta namaz kılmayana bile ölüm cezası getirmişler.
Mürtedlerin öldürülmesinin kime ne faydası var?
Bir insanın " ben bu dini beğenmedim, çıkıyorum" demesi kadar doğal bir şey olamaz.
Aksi taktir de mürted dinden döndüğü için öldürülürse öleceğini anlayan diğer mürted dinden döndüğünü gizler. Böylece kafir bir imamın arkasında namaz kılmaya devam edersiniz. Müslüman görünümlü münafıklar her yeri sarar ve günü geldiğinde etkilerini gösterip islam dünyasına telafisi mümkün olmayan hasarlar verirler.
Kur an daki uygulaması emredilen hiç bir hüküm müslümanlara zarar vermezken sırf bu haliyle bile murtedlerin öldütülmesi hükmünün uyduruk olduğu ortadadır.
Mürtedin öldürülmesi islam'a sonradan sokulan siyasi bir kuraldır. Ayrıca tanrı, kur'an'da müslüman olmayanlara da nasıl davranmamız gerektiğini şöyle açıklar:
"Allah sizi, din hakkında sizinle savaşmayan ve sizi yurtlarınızdan çıkarmayan kimselere iyilik etmekten, onlara adaletli davranmaktan men etmez. Allah, adaleti ayakta tutanları sever."(mümtehine/8)
ona bakarsak o zaman yahudi veya hırisityan bir toplumda müslüman biri tebliğ yapıp dinini anlatırsa onu da öldürmek zorundalar çünkü yandaş toplayıp yahudiliği ve hırisityanlığı yıkmaya çalışıyor. bu mantıkla gidersek bir toplumda kendinden olmayan herkesi insan öldürür ki islam zaten kendinden olmayan herkese savaş açmış bir dindir. sonra küfür tek millet diye ortalarda dolanıyor.
bu kafayla hareket edilmez, gerçi kurana göre de kesin bir kin var. mesela allah ancak müminler dostur, kafirleri asla dost edinmeyin diyor. yahudi ve hırisityanları da asla dost edinmeyin diyor. yani bir faşist gibi kendinden olmayan, kendini üstün saymayan herkesi aşağı görüyor.
mürted de bu yüzden öldürülüyor zaten. biri islamın saçma olduğunu anlayıp vazgeçerse o halde onu öldürelim diye.
öyleyse abdullah bin sa'd bin ebi şerh'in neden affedildiği merak konusudur.
şöyle ki kendisi osman bin affan'ın akrabasıydı ve vahiy katibiydi. sonra müşrik olup, kaçtı. mekke'lilere "muhammed bir yalancıdır. ben bana yazdırdıklarında bazı değişiklikler yapıyordum, sonra bana tekrar okuttuğunda yaptığım değişiklikleri fark etmiyordu bile" demiştir.
söz konusu şahıs kesin olarak öldürülmesi emredilenler arasındaydı. mekke fethedildiğinde akrabası osman bin affan'a sığındı ve onun tarafından peygamberin huzuruna çıkarıldı. peygamber özürlerine kulak asmadı, sessiz kalmakla yetindi. yanından çıkınca etrafındakilere "neden öldürmediniz?" diye sordu. etrafındakiler "işaret verseydin öldürürdük" dediler. peygamber "işaretle adam öldürtmek peygamberlere yakışmaz" diye yanıt verdi. sonuç olarak affedilmiş oldu.
abdullah bin sa'd bin ebi şerh ortada onca sağlam müslüman varken osman bin affan tarafından, halifeliği döneminde mısır valisi bile yapıldı ki valiliği bir çok olayın çıkmasına sebep oldu.
bilmem bu olaylar nasıl izah edilir? söz konusu şahıs sadece dinden çıkmamış, aynı zamanda peygamberin bir yalancı olduğunu, onu oyuna getirdiğini söylemişti!.. kendisi peygamberin vahiy katibi olduğu için dine verdiği zarar, kendi kafasına göre dini eleştirenlerin verdiği iddia edilen zararla bir tutulamaz. onlar sonuçta ne diyorlarsa kendi yorumlarıdır. oysa abdullah bin sa'd bin ebi şerh, ister doğruyu söylemiş olsun, ister yalan, birinci elden tanıklık etmiştir. yani inandırıcılığı dine muhalefet eden herhangi bir kişiden daha yüksek görülebilir. kaldı ki o dinden döndüğü zaman şimdi olduğu gibi yeryüzünde milyarlarca müslüman yoktu; müslümanların başarılı olup olamayacakları kesin değildi.
peygamberin onu sağ bırakması ve osman bin affan'ın büyük makamlara layık görmesinin izahı nedir? sıradan kişilerin bile dinden çıktıkları için öldürülmesi gerektiğini söyleyenler bunu açıklasın. peygamber mi hatalıydı, osman bin affan mı, yoksa ikisi de mi, yoksa mürtedlerin öldürülmesi gerektiğini söyleyenler mi?
devletin bekası safsatası gibi safsata olduğunu düşündüğüm hede.
fitnenin kaldırılması için adam öldürüyorsan bu senin bilgi eksikliğini gösterir. bir kişi fitne çıkarıyorsa atarsın zindana. Onu ikna edersin. Edemiyorsan sürersin.
Hz. peygamber dahi kendisine onca kötülük edenleri kılıçtan geçirmemişken size ne oluyor?
Bu konu tıpkı bazı padişahların devletin bekası adı altında kendi kıskançlık ve entrikalarını devam ettirmek için kardeş ve çocuk boğdurmaları gibi birilerinin çıkarlarını korumak için kurulan bir müessese gibi geliyor bana.
peygamber münafık olduğu sabit olan re's ül münafıkin abdullah ibni selul ü bile öldürmemiş ölüsünü kendisi yıkamıştır. halbuki o
her savaşta kendi gibi munafiklari orgutleyip orduyu yalniz birakmistir,
zekat vermeyi reddetmiştir,
peygamber efendimize 'merkebin senden daha güzel kokuyor ya muhammed gelme' diyebilecek kadar aşagiliklaşmiştır.
hz aişe ye iftira atanların başını çekmiştir.
hüküm allah cc ın hükmüdür .
müslümanlar için bunu tartişmak haramdır
şeriat gelirse mürtedler kelleyi kollasın
işinize gelirse bizde böyle
bu dine girerken alttan
çıkarken üstten keseriz .
evet islam hakim olsaydı, şimdi ateistler ölü olurdu. bu doğrudur. uygulanmıştır. islam' da yok diyenler var, bunları uygulayanlar hep pagandı evet. ayrıca kendine inanıp sonra bir şekilde bundan vaz geçeni öldüren tek din en hoşgörülü olan islamdır. yahudilerde ve hristiyanlarda böyle bir durum yoktur. paganlarda da yoktur.
(bkz: mafya)