liseden arkadaşları tarafından kısa boylu olarak hatırlanan; ancak üniversitede boyu bir hayli uzamış yazar **. dosttur, hoş sohbettir, canciğerdir, geyiktir; geçen hafta kantinde oturup aralıksız 4 saat konuşmuşluğumuz vardır, nerden bulduk konuşacak o kadar şeyi anlamadım. tek sevmediğim özelliği beşiktaşlı olmasıdır.
hayatımda ki en ilginç diyalog sahibi yazardır.
kor bıcak: eee. naber? iktisat mı okuyorsunuz? bende okuyorum.
plin: evet.
kor bıcak: burada mı yaşıyorsunuz?
plin: burası derken...
kor bıcak: istanbul..
plin: evet.
kor bıcak: msn adresini versene.
bu diyalogdan sonra, aklıma kazınan kelime 'abaza' olmuştu. saçma işte.
hakkında girilen 22. nolu entryi kafasına göre değiştirerek, güya yavşayan pelin, yavşanan yakışıklı abazamız kör bıçak olarak gösteren şahsiyettir. hayır arkadaşım zamanı gelince yavşıyorsun, üstüne bir de iftira atıyorsun. ayıptır yahu.
'sözleri yaşar'a, müziği ise yaşar'a ve adana'dan arkadaşı alper arundar'a ait olan feci şarkı.. ufak ufak kelime oyunlarıyla metaforlarla bezelidir...
"beni yine seninle/ teninle bileseler" zirvedir, deler...
ne kör bıçağı be, jilet gibi keser adamın ciğerini... şarkının en büyük oyunu da budur.
yasar'ın, aglamaktan klibin cekimlerinin gec tamamlandıgını belirttiği sarkıdır. klibin sonunda okudugu şiir albümde yoktur, klip çekimi esnasında gelen ilhamla yazılmıstır. aradan gecen on seneye rağmen hala sıkılmadan üst üste dinlenebilen ender sarkılardan biridir.
"kör bıçağım kimseleri kesemem" cümleleriyle, günümüzün,üretkenliğiyle ve sesiyle sanatçılığı hakeden nadir müzisyenlerinden olan yaşar'a ait duygusal parçadır. bir diğeri için; (bkz: aldanırım)