totoş fetoşun sözüdür. s*klemeye bile deymeyecek beyanat. kendisi kuranda üstüne basa basa "hristiyan ve yahudiler ile ittifak kurmayın" demesine rağmen adam onların totosundan ayrılmıyor. kendisi sapık haberi yok.
enam 38'e iman etmiş bir insana bu yakıştırmanın yapılması müslümanca bir hareket değildir, bu çirkin cümle televizyonlarda da bazıları tarafından söylendi ayıptır artık. ayrıca sosyolojik olarak bölünmeye de yol açtığı için bunu dile getirenler araştırılmalıdır. neye hizmet ediyorsa artık.
Mesela cariye ve köle sahibi olabilmek tüm mezheplerin ittifakla kabul ettiği bir konuyken Kuran'da Allah bunu kesin olarak yasaklamıştır. işte Kuran'a bakınca bunların sapıklıkları ortaya çıkıyor ya işte sapıklık dedikleri şey bu.
zamanla anlaşılacak olan islama zarar verme girişimidir. mustafa islamoğlu, abdülaziz bayındır ve mehmet okuyan tayfasının başı çektiği düşünce tarzıdır. adamlar 10 şeyin 9 unu doğru söylüyor 1 inde suyu bulandırıyor, fark ettirmeden itikadı sarsıyor. tonla şey yazılabilir ancak değeceğini sanmıyorum. siyer felsefesini, siyeri yoksayan tayfadır.
bir müslümanın karar verirken kullandığı üç temel öge vardır. bunlar kuran, hadis ve akıldır.
sadece kuran yeter diyenlere soruyorum. biz nasıl namaz kılacağız? nasıl zekat vereceğiz? bunun gibi bir çok ibadeti nasıl icra edeceğiz?
bunlar ayrıntısıyla yer almaz kuranda. biz bunları peygamberin örnekliğinde uyguluyoruz. öte yandan aynı kuran der ki "peygambere itaat edin" öyleyse hadislere de itimat etmemiz kuran tarafından emroluyor.
buraya kadar kendini 'kuran müslümanı' olarak tanıtan kişilerle hem fikiriz. ama bunlar diyor ki "peki biz bu hadislerin uydurma olup olmayacağını nerden bileceğiz" burda da yukarda söylediğim üç ögeden diğer ikisine başvuracağız. yani kuran, sizin birbirinize üstünlüğünüz takvanızdır diyorsa "arap olmayan bir erkek yeterince şerefli olamaz" gibi bir hadisin emeviler tarafından uydurulduğuna kanaat getirebilirsiniz. aynı şekilde akılla da çelişen bir hadisin doğru olma imkanı yoktur.
her kim kuranı açsa kendine dair bir şeyler bulur. ayna gibidir kuran. ama kuran'ın gizemli yönleri sembolik anlatımları da vardır. bunu inkar edenlere en basitinden sure başlarındaki harfleri örnek verebiliriz. ayet örnek ver diyenler için (bkz: ali imran 7) örnek olabilir.
o kur'an ki; müslümanlara iri gözlü, memeleri yeni tomurcuklanmış huri ve ırmaklardan akan şarap vadediyor. o kur'an ki; din allahın oluncaya kadar inanmayanlarla savaşın ve onları acımadan öldürün diyor. o kur'an ki; peygamberin istediği kadınla yatması için kolaylık sağlıyor.
yeni çıkmış bir sapıklık, müslümanları incil müslümanlığından(!) saptırmak için çıkarmışlar! çünkü zaten müslümanlıkta kuranın ne yeri olabilir? yani şimdi bu lafı duydum da ... ben bu adamın bu kadar gerizekalı olduğunu bilmiyordum gerçekten.
konuyu ateistlerin tartışmasına açmak kadar saçma ve gereksiz olmayan sapıklık.
burada neye yarayacak bu başlık lan. islami forumlarda tartış bunu. burada moderatörler ateist, yazarların çoğu ateist, sen ne gübre yemeye çalışıyorsun ki?
Eğitim düzeyi iHL tahsili seviyesini geçemeyen adamların gerçek islam diye savunduğu akımdır .Kuran müslümanlığı diye bir tabir yoktur islam tarihinde.Kendilerine harici diyemeyenler kuran müslümanı gibi sevimli albenili bir kılıf bulmuşlardır.Adamlar beşvakit namazında ama sen kafir icadı kullanıyorsun diye seni kafir kabul ediyor bunu neye göre yapıyor Kurandan kendi kafalarına göre yorumladıkları ayetlerle...Hadis sünnet bilseler yapmazlar bunu.Zamanında hariciler de ALLAHIN HÜKMÜYLE HÜKMETMEYEN KAFiRDiR ayetini tek başına ele alıp H.z.Aliyi kafir ilan edip şehit etmişlerdi bkz Hakem olayı.http://www.enfal.de/itarih36.htm.Günümüzde işid denen hayvanlar da aynı ayetle şeriatla yönetilmeyen bütün ülkeleri ve onların vatandaşlarını kafir kabul ediyor bu nedenle katli vaciptir diyorlar bkz bir eylemleri türkiyede http://www.radikal.com.tr...l_bombali_saldiri-1182411
kuran müslümanlıgı dogru müslümanlıktır. işidin de yaptıklarını biz kurana göre yapıyoruz demesi müslümanlıgı kötülemektir. işid müslüman degildir. Tek amaç islamı katil bir din gibi göstermek.