Tek şansı sadri alışık gibi bir ustanın oğlu olmak olan, yandaş ve oyunculuk gibi kendisini sıradan insanlardan farklı kılacak bir yetenekten yoksun "sanatçı".
Bi kere şu anneler gününde, babalar gününde iki mutfak robotu, bi çiçek çikolata satıcam diye içli içli reklam çekip annesini, babasını kaybetmiş onca insanın her seferinde canını yakan,
Tüm markaların ben, markasını sikeyim.
Kerem beye gelince; her sene, en az bir kere annesini ya da babasını reklamlarda kullanmazsa ölecek hastalığından acilen kurtulmasını temenni ediyorum.
Düşünüyorum, düşünüyorum amacı ne olabilir? Yok, bulamıyorum. Para dışında.
bugün televizyonda denk geldiğim, halkbank'ın yeni reklamında oynamış olan ünlü oyuncu. hep severdim kendisini zaten, reklamda da çok samimi buldum güzel iş vesselam.
oyuncuların yüz karasıdır. sokaktan bir adam çevirip rol versen daha iyi oynar.
2000 yılında nilüfer açıkalın ile oynadığı beyoğlu rüyası adlı filmde o kadar sırıtmıştır ki. caanım niloş un müthiş oyunculuğu da güme gitmiştir.
kendisi aynı zamanda ayı şiir akımı'nın da en başarılı temsilcisidir.
örneğin: alo alo orası bilmem kaç sıfır onüç mü canım
ne olmuş aradımsa saatten sana ne , benin benim işte , hasan
sahipsiz kuşlar gibi ,geceleri tren yollarındaki ulan
ha canım ver bana melahat'i , tanımaz olur mu be yavrum kanlıca'dan beyoğlu'ndan ya da eyup sultan'dan
oldu gelince arasın beni ister burdan ister eski bir istanbul'dan
ne , saçmalama be ,hadi ordan
sadece ben miyim bütün anılarda anlamsız ,yoksa yoksa sizler mi en kalabalıklarda yapayalnız
alo alo alooo kapattııııııı
alo orası bilmem kaç sıfır onüç mü canım
sen kim oldugumu bana birak guzelim ,yeni misin hoş geldin
kimi isteriz be kızım
askerde bile kunyemizi melahat okumusuz
nişanlar nikahlar bozup melahatlere koşmuşuz, yeminlerimizin hepsi melahatler üstüne
bir tek melahatte binbir dünya bulmuşuz
ne gene mi çıktı eee tabi çocuk okutuyor o da haklı
tamam tamam yarın aksam tamam da ,bilirsin ben içerken pek yemem
kendisi iyi bilir telaş melaş istemem , ne dedin tabii misafirimiz ol bacım başımızla beraber
ayıp ettin takma ona kafana onu, anladım anladım güzelim sen yenisin ısrar etmek var mı be sen de bira içersin
alo orası bilmem kaç sıfır onüç mü canım
doğru konuş benimle bu ikinci telefonum , sana ne kim olduğum dışarıdan geldim evet biraz da yorgunum
benim benim tamam , hani hani kamyonu olan , hamamdan ediyorum gelince soyle , işte melahat ulan
nee keşkeee ,sahi çekildi mi
bir gün rastlarsan eger eregli'den de o anlar
kireçburnu'nda gündüz rakıları içermişsiniz oğle vakitleri ,şarkılar soylermissiniz sevişenler üstune soförmüş ,özlemliymiş, susamışmış de
boşver boşver çok sarhoştu , saçmalıyordu yaramazdı de
alo orası bilmem kaç sıfır onüç mü canım
ne kriko ,ne kamyon ,işler başka güzelim
evet evet benim ama cagırma melahati onun içi kaldırmaz ,ayrılıktan hoşlanmaz ,
sözüm sana güzelim , inceltip inceltip anlat ona ,
bu gidişim başka , demem öylesi degil yani demem durmak degil ,
olur a sorarsa birgun ,sen gene de bilme gittigimi ,
dersin dersin hani kamyonu olan
dün aksam sana bir yalnızlık yolladı ,gidecegi yerden binlerce mendil salladı
alo alo
hay allah gene kapattı
(bkz: alın teri değil copy paste) zira oturup bu şiiri mi ezberliycem. eh be kerem dayın attila ilhan diye neden şiir yazmaya heves edersin?
dün itibariyle kendisiyle konuşma fırsatı bulduğum ve benimle aynı fotoğraf karesinde bulunma şerefine erişmiş olan tiyatrocu, eheh!* o ne baygın o ne "dünya umrumda değil!" tarzı bi konuşmadır yarabbi!*