klibinde till lindemann'ın topuklu çizmeleri, kanatları ve uzun saçlarıyla şarkıda anlatılan ikinci kişiliği canlandırdığı şarkıdır. ayrıca grubun diğer üyeleri ve yalaşan, güreşen erkeklerin üzerinde bir bez parçası dahi bulunmamaktadır. iffetten yoksun bir videodur, rammstein yine yapacağını yapmıştır. :)
not: çıplak adamlar güreşirken birinin poposunda tanga izi görülmüştür. sonumuz hayır değil, evet.
Das Schicksal hat mich angelacht
und mir ein Geschenk gemacht
Warf mich auf einen warmen Stern
Der Haut so nah dem Auge fern
Ich nehm mein Schicksal in die Hand
Mein Verlangen ist bemannt
Wo das süße Wasser stirbt
weil es sich im Salz verdirbt
trag ich den kleinen Prinz im Sinn
Ein König ohne Königin
Wenn sich an mir ein Weib verirrt
dann ist die helle Welt verwirrt
Mann gegen Mann
Meine Haut gehört den Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern
Mann gegen Mann
Ich bin der Diener zweier Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern
Ich bin die Ecke aller Räume
Ich bin der Schatten aller Bäume
In meiner Kette fehlt kein Glied
wenn die Lust von hinten zieht
Mein Geschlecht schimpft mich Verräter
Ich bin der Alptraum aller Väter
Mann gegen Mann
Meine Haut gehört den Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern
Mann gegen Mann
Doch friert mein Herz an manchen Tagen
Mann gegen Mann
Kalte Zungen die da schlagen
Schwulah
Mich interessiert kein Gleichgewicht
Mir scheint die Sonne ins Gesicht
Doch friert mein Herz an manchen Tagen
Kalte Zungen die da schlagen
Schwulah
Mann gaygen Mann
türkçesi:
Kader üzerimde güldü,
Ve bana bir hediye verdi.
Beni sıcak bir yıldıza attı.
Cilde çok yakın, gözden çok uzak.
Kaderimi kendi ellerime alırım.
Arzum erkekleşti.
Temiz suyun öldüğü yerde,
Çünkü kendini tuz içinde lekeler.
Küçük prensi akılda tutarım.
Kraliçesiz bir kral.
Bir kadın benim hakkımda yanıldığında
Sonra bütün dünyanın kafası karışır.
Adam adama karşı,
Cildim beyefendiye ait.
Adam adama karşı,
Bir tüyün kuşları biraraya toplanır.
Adam adama karşı,
iki sahibin kölesiyim.
Adam adama karşı,
Bir tüyün kuşları biraraya toplanır.
Bütün odaların köşesiyim.
Bütün ağaçların gölgesiyim.
Zincirimde hiçbir bağlantı kaçırmaz,*
Şehvet arkadan çektiğinde.
Cinsim bana hain der.
Ben bütün babaların kabusuyum.
Adam adama karşı,
Cildim bir beyefendiye ait.
Adam adama karşı,
Bir tüyün kuşları biraraya toplanır.
Adam adama karşı,
Fakat kalbim bazı günlerde donar.
Adam adama karşı,
Orada çırpan soğuk diller.
Gay-ah**
Denge ile ilgilenmem.
Güneş yüzüme parlar.
Fakat kalbim bazı günlerde donar.
Orada çırpan soğuk diller.
Gay-ah
Adam adam için gay.***
*"Glied" hem "bağlantı (zincir için)" hem de "organ (muhtemelen penis)" manasında kullanılabilir.
**Burada "ah" çığlığı "Schwuler" ile birleştirilip "Schwulah" sözcüğü oluşturulmuş.
*** "Gaygen" ve "gegen" aynı şekilde okunuyor. Bu kısımda resmi sözlerde "gaygen" sözü kullanılmış.
(bkz: rammsteintr.com)
şarkıda geçen schwule kelimesinin anlamı gay değil direkt ibnedir. daha doğrusu, schwuler, schwulenin çoğulu sanırsam. sonraları bu kelime "ah" nidasıyla birleştirilip schwulah olmuştur.
tır şoförleri için yazılmış bir şarkıdır adeta. gecenin bir vakti boş yolda hayvan gibi rifflerle, "man geygen man!" yırtınışıyla köklemek* çok eğlenceli olsa gerek. sözleri için bir şey diyemem, gay şoförler düşünsün.
bir de niyeyse hep bir benzin ve rosenrot'a benzetiyorum lan ben bunu.
"böylesine güzel bir şarkıya böylesine iğrenç bir klip neden çekilir?" sorusunu akıllara getiren rammstein şarkısıdır. rosenrot albümündedir. favori rammstein şarkılarım arasında baştadır.
bol erkek götü görebileceğimiz üzücü bir kliptir. till hariç hepsi baştan sona cıbıl cıbıl müzik aletlerini çalmaktadır. tüm rammsteincı kızlar klibin finalinin richard abimizin gitarı üstünden atmasıyla biteceğini sanmıştır ama tabii ki böyle bi olay yaşanmamıştır (üzgün surat) . pussy'den önce minik bi ön sevişme klibi olabilir. ama bu tiplerle vücutlarla hiçbir üyeye yakıştıramadım klibi. ühü.
şarkı ne kadar güzelse klibi de o kadar kötü,normalde taş sayılabilecek rammstein elemanları bu klipte berbat görünmüş,hele till lindemann...* zaten klibi jonas akerlund'un çekmesinden belli,kendisi lady gaga,britney spears gibi isimlere sanat eseri yaratabiliyor ama rammstein gibi her klibi zaten sanat eseri olan bir grupla çalışınca sınıfta kalıyor.çektiği üç klipten ikisi sanki sadece sansasyon yaratsın diye çekilmiş,bomboş...her neyse kendi başlığında bombalamak lazım onu da *
bu arada...bir röportajında till lindemann çiçek,çikolata vs. formalitelerle uğraşmayıp,bağlanma unsuru olmayan tek gecelik ilişkileri kolayca yaşayabildikleri için gaylere özendiğini söylemiştir.kendisini gökkuşağı renkleri altında görmek isteriz *
rosenrot albümünün 2.sırasında bulunan, klibi ve sözleri aşmış, Gitar riffleri azdıran, till lindemann'ın kadayıf gibi sesi ve özellikle Richard ile paul'un nakarattaki back vokaliyle eroin etkisi yaratan, Oliver'ın hayvanlar gibi bas verdiği, flake'in de klavyesiyle tecavüz ettiği efsanevi Rammstein şarkısı.