Bence Nihat Doğan, seda sayan, Serdar Ortaç, Yavuz Bingöl -daha sayarım da bu kadarı insan olana yeter- ülkeye yapılmış en büyük kötülüktür.
Neyi beğenip neyi beğenmediğiniz kalitenizi belirler.
kemal sunalı hazmedememelerinin en önemli nedeni filmlerinin büyük çoğunluğunda dini bütün namazında niyazında gözüken tiplerin hep üçkağıtçı olmasıdır bu kadar net.
. . . düttürü dünya'yı bir kenara koyarsan çok ta tutarsız bir sav değil. Tüm filimlerinde işlenen tema inanılmaz bir şans ve mucize. Kemal sunal'ın filimlerinde inanılmaz koşullara rağmen kazanan hep iyiler. Bazen burası hangi dünya hangi türkiye diye soruyorum. Biliyorum ki bir iki istisna dışında natoya girdiğimizden beri türkiye'de iyiler kazanamıyor.
. . . şener şen'in filimleri ise hem daha komik hem de oyunculuk olarak daha kaliteli.
Mazlum bilo maho ağa'dan kazık yiye yiye sonunda öyle bir kazık atıyor ki elinde avuncunda neyi var neyi yok karısı dahi alıyor. Olması gerektiği gibi. Gene olması gerektiği gibi iyiden kötüye evriliyor, salak gibi malını mülkünü ona buna dağıtmıyor. işte burası benim dünyam, yaşasın gerçekler, yaşasın kötülük ve de onu binde bir zorla yenen iyilik. Sen de çok yaşa şener şen üstadım.
Kemal sunal filmlerinde o zamanki sahtekarlıkları mizahi olarak anlatmış.
Üçkağıtçı, kapıcılar kralı, deli deli küpeli filmleri gibi. Büyük ihtimalle bunu eleştiren o zekasız kız o sahtekarların torunuydu o yüzden yediremedi.
---spoiler---
“çünkü alternatifi yoktu. yoksa birkaçı hariç çok iyi yapımlar değiller. sunal elbette bizim markamız,değerli,rahmet olsun ancak bu ülkeye zihinsel anlamda yapılmış büyük bir kötülük..bu filmler resmen insanın zekâsına hakaret.
linç için hazırım ama doğrusu bu, beğenmeseniz de”
---spoiler---