kuzenle ilişki

entry17 galeri2
    15.
  1. 15.
  2. her kusu yaptik da ... olayidir.
    3 ...
  3. 14.
  4. Cinselliğe vuran ayrı bir bozuk korkunç psikoloji ama gönül işi ise kimseye laf düşmez.
    1 ...
  5. 13.
  6. Ana bir bacı iki gerisine ver s.ki zihniyetin olduğu bir toplumda normal karşılanan ilişkidir maalesef.
    2 ...
  7. 12.
  8. Kuzen taş gibiyse sevişmekten bir şey olmaz. Evet.
    6 ...
  9. 11.
  10. Bizim trakyada asla olmaz olamaz tüm sülale belamizi silker.
    2 ...
  11. 10.
  12. 9.
  13. Midemin bile kaldırmadığı fakat maalesef yaygın olan durumdur.Hiç mi onur yok amk.
    8 ...
  14. 8.
  15. Ayıpta bişe.
    Eskiden kuzenler birbirini ayda yılda bir kez gördükleri için onlar adına normal bir durumken biz simdi ki nesilde gördüğüm bildiğim kadarıyla kardeş gibi büyüyün biz yeni nesil için pekte hoş durmayan bir durumdur.
    0 ...
  16. 7.
  17. 6.
  18. benim kuzenlerim evlendi. eğer kızın maddi durumları iyi olmasa evleneceklerine ihtimal vermiyorum. çıkar ilişkileri her zaman hüsran ile sonuçlanmıştır. öküz öldüğü zaman ortaklık biter.
    0 ...
  19. 5.
  20. Kuzenler mahrem değildir. Kuzene nikah düşer.
    Nikâhlanması haram olan kadınlar ayetlerde gayet açık bir şekilde belirtilmiştir. Teyzekızıyla evlenmek eğer sütkardeşliği yoksa kesinlikle caizdir.
    ibnu Abbas (radıyallahu anhümâ)'dan nakledildiğine göre: "Nesebten yedi, sıhriyetten de yedi kişi haram edilmiştir" demiş ve şu ayeti okumuştur. (Mealen): "Size şu kadınları nikahlamak haram kılındı: Anneleriniz, kızlarınız, kızkardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeşlerinizin kızları, kızkardeşlerinizin kızları, sizi emzirmiş olan süt anneleriniz, süt kardeşleriniz, hanımlarınızın anneleri, aranızdan zifaf geçmiş olan kadınlarınızdan doğan üvey kızlarınız. Eğer zifaf geçmemişse onların kızlarını nikâhlamakta size günah yoktur. Öz oğullarınızın hanımlarını nikahlamanız ve iki kızkardeşi birden nikahınız altına almanız da size haram kılındı.." (Nisa 23). (Buharî, Nikah 24)
    “Mü’min kadınlara da söyle; gözlerini (haramdan) sakınsınlar ve ırzlarını korusunlar; (el, yüz gibi) görünen kısımları müstesnâ, ziynetlerini göstermesinler ve başörtülerini yakalarının üzerine kadar salsınlar! Ziynetlerini, “kocaları veya babaları veya kocalarının babaları veya oğulları veya kocalarının oğulları veya erkek kardeşleri veya erkek kardeşlerinin oğulları veya kız kardeşlerinin oğulları veya kendi kadınları (Müslüman kadınlar) veya sâhib oldukları câriyeleri veya (pek yaşlı olmakla) kadınlara karşı şehvetleri olmayan erkek hizmetçiler veya kadınların mahrem yerlerini anlamayan çocuklardan” başkasına göstermesinler! Gizlemekte oldukları ziynetleri bilinsin diye ayaklarını (yere) vurmasınlar! Ey mü’minler! Hep birlikte Allah’a tevbe edin ki kurtuluşa eresiniz.” (Nur, 31)
    Kadınların süslerini, dolayısıyla süs yerlerini yani; el, kol, yüz, kulak, saç, boyun ve bacaklarını kime gösterip kime gösteremeyecekleri Kurân'ı Kerim Nûr Suresi 31. ayetinde açıklanmıştır. Buna göre kadın, sayılan yerleri açıkken dahi ayette adı geçen erkeklerin yanında oturabilir, konuşabilir.
    Diğer yönden kadının ziynet yerlerini, sayılan kimselere, mahrem (nikahı kendisine ebediyyen haram) oldukları için gösterebildiği de bir gerçektir.
    Amcaoğlu (yani kuzenleri) kadın için mahrem sayılmadığından ziynetlerini onun yanında açamaz. Ama ziynetlerini, dolayısı ile ziynet yerlerini, ayet ve hadislerin istediği ölçüler içerisinde ve özellikle de el-Ahzâb 59. (cilbâb ayeti) gereği kapadıktan sonra, kadınların, erkeklerin yanında, halvet de değillerse,
    oturamayacaklarını söyleyen bir nas yoktur. Ama bu yine de -kötü duygulara sebep olmuyorsa- kaydına bağlanmış, her yönüyle cazip ve latîf bir varlık olan kadında, koku, teberrüc (süs) vb. bulunmaması şartıyla caiz görülmüştür. Ancak buna gerek olup olmadığı ayrı bir konu olduğu gibi, takvaya uygun olan da elbette “Haremlik-Selamlık” uygulamasıdır, denebilir.
    (bkz: ben demiyorum islam diyor)
    3 ...
  21. 4.
  22. Ağır ensest olmayı gerektirir. sülale de akraba evliliği yok neyse ki.
    4 ...
  23. 4.
  24. elin namuslusundan bizim orospumuz iyidir mantığıyla kurulan ilişkidir. ayrıca rotschild hanedanında bu işin boku çıktığı için elemanlar mutasyon geçirmiş gibi sıfata sahipler.
    2 ...
  25. 3.
  26. biz de kuzen, kardeşle eş değer olduğundan ensest sayılır.
    6 ...
  27. 2.
  28. 1.
© 2025 uludağ sözlük