kürtaj yasaklanamaz diye bağıran feministler

    2.
  1. haklarını arayan cevval feministlerdir. yanlarındayım. aralarındayım.
    19 ...
  2. 44.
  3. kürtaj gereklidir. istenmeyen bir çocuk sırf doğurmak için doğrulmaz. hatta mümkünse çomlarlar da doğurmasın. sırf çocuk yapmak için çocuk yapıp hayvan gibi ürüyorlar. önemli olan çocuğa her türlü yaşam olanağını sağladıktan sonra çocuğu doğurmak. aksi halde o bir yük olacak bu hem o kişiye hem de çocuğa zarardır.
    sizin doğur allah rızkını verir kafanız bunu pek anlamaz ama cidden sorundur.
    13 ...
  4. 6.
  5. haklarına sahip çıkan kadınlardır. bunun ne feministlikle ne de sekse düşkünlükle alakası var.
    9 ...
  6. 17.
  7. Hiç bir kadın bayıla bayıla kürtaj yaptırmaz. Hormonlar annelik iç güdüsü karşı koyar olaya zaten. Kürtaj her ne kadar vahşet gibi görülse de kürtajın yasaklanması giderek çağdışında yerimizi ayırmayı sağlarken, daha büyük vahşetlere neden olacaktır. Her şey bir yana kadına doğur diye emirler yağdırmak en az üç beş demek ve sonrasın da kürtaj yok sezaryen yok demek kadın gibi kutsal bi canlıyı aşağılayıp yerin dibine sokmaktır. Hepinize lanet yağsın.
    8 ...
  8. 3.
  9. bunun dışında, bütün bunların dışında kadına kuluçka makinası gözüyle bakmakta kadına darbedir.
    10 ...
  10. 9.
  11. önüne gelenle yatıp, hamile kalınca da kurtulma özgürlüğü için bağıranlar midir acaba?

    orda bagiran, (bagiran değil, hak arayan demek daha doğru) kadınlar emin ol senden daha egitimli ve istenmeyen gebelikten nasıl korunacagini çok iyi biliyorlardir. mücadele ettikleri olay bambaşka. herhangi bir kadının, hatta senin annen veya kızkardeşinin başına kötü bir olay geldiğinde, zamanında müdahale hakki onların aradığı. hükümetlerin insanların bu kadar da özeline karışabilme curetine karşı koyuş onlarınki.
    bunu anladigin gün, umarım bu yola mecbur kaldığın gün olmaz.
    11 ...
  12. 22.
  13. kürtaj yasaklamak kadının kendine kalmış düşüncesini kısıtlamadır. kadın ister doğurur ister doğurmaz. bakamayacağı çocuğu dünyaya getirip daha fazla vicdan azabı çekmesinin ne anlamı var ki. evlilik dışı olmuş olan bir çocuk anne baba ayrı olduktan sonra ne kadar sağlıklı büyüye bilir ki ruhen.
    6 ...
  14. 5.
  15. iktidar şaha kalkmış tecavüzcüleri özendiren söylemler yaparken, tecavüzcünün çocuğunu doğurmama seçeneğini madur kadına vermeyip, kadın doğursun biz bakarız diye devlet baba ayağına yatarken aynı zamanda anne gitsin kendini öldürsün, karnındaki bebenin suçu ne demektedir. hayır, tecavüzcüleri saldın saldın, 3 çocuk dedin, 5 çocuk dedin, kürtaj yok dedin, anne ölsün çocuk bizimdir dedin. ama millet hala uyuyor tabii.

    uyanmak isteyenler için link:
    http://kurtajyasaklanamaz.com/
    10 ...
  16. 34.
  17. kürtaj bir haktır ve kadın bedeni üzerinde bu şekilde baskı yapamaz/yapmamalıdır devlet.
    kadının vatandaşlık hakkına ne oldu şimdi?
    Daha anlaşılacak bir dille: -"devlet benim ne babamdır ne anamdır ! Anlıyor musun Sami?"

    Bunlar pronatalist politikalardır:illa kadın anne; erkek de baba olsun ev kursun en az üç çocuğa sahip olsun...

    benim bedenim benim kararımdiyen feministler haklıdır elbet-
    5 ...
  18. 10.
  19. gerçek sorun buna badem bıyıklı amcaların karar veriyor olmasıdır, esas dinlenmesi gerekenler kadınlardır. bakınız feministler demiyorum bütün kadınlardan bahsediyorum. ben bir erkek olarak dünyaya çocuk getirmenin yükünü bilemem, hele ki babasız bir çocuk getirmenin yükünü asla bilemem.

    bu badem bıyıklı amcalar zaten babaları sadece çocuğun karnını doyuran bir varlık olarak görüyorlar. öyle olmasa çocuğa gerekirse devlet bakar demezlerdi her halde? bir çocuk için babasız büyümek kadar zor bir şey var mıdır ki? devlet çocukların elinden tutup sokakta yürüyebilir mi o çocuklarla? okulda dayak yiyen çocuk eve döndüğünde cesaretlendirebilir mi devlet o çocuğu babası gibi? bu adamlar nasıl yönetici oluyor esas bu daha büyük bir soru.

    bırakın insanları, isteyen doğurur isteyen doğurmaz günahı da kendi boyunlarına kaldı ki bazı durumlarda o çocuğu dünyaya getirmek çok daha büyük bir hata olabilir. kimse peygamber değil bu dünyada şu anda sonuncusu yüz yıllar önce rahmetli oldu, kaldı ki o bile bilmiyordu mahşer gününde kimlerin ne ile hesap vereceğini o neden ile bırakın insanları kendi seçimleri ile baş başa. tabi bu dediklerimi kimse siklemez orası ayrı.
    6 ...
© 2025 uludağ sözlük