unreal engine 3 ile yapılacak serinin devam oyunu. şimdilil ps3 ve xbox 360 için çıkacak gibi görünse de 'pc ye çıkmayacak' tabiri kullanmadı mk yetkilileri. oyun pc ye çıkmasa bile gene port edilecek ve pc lerde de oynanabilecektir.
mortal kombat serisine hakaret hatta ihanettir.
"yeterince saçmaladık" deyip abuk karakterleri ve dövüş tekniklerini çöpe atıp oyunun karanlık yönünü ortaya çıkaracakları, bikaç temel karakter bırakıp gerisini baştan yaratacakları bir oyun bekleniyordu.
superman neyin nesi?
karakterlerin dayak yedikçe üniformalarının deforme olması-yırtılması gibi, seriye bir yenilik getiren oyun. ayrıca uçurumlu platformlarda akla polat ın binadan aşağı uçmasını getiren sahneler var. rakibinizi kavrayıp aşağı uçtuğunuz durumlarda kamera vertical pozisyona geçiyor ve dövüşe düşerken devam ediyorsunuz. adamı bu tür pozisyonlarda kavrayıp aşağı platforma fırlatmak ve yerden seken taş-asfalt parçalarını görmek bayağı zevkli. ayrıca oyunda superman acayip bir karizmaya sahip. buz kesen nefesi, gözünden ışık saçması, adamı kavrayıp bina boyunca duvarları kıra kıra, dövüşü öbür sokağa taşıması oldukça eğlenceli. dayak yemesini görmek pek bi iç burkuyor yalnız *.
superman'in nasıl olup da dayak yiyeceğini anlamadığımız oyundur. artık subzero kripton mudur nedir o yeşil radyoaktif boktan atar herhalde buz yerine.
fatality yoksa sıçayım ben öyle oyunun ağzına oyunu. fatalitysiz mk mı olur aq ? ulan alt üstü superman in kafasını kopartacağım, sanane benim fantezimden.
mortal kombat evreninin liderliğine raiden ın, dc comics dünyasının liderliğine de superman in getirilmiş olduğunu gördüğümüz oyun. kadrolara bakacak olursak iyi vs kötü olmayacak bu sefer. iyisiyle kötüsüyle çarpışan 2 evren var.
not: pc ye çıkışıyla ilgili hiç bir haber yok. xbox 360 ve ps3 e 16 kasım 2008 tarihinde çıkacaktır.
rezalet kelimesini tam anlamıyla karşılayan ve xbox 360 ta oynanabilen bir video oyunu, bu oyun milyonlarca mortal kombat manyağını hayal kırıklığına uğratmış hatta onları depresyona sokmuştur. oyun bir kung fu oyunu olmaktan çıkmış resmen uzay ve bilim kurgu oyununa dönmüştür. liu kang ın bruce lee çakması ve avrat çığlına benzeyen deli bağırışları gitmiş, yerine kavga sırasında hiç ötmeyen, ana dili gibi ingilizce konuşan, geleneksel shaolin donu yerine nanoteknolojik pantolon giyen ve hayvan gibi kaslanmış bir liu kang gelmiştir. dilenci kıyafetiyle diyar diyar dolaşan bilgin kungfucu raiden gitmiş uzayda fing atan zırhlı ve süslü raiden gelmiştir. liu kang hakkında temel yanılgıları deşmek gerekirse, yapımcıların eline para geçti ve teknoloji gelişti diye karakterlerin değişmesi gerekmez hangi yıla girersek girelim liu kang aynı kalmalı,
işte onjinal liu kang özellikleri;
-cırık
-sürekli avrat çığlığı basan
-teknolojik donlar yerine sıradan bir don giyen
-kungfunun hasını yapan
işte liu kang bu 4 özelliğe sahip olmalı olmalı.
ayrıca oyunun story modu gerçekten saçma, kimin eli kimin cebinde belli değil, ölümcül düşmanlar shang tsung ve liu kang macera boyunca yanyanalar ve birbirlerine saldırmıyorlar, raiden öğrencisi liu kang ı öldürmeye kalkıyor scorpion yandaşı shang tsung a tumuyor. yani senaryo çok tutarsız. dövüş sahaları yine çok tutarsız süpermenin gezegeni kripton, batman ın laboratuvarı, ne olduğu belirsiz buzul diyarı, kimin ne halt karıştırdığı belirsiz uzay üsleri ve dev bilgisayarlar, işte dövüşler buralarda geçiyor. eski mortal kombat sahalarından sadece iki tanesini görebiliyoruz, wu shı academy ve raiden in yıldırım tapınağı.
biraz fazla abartılmış oyun. dc'lere ne gerek var anlamıyorum. iki tane mortal kombat karakteri koymuşsunuz. armegedon'daki gibi 60'ın üzerinde karakter de yok.
bari mortal kombat karakterlerini bıraksaydınız. ne istediniz benim noob saibotumdan,jademden,sindelimden, ha, sorarım size.