kapının gıcırdayarak açılması ve ordan bir ışığın belirmesi,izleyenlerin ve filmdekilerin bu ışığın arkasından çıkacak olan kişinin asıl katil olduğunu zannetmesi ama ne yazıktır ki o kadar heyecana rağmen o kapının arkasından filmin en salak karakterinin çıkması.
izleyenin de oynayanın da tehlikeli olduğunu bildiği bir yere erkeklik yapıp tek başına gitmek. gereksiz heyecan yaratmak... kalabalık bir grup ise ayrılmak.
the ward diye bir şey çıkmış. fragmanında bile bütün klişeler mevcut. azıcık kafa yorsaydın. tamam 3 te atıyor. ama 2 de de yine sıcak oluyor be hacı idare et.
yırtık dondan çıkar gibi çıkan çocuk. efenim olay şöyle gelişir. kurban evinde bir tıkırtı duyar, önce "kedidir canım, yok yok kedidir kedi" deyip savuşturmaya çalışır. ama sesler iyice artmaya başladığında "var bi ibnelik" deyip usul usul evin koridorunda ilerler. yürürken de duvarlarda bi sikime benzemeyen tabloları kameraman öyle bir efektle çekmiştir ki; arkadaki fon müziğin de etkisiyle altına sıçasın gelir. (ulan o müziği ben gündüz gözü bakkala girerken çal yine korkarım ağzını kırayım ya neyse) sonra o müziğin volume ve desibeli son raddesine çıktığında koridorun köşesindeeeen.. (ananı avradını anlatamayacağım) evin küçük yumurcağı çıkıverir. elemanımız rahatlar tabii tam arkasını döner ki okan bayulgenin ayakkabı boyasıyla boyanmış hali gibi iğrenç ve korkunç ucubeyle göz göze gelir. sonra kaçış başlar. ama canavar ibnedir tabi, çocuğa hiç dokunmaz gıcıklığına 40lı yaşlarda kollu kaslı kuvvetli herifi korkutacaktır önce..
-özgüveni yüksek, seksi kadın.
-korkusuz görünen züppe delikanlı(zaten en başta ölenlerden birisidir, muhtemelen üstteki ablamızlada sevişecektir).
-gözlüklü ve şişmanı dememe gerek yok sanırım.
-geçmişiyle ilgili sorunları olan, güzel yüzlü, ahlaklı, kadın(zaten bu muhtemelen de bakiredir, başrol bunundur).