gerçek bir sosyalist açısından önemi olmayan kişi ve olaylardır.
dikkate değer olan lenin'in heykelleri veya isminin verildiği şehirler değildir, tüm bu putlaştırma ve ilahlaştırmadan öte yaptıkları ve yazdıkları ciddiyet taşır bir sosyalistin nazarında.
burjuvazi kendi tarihsel önderlerini işçi sınıfına birer put gibi dayattıkça, işçi sınıfının kendi tarihsel önderlerini hatırlamaya ve onlardan ilham almaya ihtiyacı da o denli artıyor. her konuda olduğu gibi liderler konusunda da sınıfsal ayrım çizgilerini berrak biçimde çekmek zorunludur. mustafa kemaller, 10 Kasım ayinleri, ilahlaştırma (kişi kültü), milliyetçilik ve mülk onlarındır. buna karşılık marxlar, leninler; emekçi kitlelerin kavgası ve alçakgönüllüğü, enternasyonalizm ve ''zincirlerinden başka kaybedecek şeyi olmayanlar'' bizimdir. işte lenin'i anarken günümüz koşullarında sınıf bilinçli bir militanın ilk aklına gelmesi gereken husus budur.
sözde saygı adına lenin'den mumya ve heykeller yaratan, ilahlaştırıcı, idealistçe tutumların tersine biz marksistlerin lenin'in oynadığı belirleyici rol konusundaki tutumunun kişiye tapınmacılıkla ilgisi yoktur. sınıfımızın önderlerini anmak bizim için ne yas tutmak ne de ayin yapmak anlamına gelir. bunun bizim için anlamı, kapitalizme karşı mücadele azmimizi daha da bilemek ve onların öğrettiği dersleri tazeleyerek mücadelemizi daha bilinçli ve daha akıllıca yürütmektir.
pis, kaka insanlar o büyük katilin şey liderin ( 40-50 milyonun ölümünden sorumlu olunca sankinim katil olunuyor bende çok salak oluyorum bazı bazı ) ismini nasıl silersiniz google map'den.
şehre tarihi adını iade eden vatandaşlardır. bilimsel sosyalizm denilen geyik o kadar hayatın gerÇeğinden yani bilimsellikten uzaktı ki şehir adlarını değiştirerek devrim yapma rüyasına kapılmıştı bir grup saf adam. terane işlerdi ve tarihin Çöp tenekesinde yerlerini buldular. söyledikleri doğruların bile iÇine sıÇıp boku pis ettiler.