Mastürbasyon günah, evlilik dışı ilişki günah, iç geçirmek günah, rüyalanmak caiz değil vesaire bakın beyler kesin penisinizi Bu iş bitsin * Hayat bu ikilimlerde kalma işe çekilmez hale gelir. Bakın günah olsa Yaradan bundan hoşlanmanı sağlayacak duyuları sana bana yüklemez, hanımlar sizin için de geçerli avam avam bakmayın öyle * Eğer bu olay bu kadar keyif verici olmasaydı dünya nüfusu şu an bir elin beş parmağını geçmezdi.
Ulan bir tatlı huzur almaya geldik şu dünyaya. Ne kadar çok da düstur, kural varmış. Yaşam mı eziyet mi belli değil. Böyle kafalar yüzünden bunalıma girip daha çok günah işliyor millet. Rahat olun biraz be. Dünya 2 günlük. Değerlendirin.
günahsa da dünyanın en günahkar insanıyımdır. minumum günde 3 saat, geceye kadar çalışmaktan buharlaşan kafamı dağıtmak için, genelde 6 saat sürer, sadece masturbasyona ayırıyorsam 32 saat aralıksız sürdüğü olmuştur.
Ama haftada bir kez boşaldığım için, çünkü ziyan edemem değerli spermlerimi o yüzden ertelenmiş günah yaşıyorum. Bence günah olan masturbasyon yapmak değil, boşalmaktır. Çünkü erkekte boşalmak pişmanlık doğurur. ve insanlar hata yaptığında pişman olur. demek ki boşalmak günah. o yüzden ödüllendireceğim şeylere boşalırım. o anı kutsamak, bir nevi fotoğrafını çekmek için boşalırım. böylelikle pişmanlık yaşamam.
aynı şey seks içinde geçerli. günah olan seksten ziyade boşalmaktır. Yani tüm gün saatlerce seks yapılsa bile genellikle ortalama 3-4 saat sekse 1 kez boşalma düşer. o yüzden gün içinde en fazla 2 kere boşalıyorum. böylelikle kendimi iyi hissediyorum. Ama bu 3'e 4'e çıkarsa o zaman pişman oluyorum. Vücut güçsüz düşüyor. kendime zulüm etmiş oluyorum. o yüzden boşalmak günah bence ya. masturbasyon ise sevap, onun sayesinde allah'ın verdiği bu bedeni keyiften, zevkten memnun ediyorum hep. Kıymetini biliyorum. Hep iyi hissettiriyorum. bir çok fetiş elde edip, seks sırasında aldığım hazzı ve heyacanı maksimuma çıkarıyorum.
yani günah - sevap tartışması yapmak genel olarak çok saçmadır. Bedenine, ruhuna ve hayatına zarar veren her şey, bu şeker içmekte olabilir. yada size sıkıntı veren biriyle görüşmekte olabilir, yada söylemek istediğini söylememek bile en büyük günahlardan bence. çünkü günahın günah olmasının temel kavramı kişiye ve karşı tarafa zarar veren eylemlerdir. yani sana ve karşı tarafa verilen her zarar günahtır. ailelerin iyiliğini düşüp, kişide kötü etki oluşturan şeyler bile günahtır. sigara içmek sevap mı günah mı deniyor ? ya kişiye göre bu değişir. kimi sigara içtiği için bir çok sorununu halleder, daha iyi işler yapar buna sevaptır, diğeri sigara yüzünden hayatı söner buna günahtır. olaya böyle bakılınırsa zaten böyle din üzerinden prim yapanlara tamah edilmezdi.
Ben insanın kendisinin ya da başka insanların beden ve ruh sağlığına zarar vermeyen şeylerin günah kategorisine girdiğini düşünmüyorum. Mastürbasyon da abartılmadığı takdirde beden ve ruh sağlığı için zararlı değildir. Hatta faydaları bile olabilir. Kur'an-ı Kerim'de bu düşüncemi çürüten benim gözden kaçırdığım şeyler varsa bilenler anlatabilir.
sürekli cünüp gezmiyoruz herhalde haftada 1 falan ama illede bir kural koyacaksanız ve uygulanmasını istiyorsanız, arabistanda ki gibi mastürbasyon (elizabet, 31) çekmenin cezası idam olsun.
bu konuda herhangi bir yasak yoktur. herşeyin aşırısı sakıncalı olduğundan sık yapılmasının onaylanmadığı söylenebilir ve bunun için öyle yazılı bir şey aramaya gerek yoktur. haram olduğunu düşünenler müslümanlar içinde çokça bulunan aşırı tedbirci kişilerdir. ciddiye almaya gerek yok.
Bu ve benzeri hurafeler yüzünden gizli saklı alelacele yapılan mastürbasyonlardan dolayı erkeklerin %80'inde prematüre ejekulasyon yani erken boşalma problemi vardır. ilginçtirki tedavi olarak yine mastürbasyon önerilmekte ancak acele etmeden kişinin kontrolünde süreyi uzatarak yapılması önerilir.
Şöyle bir açıklama yapmıştı hocanın bi tanesi bi tarihte:
--the spoiler--
Efendiler, mastürbasyon; işin ucu zinaya gidecek ise günah değildir, daha büyük bir günahtan korunmak amacıyla yapılmış bir eylemdir.
--the spoiler--
din gibi mistik olgularda önemli olanın niyet olduğu düşünülünce, masturbasyonun da günah olarak değerlendirilmesi muhtemeldir.
eğer önerme "masturbasyon yapılmalı mı?" şeklinde bir soruyla ortaya çıksaydı, cevabı kesinlikle "yapılmalı" olurdu(tabi sağlıklı düşünen kişi bu cevabı verirdi).
ancak günah, sevap, mübah gibi kavramlar din felsefesinin ürünü olduğundan konuyu din çerçevesinde ele almak gerekiyor.ve başta da belirttiğim gibi eğer önemli olan niyetse(ki din açısından genelde öyledir), masturbasyon günahtır.
yobazlara kalırsa her halt günahtır. adam günah diye helaya sol ayakla girecek kadar kafayı yemiş. böyle bir sığıra ossbir günah mı diye soruyorsun. zaman kaybıdır.
masturbasyon yapmadığınız zaman, eğer düzenli bir seks hayatınız yok ise, gece görülen fantastik erotik rüyalar sonucu meni dışarı atılır, vücut tarafından çoğu insanda. o meni sikin dona yapışmasına sebebiyet verir. bu sebebiyet siki çok fena acıtır. ne yapalım arkadaşım ? hollanda'da yaşamıyoruz ki, s.tiğimiz önümüzde. s.mediğimiz yanımızda bekliyor olsun ?
--alıntı--
Elle tatmin, âlimlerin çoğuna göre caiz değildir. Haram sayılmaktadır. «Onlar ki ırzlarını korurlar. Ancak hanımlarına ve sahip oldukları cariyelerine karşı münasebetleri müstesnadır. Çünkü onlar bu helâl olanlarda kınanmazlar. Kim de bu helâlden başkasını ararsa, işte onlar haddi aşanlardır» 4 âyetini delil getiren Şafiî, Mâliki âlimleri ve imam-ı Nesefî, istimnanın haram olduğuna hükmetmişlerdir.5
Eğer caiz olsaydı, Hz. Peygamber tarafından bir yol gösterilirdi, demektedirler. imam Ahmed bin Hanbel ve îbni Hazm'a göre «meni, vücudun, dışarı atmaya muhtaç olduğu bir şeydir, onu eliyle atan kan aldıran gibidir ve caizdir.» Hanbelî âlimleri bu caiz oluş şeklini iki şarta bağlamışlardır: Kişinin zinaya düşme tehlikesi, Evlenmeye gücünün ve imkânının bulunmayışı.
Hanefî mezhebinin görüşlerini nakleden ibni Âbidin, bu hususta bazı âlimlerin görüşlerine yer vermektedir. Kişinin şehveti baskın gelir, kalbini meşgul edecek derecede fazla olur, bekâr bulunur veya evli olup da bir özürden dolayı hanımına yaklaşamazsa, şehvetini teskin etmek isteyen kimse için Fakih Ebulleys, «Böylesine bir vebal olmayacağını umarım» demektedir. Ama sırf şehvetini celbetmek, kendisini zorla tahrik etmek için yaparsa günahkâr olur.6
Yine Hanefî âlimlerinden Şürünbilâli, «Bekâr kimse harama gireceğinden korktuğu zaman şehvetini teskin için istimna caizdir. Bu işinden dolayı ne sevap, ne de günah kazanır. Fakat sırf lezzet almak için yaparsa günahkâr olur» 7 görüşündedir.
Harama düşme tehlikesiyle karşı karşıya gelen bir kimse, haram olan zinayı işlememek için ehven-i şer olan istimnayı yaparsa ve buradaki niyeti de haramdan kaçınmak, namusunu korumak olursa, caiz gören âlimlerin içtihatlarına göre mümkündür. Ama istimnayı alışkanlık haline getirmek makul bir insana yakışmayan çirkin bir iş olur. Zaten fazla (sû-i istimalat) kişide zekâ ve hafıza kaybına sebep olmaktadır.
Böyle anormal durumlara düşmemek için sık sık imanî eserleri mütalâa etmek, aklı ve kalbi devamlı îslâmî hizmetlerde çalıştırmak, ulvî şeyleri düşünmek, lezzetleri kıran ve acılaştıran ölümü çok sık hatırlamak, harama nazardan sakınmak ve müstehcen yayınlara iltifat etmemek lâzımdır.
--alıntı--