kızlarımız barda köpük banyosunda ölmedi

entry59 galeri0
    59.
  1. bir cana verdiği değer öldüğü yer kadar olan gereksizin söylemi.

    not: ha onun takıldığı barlarda/mekanlarda köpük banyosu mu yapılıyormuş o ayrı sorun. şu yaşıma geldim öyle bir bara gidemedim. belki referansla alıyorlardır kim bilir.
    0 ...
  2. 58.
  3. vakti zamanında at üstünde düşman kovalayan bir neslin ahvadı olan "baba" nın söylemidir.
    kızlarımız der, başka bir şey demez.
    0 ...
  4. 57.
  5. doğru önermedir. ancak bunu bilen baba şunu da bilmelidir ki can hiç birşeyden kıymetli değildir. Ne milletin bardaki kızına bok atmaktan değerlidir ne başka birşeyden.Ve bu baba şunu da bilmelidir ki babalarının cehaleti ve ahmaklığı yüzünden ölen kızlar barda ölen kızlar değil kaçak kur'an kursunda ölen kızlardır.
    **
    1 ...
  6. 56.
  7. sadece ureyebiliyor diye baba olmus birinin soylemi.

    bir baba hayal edin kizi tonlarca betonun altinda kalmis olmek uzere... o esnada yeryuzunde kimseye verilmemis bir sans veriliyor bu babaya, olum melegi ile pazarliga oturma sansi. diyor ki melek; "kizinin canini almayacagim ve buradan sag cikacak ama karsiliginda bar bar gezip, kafayi cekip, kopuk bayosu yapacak. e bundan hoslanmiyorsan eger, babaligini gostereceksin, kizini o begenmedigin ortamlardan sen kurtaracaksin, onu koruyacaksin, kollayacaksin, kilina zarar gelmesini sen engelleyeceksin, gelecegini, yasamini daha iyi hale getirmek icin ne yapabiliyorsan onu yapacaksin, onu basindan atip baskalarinin ellerine yetistirsin diye vermeyeceksin, sen tutacaksin elini her daim. simdi dusun bakalim kizini bu beton yigininin altindan cikarmaya senin gucun yetmez ama baba olarak belki onu barlardan cikmaya ikna etmeyi, daha iyi yetistirmeyi, kotuluklerden koruymayi basarabilirsin...secimini yap"

    boyle bir durumda hangi baba kizinin olmesini secebilir ki? secebilirse o zaten gercek bir baba midir? baskalari kizini "iyi" yetistirsin diye tarikatlara sokup, kafasini, beynini kapattirip sonra da babalik yaptim diyebilir mi insan? bir baba kizinii ne olume ne de ellerin eline bu kadar futursuz birakabilir mi? ama yaptilar. sonra da cikip aynen bunu dediler; "kizlarimiz barda kopuk banyosunda olmedi" ...ustelik gururla, adeta kizlarinin olume getiren elleri bir kez daha opercesine....herhalde bir baba evladini ancak bu kadar satabilir. *
    2 ...
  8. 55.
  9. bir babanın, 3 yaşındaki ufacık kızını kaybettikten sonra söyledikleridir. çok acıdır çok. insan kızı öldüğü gün bile köpük banyosuna giren insanlara orospu, dinsiz damgası yapıştırma peşinde olamaz. bunlar acılı bir babanın ağzından dökülen masum kelimeler değil. bunlar kara cahil, kör bir babanın ağzından dökülen türkiye gerçekleridir.

    bundan aylar önce aynı mantalitede bazı insanlar 7.4 yetmedi mi diye bağırıyordu. ben bu konu hakkında hiç entry girmedim, girmem de. ana avrat küfür eder silinirim sözlükten çünkü. peki bu ne şimdi ha? kuran kursu yetmedi mi desin birileri şimdi? aynı şerefsizce davranışı görünce mi anlarsınız ne kadar şerefsiz olduğunuzu?

    hepsine eyvallah da. peki o çocukların günahı neydi?
    3 ...
  10. 54.
  11. yaşını başını almış insanların, kendi hür iradeleriyle gittiği bar ile, daha yaşı ufacık olan kızlarının kendi tasarrufları dışında bulundukları iki yeri karşılaştıran baba modelinin sarfettiği söz. lan o barda ölen insanlar kendi hareketlerinden, kendi canlarından sorumluydular. isterlerse gider intihar ederler, hiç birimiz de birşey diyemeyiz, çünkü kendilerine yönelik olaylarda tasarruf hakları onlara ait. ama senin o küçücük kızın canını korumaktan doğan bir sorumluluğun var. nasıl olur da kaçak bir yere yollayarak onları böyle bir riske atabildin. bravo benim çok bilmiş insanıma...
    2 ...
  12. 53.
  13. "ne alaka?" denilecek cahil insan beyenatı,islamcılar bu carpıtmayı surekli yapıyorlar.
    cagın gerisinde kalan bu din gunumuzde medyanın da surekli pompaladıgı bazı
    yozlasmıs-dejenere insan iliskilerinden beslenerek ayakta kalmaya calısıyor.
    adama "kadını-cocugu neden turbana sokmaya calısıyorsun ?" dediginde "ne yani,
    porno film mi cevirsin" diye abuksubuk bir cevap veriyor.

    burada asıl sorun bu insanların yasamamıslıgı. bu cocukların aileleri, ana-babaları da
    cocukluklarını yasamamıslar cunku. adamın cocuklugunda ailesi elinden tutup bir
    lunaparka goturmemis, bir hayvanat bahcesine goturmemis. bir sinema-tiyatro temsili izlememis cocuklugunda ailesiyle beraber.ya da yazları ailecek coluk cocuk denize-plaja
    gitmemisler. adamın hayatında yok boyle bir enstantane,boyle bir anı.kendisi gormeyince
    coluk-cocugunu da mahrum bırakıyor. zaten memlekette ne hayvanat bahcesi kaldı dogru durust ne de lunapark.ailecek coluk-cocuk dısarı gezmeleri diye bir kultur yok tasrada.
    ya da buyuksehirlerin kenar mahallelerinde yasayan,apartman onlerinde buyuyen cocuklar.
    kac tanesini cocuklugu boyunca anası babası elinden tutup bir lunaparka-hayvanat bahcesine goturmustur?hic birini. cunku onlar da gitmemisler,boyle bir kulturleri
    alıskanlıkları yok. bir mahalle kuruldugunda ilk yapılan sey ortaklasa para toplayıp cami yapmak, park-bahce yapmak degil.

    eskiden bu kadar degildi,acaip bir toplum olduk cıktık. bir de bilgisayar cagı basladı,
    uzerine tuy dikti. apartman dairelerinde bilgisayar basına kıstırılmıs bir cocukluk-genclik.
    1 ...
  14. 52.
  15. "benim kızım millet için sadaka oldu" diyen babanın sözlerinden biri.

    o abim zannediyor ki bu millet tümüyle kötü yola düştü, herşey hak yolundan çıktı onun için bu cezalar veriliyor. aslında öyle ama durum tamamen onları bu hale getirenlerin yüzünden.

    sadaka sözüyle de büyük bir müsibetten kurtulduk, parti kapatılmadı, darbe olmadı sadece b kızlar öldü demeye mi getiriyor acaba?
    acaba diyerek bu hale gelmedik mi zaten!
    0 ...
  16. 51.
  17. kızının köpük banyosu esnasında arkasındaki erkeğin aletine sürtünerek ölmesinin yerine kaçak bile olsa bir kuran kursunda ölmesini yeğleyen babanın açıklamalarıdır.
    1 ...
  18. 50.
  19. kızlarının insan oldugunu anlayamayan anne baba cümlesi olsa gerek, neye göre kime göre bu şekilde konuşuyorlar bilmiyorum ama çok sinir oluyorum, köpük banyosu yapan bara giden kız kaka çünkü. bırakın, madem özgürlük demokrasi diyorsunuz önce kendi kızlarınızın haklarını korumayı ögrenin onların birer insan olduklarını öğrenin.
    0 ...
  20. 49.
  21. aynı yobazlar kafilesi 17 ağustos depremi için de "kafirlere verilen ceza" yakıştırmasını yapmaktan kaçınmadı. kuran kursunda ölmek hayır, depremde ölmek şer öyle mi?
    (bkz: #3756706)
    4 ...
  22. 48.
  23. ölüm anında kaçak kur'an kursu binasında bulunmanın cennete gitme garantisi olarak görüldüğünü anladığımız söz.
    2 ...
  24. 47.
  25. sorun ne kuran kurslarını kötülemek, ne de köpük banyosunda, barlarda eğlenenlere orospu damgası vurmaktır, daha bunu bile anlayamayan sözlükçüler var.

    adam çıkmış ne demiş? kızlarımız köpük banyosunda ölmedi, şehit oldular yurt yönetiminden şikayetçi olmayacağız. ipragazdan şikayetçi olacağız.

    şimdiii. ipragaz onbinlerce yakıt tankı satar. bu tankların hepsinin periyodik kontrolü vardır. ve bu periyodik kontrol geldiği zaman yurt yönetimi ipragazı arayıp yetkilileri çağırıp kontrol ettirmek zorundadır. yurt yönetimi bu periyodik kontrolleri yaptırmazsa, ve tank infilak ederse, bunun suçlusu ipragaz mıdır Allah aşkına? böyle bir iddiaya benim 9 yaşındaki kuzenim bile götüyle güler. demek ki bu babada bu kadar bile düşünce yok ya da kızının acısıyla saçmalıyor.

    ah biraz koyun olmasa insanlarımız, ah biraz düşünseler..
    2 ...
  26. 46.
  27. kör beyinler, cahil cühela takımıyla tartışmak istersen olacağı bu. birkaç olaydan yola çıkarak tüm kuran kurslarını fuhuş yuvası olarak suçlayan beyinsizler acaba köpük banyosunun amacını açıklayabilirler mi bana? eğlenmekten başka amaç nedir?
    ama birilerinin mallık da üzerine yok hala, barlarda klüplerde ırza geçilenlerden tecavüze uğrayanlardan haberi yok galiba bu süzme malın. ama düşmanlık dine olsun maksat.

    he bak şunu anlarım. senin kızın ölmüş ne işin var köpük banyosundakilerle? onlarla niye karşılaştırıyorsun kendi kızını- vari bir yorumu anlarım. ama kalkıp da kuran kurslarında böyle tecavüz olayları var, gizli kapaklı işler çevriliyor. ama köpük banyosunda ölenler? onlar şehid, eğlence şehidi? örnek olması gerekir bazı ibnelere, sizleri de görmek istiyoruz köpük banyolarında.
    2 ...
  28. 45.
  29. çok gereksiz bi ifadedir. kimin ne niyetle davrandığını ancak allah bilir. kız kuran kursuna zorla gönderiliyodur belki içinden hiç de öyle kuran öğrenmek gelmiyordur, o yüzden orada geçirdiği vakit belki de allah için değildir. yine köpük banyosunda biraz eğlenmek isteyen bi insan aslında gayet inançlıdır, dine saygılıdır, içinde allah sevgisi vardır, başka zamanlarda kuran okuyodur belki içinden geldiği için başkası zorladığı için değil. yani kimin ne kadar inançlı olduğunu allah bilir sadece. niyetleri allah bilir. madem o kadar müslümansın be adam bunu bilmen gerekir di mi? kimseyi "sen şunu yapıyorsun öyleyse boksun" diye yargılamamak gerekir.
    1 ...
  30. 44.
  31. körlüğün derecesinin sandığımızdan da fazla olduğunu gösteren açıklamadır. ayrıca süpersonik süzme zalak mahmut yorumlarını da tetiklemiştir; şöyle ki köpükler altında çırılçıplak soyunup erkeklerle dans etmekle (ki çırılçıplak? yok böyle bişi) tecavüzü eşdeğer gören zeka hazinelerimizi de ortaya dökmüştür.

    google'da ''kuran kursunda tecavüz'' yazıp enter'a bassın insanoğlu, ardından entry 52'yi bir daha okusun. bir de şunu düşünsün, aylarca orada kapalı kalıp tacize uğrayan ama derdini kimseye anlatamayan kaç kişi vardır acaba? ateş ve barut meselesi unutulmasın.

    haa google ile uğraşamiciim diyenlere en taze (bugünkü bir gazeteden) haber :

    ++
    Ensar Vakfı'nın Kuran kursuna devam eden kızlardan 2'si hocanın tecavüzüne uğradı. Kızlardan biri hamile

    Çorum'da faaliyet gösteren Ensar Vakfı'ndaki rezalet Kuran kursuna devam eden 15 yaşındaki 2 kızın, yaşadıkları olayı ailelerine anlatmasıyla patladı. Ö..Y. ve E.G. isimli kızların imamlık yapan babaları olayı duyar duymaz karakola koştu.

    VAKIF BAŞKANI
    Kızlar karakolda da, bir lisede Din Kültürü öğretmenliği yapan Ensar Vakfı Çorum Şube Başkanı Z. i.'nin kendilerine tecavüz ettiğini anlattı. Muayeneye giden kızların gerçekten tecavüze uğradıkları ve birinin 3.5 aylık hamile olduğu belirlendi.

    AHLAKi YAZILAR...
    Polis tarafından gözaltına alınan evli ve 2 çocuk babası Z. i. sevk edildiği mahkemece tutuklanarak Çorum L Tipi cezaevine gönderildi. Ahlaksız hocanın, Çorum'daki yerel gazetelere din ve ahlaki konular hakkında yazılar yazdığı öğrenildi.
    Seyfettin METE
    ++
    1 ...
  32. 43.
  33. hass.ktir be rifat abi denilecek türden bir açıklama. yok adamın söylediği lafa değil de getirilen yorumlar daha bir yobazlık belirtisi. harbiden diyorum bak. hele kuran kursuna giden çocuklara kötü kadın muamelesi yapıp, köpük banyosu yapan bekaret timsali turistleri örnek çağdaş kadın olarak gösteren zihniyetin ben içine sıçayım. ulan mal, kız kuran kursunda erkeğin işi ne? bilmiyorsan konuşma, köpükler altında çırılçıplak soyunup erkeklerle dans etmenin masumluğu mu var? ama bok atmak da üstüne yok, bilip bilmeden konuşmakta da. delil göster, hani delilin? demi örnek vereceksin hemen, fadime şahin-müslüm gündüz'ü. kafana sıçayım senin, ikisinin de ne olduğunu bilmeyen yok zaten.
    5 ...
  34. 42.
  35. köpük banyosunda gizli işler dönmediğini ve kimsenin tecavüze uğramadığını, ancak kuran kurslarında (hele hele kaçak olanlarında) gizli saklı binbir iş döndüğünü (kimse kimseyi aptal yerine koymasın sahipsiz kızlarla birtakım adamlar aynı yerde ve bi bok olmuyor demesin) bilmeyen, bilmek istemeyen, hınzırlıkla görmezden gelen, ağzından salyalar akarak reddeden dallamanın sözüdür.
    3 ...
  36. 41.
  37. insanın kendi iradi seçimi dışında davranışları yüzünden ödüllendirileceğini/cezalandırılabileceğini düşünen (inanan) insanlar tarafından mantıklı bulunan beyan.

    diyelim ki ben putataparım ve çocuğumu puthane'ye (uydurdum tabii ki) yolluyorum ve ibadethane yıkıldığında ölüyor. bana burada ölen çocukla şu kursta ölen çocukların yaptıkları arasındaki nitelik farkını söyleyebilir misiniz.

    benim çocuğumu nereye yolladığımla o çocuğun ne uğruna ölmüş olduğu arasında nasıl bi korelasyon kurabiliyorsunuz ki.. o çocuğun orada olmasının sebebi ebeveyninin onu oraya yollamış olmasıdır. yani bu kızlar tanrı yolunda nasıl şehit olmuş olabilirler ki, kendileri mi seçtiler o kursa gitmeyi, anne babaları yolladı. ha kursa ha puthaneye, başkasının eylemi sonucunda öldüler.

    gerçi zaten bu farkı görünce o zaman insanların sadece kendilerine telkin edilen dinlere inandıkları ve dünyadaki tüm inanırların (tarihtekiler de dahil olmak üzere) aynı eylemi yapıp kimisinin cennetlik kimisinin cehennemlik olduğu fikrini de sorgulamaya başlar insan ki artık geri dönüşü olmayan noktaya erişilmiş olur. o yüzden inancını korumak isteyen kişi bu dediklerimi tabii ki görmezden gelmelidir.

    evet bu çocuklar allah yolunda şehit olmuşlardır doğru. geçen gün hindistan'da çöken ibadethanede ölen kırk çocuktan farklıdır yaptıkları evet. öyle olmalı.. evet.. evet..

    ne budist ne de müslüman olmayan bi insan için iki olay arasındaki fark nedir acaba.. aman, bunlar tehlikeli sorular. tövbe tövbe.. farklılar evet.. farklılar, farklı olmak zorundalar.
    4 ...
  38. 40.
  39. çok şiddetli bir depreme bu şiddete göre tasarlanmamış bir kur'an kursu binasında "allah yolunda ilim yaparken" yakalanmış çocuklar için sağ kalan ebeveynlerinin sarf ettiğinde "aydın" ya da değil bünyelerde rahatsızlık yaratamayacağı aşikâr söz öbeği.

    engellenmesi mümkün, büyük ölçüde insan hatasına dayalı bir "kaza"dan sonra "davacı olmamak" ve "suçlu aramamak" ve hatta durumu olağanlaştırmak, meşrulaştırmak için kullanıldığında hatalı olduğu görülüp dillendirilecektir mutlaka.

    "islâm ilim üzerinde yükselir" çoğu islâmcı entelektüel** tarafından da altına imza atılacak bir önerme olmalı, yanlış değilsem.
    0 ...
  40. 39.
  41. adama soruyorlar,'kızınız ihmal sonucu öldü, dava açacak mısınız?'
    'hayır allahın taktiri alın yazısı yanına aldı işte' diyor.

    zihniyet aynı, kurbanlar yine kızlarımız diyecek bir şey yok.
    1 ...
  42. 38.
  43. böyle bir şey söylemesine gerek olmadıgı halde niçin söylendiği anlaşılamayan bir söylemdir. sonuçta herkes hayatını nasıl yaşamak isterse öyle yaşar. bir de şu vardır kı o adamın kızı acaba oraya iradasiyle mi gitmiştir yoksa gönderilmiş midir?
    0 ...
  44. 37.
  45. yorum yapmaya bile değmeyen bir cümle. binanın altında şehit olmasına gerek yoktu, bıçağı saplayıp öldürseydin de şehit olurdu o çocuk. bu kadar zaman boşuna beklemiş bu babalar.
    1 ...
  46. 36.
  47. cok zeki ve de tarafsiz aydinlarin hala cozemedigi ya da cozmek istemedigi bir aciklama. simdi din ile alakasi olmayan veya dusman olanla baska bir baslikta tartisalim, burasi yeri degil. bu sozu anlamayan sivri zekalilara da bunun mantigini anlatayim; adam, cocugunun en azindan allah yolunda ilim ogrenirken olmesini bir teselli gormus, bunun nedenini dini bilimezsen anlamazsin tabi.

    tam olarak bir daha acikliyorum, tek tek oku bak, anlamiyor, sacmaliyorsun sonra;
    "allah yolunda olenlere oluler demeyiniz, bilakis onlar diridirler." bu sozde sadece savasta olenler mi kastediliyor saniyorsun. bak anlamadin di mi? zorlama ornek vereyim;

    "allah yolunda (savasirken olene, allah in ilmini ogrenirken veya ogretirken olene, ibadet yaparken olene) oluler demeyiniz." nasil, bir seyler daha acik oldu mu?

    ayrica hangi akli evvel bu sozden bu adamin bir cemaati savundugu sonucunu cikariyor hayret, gercek at gozlukleri bu olsa gerek.

    en son olarak kadere inanmayan ve "niye isyan etmiyor da boyle bir aciklama yapiyor?" diyen aydin(!) kesimin tamami ile fransiz oldugu bir konudur, lutfen yorumlarinizi kendinize saklayin. gidin kendinizi fazla sevdirmeden....gidin...
    5 ...
  48. 35.
  49. bu açıklamaya sümküren homo bilmem genius tipli yazarcıkların gözden kaçırdığı bir detay var. cahilliğin kıstasını hala modernlik ekseninde değerlendirme yetisinde en kolay saldırılan dinin temeline oturtmak ahmaklığın daniskasıdır. varsayalım ki acılı bir babanın uyuşturucu veyahut seks partisinden ölen kızının ardından söylediği, kızım hiç olmazsa dinini öğrenirken ölmedi şeklinde bir açıklaması olsaydı, buradaki yazılanlar ne olacaktı dersiniz. siz hiç kasmayın beyninizi ben söyleyeyim. varan 1: gençti bir hata yaptı. varan 2: bu toplumun tamamen özgürlüğe ve kural koyuculuğa karşı olan takıntısının sonucudur. varan 3: akp ve dincilerin eseri. varan 4: muhafazakar basın ve kanaat önderlerinin eline büyük koz geçti şimdi. hadi itiraf edin bunları yazacaktınız ey iki yüzlü cahiller. o babanın sözü türkiye`nin içinde bulunduğu durumu en iyi özetleyen laftır. iki farklı kutup yaratıp kaynaştırma(çatışma) yaratan herkesin vebali var bu işin içinde. o halde insanlar çocuklarını okula, hastane ye, dershane ye göndermeyip evlerinden çıkmasına izin vermeyecek. daha kaç çocuk ölceğini kaderleri değil aha bu gerzekler belirleyecek.
    1 ...
© 2025 uludağ sözlük