Lütfen Kötü insanların Yaptıkları Kendini Bağlar Lütfen bir milletten Kötü kişi çıktı Diye O Millete Önyargı ile Yaklaşmayın Misal Hitler Bu Cehennem Zebanisi Soykırım yaptı Diye Tüm Alman milleti Kötü mü Oluyor Vb çoğaltılabilir kötüler. Gördüğüm Başlıkta ise Suphi Altındöken isimli Şerefsiz yüzünden Türk milleti hor görülüyordu Bu Saçma Ve Sığ Bir düşüncedir Türkten de kötü Çıkar Kürtten de Araptan da Lütfen gereksiz ve saçma düşüncelerden uzaklaşalım ! Gün acılara Ayrılıklara karşı birlik olma günüdür. Birbirinizi ötekileştirmeyin Kardeşlerim.
Nasıl Düşünce Babacım Bu Kötü insan insanlığa Zarardır iyi insan insanlığa yarardır. Özün de Millet kavramı Yanlış Aslında fakat Ne yapalım Sistem Böyle !
Aslında Irk Kavramı da Gereksizdir Bir açıdan Coğrafi Nedenlerden Dolayı fiziksel Değişimler Farklı mutasyonlar meydana gelmiştir. Afrikalı da Özünde Bizim kadar Beyazdır Yahut tam tersi.
insanoğlunda şartlı refleks diye bir olgu var. bir kaç kötü örnekle, siyasi bir takım düşmanlıklarla, komple bir millete mesela suriyelilere düşmanca ve hasmane tavırlarla yaklaşılıyor bazı insanlarca, bu günlerde pek moda oldu bu.
yahu anadolu coğrafyasında her 2 kişiden biri göçmen. bu gerçeği niçin gözardı ediyorsunuz ki ?
--adam diyarbakırdan kalkıp istanbula göçse göçmen işte. mülteci yani. bi şekilde gelmiş. bi şeyler mecbur etmiş gelmiş.
--hepsine karşı kötü düşünceler beslemek, düşmanca davranmak, cephe almak, ne derece doğru ki _?
--vatandaşlık vereceklermiş. e versinler, ulan biz vatandaş oldukta noldu ?
--bu memleket hepimize yeter cimrilik yapmayalım. bu vatan bir 70 milyon daha besler, dar düşünmeyin olayları.
--vay efendim şöyle oldu da, yok böyle oldu da, daha sonra neler olacak neler de ? bilmem ne. olacakla öleceğe çare yok. korkunun ecele çaresi yok. burası sanki muz cumhuriyeti. devlet var başımızda o düşünsün.
--bu memleket gelişecek. potansiyel artmalı. taze kana ihtiyaç var sürekli. nerde hareket orda bereket.
--her gelen geldiği yerin şartlarına ayak uydurur zamanla alışırlar bize, bizde onlara. önyargılar insana hata yaptırır sadece.
alakası yoktur. kötülüğün nedeni önemlidir. insanları genellemenin hep yanlış olduğu söylenir ama yanlış değildir. insanlar ortak bir yasayı benimsiyorsa o yasa üzerinden benimseyen herkesi genelleriz. eğer o yasalarda vahşet var ve inananı vahşet oluşturuyorsa o yasalara vahşi de deriz. yani dinler vahşidir de denebilir. dindarlar genellenebilir de denebilir.
sonuçta ortak bir kitabı kabul eden herkes o içindekileri onaylamıştır. onun içinde vahşet varsa vahşeti de onaylamıştır. o halde hepsi vahşidir gayet diyebiliriz.