tamamen yalan bir söylemdir. hata üstüne hata yapan bünyeyi uyardığınızda bir anlık refleks ile bu cümleyi sarfeder.
sosyal bir hayvan olan insan'ın en temel gereksinimi insan eti * olduğu için görmezden gelmeye çalışır bu gerçeği. ve, ne yazık ki koca ömrünü başkalarına yaranmak için geçirir.
mehmet iyi der ahmet kötü.. tamam dinlemek lazım da kulak asmamak daha bi kolay oluyor. hem sen ahmet'in dediğini mi yapacaksın mehmet'in mi? sahi sen kimsin? * o yüzden çoğunlukla durum bu olmalıdır *
bir tür zihinsel mastürbasyon. üstelik yalancıktan. kişi tatmin olur ama o ohh sesi don içinde kalır şeklinde bir açılım hemen getirilebilir. geniş bir açıdan ilinti kurulabilecek başka bir kavram için (bkz: körlerle sağırlar birbirini ağırlar)
senin benim hakkımda ne düşündüğün önemli değil, benim senin hakkında ne düşündüğüm önemlidir lafının biraz daha genişletilmiş halidir...
şöyle ki; ben bir şey yapıyorsam, senin için değil kendim için yapıyorum demektir.. ve üstüne üstlük, beğeniren ekime beğenmezsen skime kadar yolun var diyebilmektir... tabi herkesin bunu söylemeye götü yemez...***
gecenin şu saatin de odama gülme efektleri yaymama neden olan yorumları içeren başlıktır.
(bkz: öğretmenin masasının örtüsü)
insanları tınlayamamanın verdigi buruklukla ve gerçekten başına buyruk bir insan olmanın güzelliklerini anlayamamış olmakla beraber yapılan yorumlarla aptal bir eylemmiş gibi görülebilir.evet birşeyi yapmak isteyipte yapamamanın verdigi duygu açıktır ; "ben yapamadıysam onlar da yapamaz , birisi yapıyo olarak gözüküyorsa kesinlikle kolpa yapıyordur"
tarihte başarılı insanlar da bir tane bile yoktur ki otun bokun söyledigi yorumları beynine bakteri yapıp bu bakterilerle kendine kompleksli bir dünya oluştursun.başarının en önemli şartı bildigin yoldan sapmadan ve kıskançlık zehrini sana püskürtmek isteyen insanların yorumlarıyla muhattab olmadan işine bakmaktır.bu tavrı masturbasyon olarak görmek , daha önce denenmiş ama orgazm olamamış bir bünyenin masturbasyona bakışını temsil eder.
diyelim ki hasan hüseyin'in ibne oldugunu düşünüyor.lakin hüseyin libido abidesi ve afrodizyak tanrıçası bünyesiyle tam bir erkek.şimdi hasan korteksinde birşeyler kurguladı , düşündü ve beyninde kaldı, onun düşünmesinin hüseyin'in erkekligine zerre kadar yararı veya zararı varmı? hayııııır.peki hüseyin abimiz hasan'ın düşüncelerini kompleks yapıp umursamaya başlasa bi yararı varmı? hayııııır.zararı varmı? eveeeeet.nedir bu zarar? taş gibi bünyeyi bir denyonun lafıyla tereddüte sürüklemek.bu kadar açık olan bir deneyden çıkardıgımız sonuçla insanların ağzının içine bakmak onların ağızlarındaki pislikleri görüp midemizin bulanmasıdan başka bi işe yaramadıgını anlayabiliriz.
bazı insanların hakikaten öyle hissettiği durum.bazen yapılanın yanlış olduğu bilindiği halde umursamaz bir tavır içine girilerek,insanların yargıları önemsenmeden yapılan davranışların ardından sıkça söylenen sözdür aynı zamanda.aslında bu tür kişiler hayatta daha rahat ederler;çünkü hayatımızı her dakika diğer insanların fikirlerine,değer yargılarına,isteklerine göre ayarlarsak kuklaya dönüşür,pasif bir hayat yaşarız.**
fazlasıyla sivilceli bunalım takılan ergen cümlesidir. madem bu kadar sallamıyorsun da bu giyimler, kuşamlar, saçlar maçlar kime, artizliğin bir bize mi işliyor düdük denmelidir. biri bunlara haddini bildirsin canım.
etrafınızdaki herkesin sizin hakkınızda yorum yapabileceklerini düşündükleri bir ortamda yaşıyorsanız ve kafayı yemek istemiyorsanız hayat felsefeniz olacak bir sözdür.
degil derken bile gozlerinden yalancı oldugu anlaşılan genelde zor durumlarda radikal kararlar verirken (bkz: gay olucam) kişinin kendisini ve cevresindekileri teselli etme sozu.