pkk'nın kurucularından olan it bir teröristtir. martı kaşını silkeyimdir. kürtleri iskandinav sanacak kadar da beyinsizdir. diyarbakır cezaevi'ndeki süper muamelelerden sonra kendini astığı veya yaktığı söylenmektedir. bir de bu orospu çocuğunu kendine örnek alanlar vardır. bütün pkk'lılardan aynısını bekliyoruz. ismi bile buram buram kürt mağduriyeti kokmaktadır. ismini okuduktan sonra dövlet biye bohmir diyebilirsiniz.
bizim lisede bir ara bu isimde bir çocuk vardı, doğuluydu ve kürttü muhtemel. (tabi veriliş sebebi gayet açık.)
ismi bile duygu sömürüsü kokan bir keko..
kürtlerin iskandinavlarla aynı kökenden geldiğini söyleyecek kadar cahil olan keko kürtçü kişisi. o da köken belirsizliğini iskandinav teziyle örtmek istemiş demekki.
yaptığı açıklamada : Pkk üyesi olduğunu,amaçlarının Marksist leninist ilkeler doğrultusunda bir devlet kurmak olduğunu belirtmiş teröristtir. 1982 de gebermiştir.
Malesef, 6 yıl önce Show Tv'de yayınlanan "Bu kalp Seni unutur mu" dizisinin 5.bölümün bitiş jeneriğinde "diyarbakır cezaevinde hayatını kaybedenler anısına" başlığında anılmıştır.
zerdüşt geleneklerini benimseyip kendini yakmıştır. acaba yaşasa kız kardeşiyle evlenirmiydi. kendini yakması sefil hayatında yaptığı tek faydalı iştir. sevenlerinin aynı yoldan gitmeleri dileğiyle.
Yemin ediyorum ki; Bu karanlığın ortasında o ateş ben olacağım. Zulüm altındaki tüm halklar için kendimi meşale yapacağım. Belki de gün gelecek, bir meşale olarak elden ele dolaşacağım! Ateş karanlıklardan korkmaz. Ben de korkmayacağım. Nerede zalim, nerede zulüm, nerede karanlık varsa ben orada yanıyor olacağım.
adına şarkılar yazılan, (bkz: 12 eylül)'de diyarbakır cezaevinde bulunan bir gerillaydı. 3 kibrit çöpü vardı sadece. özgürlüğü demir parmaklıkların arasında kısılıp kalkmıştı. newroz günü isyanın büyüyüp alevlendiği gün yaslandığı buz gibi duvardan hemen yanı başındaki gaz lambasına yöneldi. gazı üstüne elbiselerine döktü. kibritler zindanın rütubetinden hafif nemliydi. birinci kibrit çakmasıyla bereber kırıldı, ikinciside öyle. tek bir kibrit kalmıştı. hafifçe eline aldı içini bi korku, kaygı kaplamıştı. titreyen elleriyle kibriti çaktı. isyandı bu sönmeyen ateşin isyanı, bedenini kaplayan ateş bugün ortadoğu coğrafyasında her newroz yakılan ateş mazlum doğanın ateşidir. işte bu ateş bizim için özgürlüğe giden gizli bir kapıdır. ardından adına dörtlükler yazıldı. mazlum bizim için ölmemişti o kısa dörtlükler her okunduğunda insanın yüzünde bi tebessüm oluşur. işte o dörtlüklerden bi kaçı.
Şakaklara doğru masumca dağılmış kaşları, bakışlarında hüzünle öfkenin karıştığı gözleri, küs dudakları, yalnız duruşu ile bir çocuğu anımsatıyor bu isim bana, bir de yamaçlara birikmiş karları, dağlardaki mor kayalıkları, ıssız mezraları ve ihanete uğramış insanları anımsatıyor.
Bu ismi duyduğumda ben bir Kürt oluyorum.
Horlanan, hırpalanan, bela yıldırımlarıyla vurulan bir ırkın çocuğuyum.
Kızıldenizi yaramayan bir Musa, çarmıhından inemeyen bir isa oluoyrum...
hain ruhlu bir terörist. 82'de kendini asmış mortu çekmiştir. dünya adına güzel bir şey yepmıştır, kendini asarak. 3 kibrit yakmış falan hikayelerine bakmayın, ne kibriti lan? asmış kendini, leş olmuştur. apo piçi buna en çok sevinen kişi olmuştur bir rakip gitti diye.
Ranzasını dik çevirerek kendini asan ve yaktığı 3 kibrit çöpüyle şimdi bile çağdaş kawa olarak anılan Pkk kurucusudur. Karakter ve duruş açısından Abdullah Öcalan dan daha fazla sevgi ve saygı gördüğü kesindir denebilir. Abdullah Öcalan Partiye karkeren Kurdistan (Kürdistan işçi Partisi)* nin fikir aşamasında yer almıştır denebilir. Ortaya koydukları ispatları marxın teorilerinden bile öndedir. Ancak Mazlum bu teorilerin ne demek olduğunu ne uğurda ortaya konulduğunu göstererek nasıl bir saygıyı hak ettiğini göstermiştir.
vallaha teröristtir değildir bilmem ama hakkında müthiş bir müziği olan bir parça bestelenmiş gerçekten. mazlum bir hali var sanki. hem o yıllar pkk denen terör örgütü yeni yeni kurulmaya başlamıştı. mazlum'un silahlı mücadele yanlısı olup olmadığı da tam bilinmemekte zaten. ama yaptığı diyarbakır zindanları'ndaki insanlık dışı uygulamalara bir tepkidir. artık ne yaptılarsa* insan yaşamaktan vazgeçebilmiş.