zeki demirkubuz'un en zayıf filmlerinden biri. diyaloglar zayıf, diyalogsuzluk hali oyuncuların da performansını etkilemiş. Taner birsel tutuk, hevesli mi değil mi ortaya çıkaramıyor. ikilemdeyse o bile güzel verilememiş. Aslıhan gürbüz'ü çok bilmem ama fena oynamamış. bu film esas caner cindoruk'un işine yaramış. o para bulamayınca yurt dışına kaçan fukaranın cebinde iphone taşıyan ustabaşına dönüşümü güzel işlenmiş. konu vasat, hikaye çok tanıdık fakat hikayenin tanıdık olması kötü değil işlenişi zayıf olduğundan ön plana çıkmamış.
yönetmen zeki demirkubuz un 2016 yapımlı son filmidir. diğer filmlerinin aksine fazla durağan ve 145 dak gibi oldukça uzun bir süreye sahiptir. demirkubuz filmlerinin olmazsa olmazı aldatan kadın (aslıhan gürbüz) ve vazgeçemeyen aşığı veya aşıkları. (taner birsel ve caner cindoruk)
film kötü değil bilakis özellikle caner cindoruk un oyunculuğu çok iyi. filmde zeki demirkubuz un tarzını en iyi yansıtabilen bir tek cemal karakteridir fikrimce. diğer iki karakter alıştığımız bildiğimiz karakterlerin aksine daha sakin. oldukça cesur sahneleri olan emine karakteri, festivallerde en iyi kadın oyuncu adayı keza. taner birsel (ziya) nuri bilge ceylan ile birlikte her iki duayen yönetmenimizin de gedikli oyuncusu zaten. filmdeki ziya karakterinden kaynaklı mıdır bilmem film daha çok nuri bilge ceylan tarzı bir film olmuş. öyleki cemal in filme dahil olduğu sahneye kadar bilmesem nbc filmi diye izlerdim.
cemal karakterinin psikolojik analizini çok başarılı bulmakla birlikte, yönetmenin hala en iyi filmi kader dir fikrimce.
bugün izlediğim demirkubuz filmi. kötü bir eleştiri okuyup gitmiştim. fakat film esnasında da sonrasında da beni epey düşündürdü. filmden çıktığımda üzerimde bir ağırlık hissettim ki filmin genel havası ve konusu gereği olmazsa olmaz bir histi bu. kendi açımdan yakaladığım anlamları burda yazıp kafa karıştırmak istemiyorum bu tarz filmler bireysel anlam kapıları açar bence. ama şunu söyleyebilirim durgunluk anlarında aklımdan geçen sorular ve fikirlerin kamera açısı değiştiğinde o kareye veya o kişiye ait olduğunu fark ettim. benim açımdan filmin en başarılı noktası buydu. izleyip de tartışmak isteyen yazarlar varsa yeşillendirebilirler zira hala bazı noktaları konuşarak netleştirme aşamasındayım.
üç maymun iki niteliğinde lanse edilen zeki Demirkubuz filmidir.
Nuri Bilge Ceylan, zeki Demirkubuz tartışmasına eklenen yeni bir film olduğu için böyle adlandırılmaktadır. ayrıca konu benzerliği vardır.
ankarada bu aralar sakarya lost pubda çalan harika, eğlenceli bir grup. kesinlikle dinlenmesi gerekir.
hangi günler çkıyorlar hepsini bilmiyorum ama cumaları ordalar.
düşler sokağı bu grubun yorumuyla daha bir güzel oluyor.
kor: akdeniz üniversitesi tıp fakültesinde uygulanan bir sınav sistemi. bir çok istasyondan oluşur. öğrenciler arasında "kor adamın mına kor" gibi bir atasözü de dolaşır ama kor genelde puan toplanan bir sınavdır. manyak kopya da çekilir ha.