karaktere bağlı karizma vs imaja dayalı karizma şeklinde tebdil edilebilir. karşılaştırmadan ziyade ortaklığa vurgu yapmak uygun olacaktır. ikisinin de temel problemi gereğinden fazla projeye dahil olmalarıdır. gerek oyunculukları gerekse karizmalarıyla bu konuda seçici olma hakları varken üstelik. benzer bir örneği türk sinemasından verecek olursak münir özkul eğer sonralarda efsaneleştiği "yaşar usta" ya da "mahmut hoca" karakterlerinde yakaladığı dramatik rol yeteneğini daha evvelden keşfetseydi ya da keşfedilseydi, kariyerini sekteye uğratan gereksiz projelerden de sıyrılır, şu an çok daha farklı bir noktada anılabilirdi. elbette yeşilçam oyuncularının maddi zorluklar içinde böylesine seçici olamamasına hak verilebilir. ama aynı şeyi hollywood için söylemek ne mümkün.