mesele "din" yahut "atatürkçülük"* olduğu vakit, ağzını şopurdata şopurdata etrafa "yobaz","yobazul azim*,"dinci","irticacı","zart ve zurt" şeklinde yaftalar savuran canlı. öyle bir canlı ki herhangi bir şeye* iki yönden bakması imkansız, çünkü hayatında zaten sadece ama sadece bir yön var, varlıkları değerlendirebileceği.
türk gençliğinin tepkisizliği hakkında kendince doğru bir tespitte bulunmuş, ancak haddini aşarak ve genelleme yaparak türk gençliğini sex bağımlısı, politikadan anlamayan vb. abuk safsatalarla karalamaya çalışan allahın yarattığı şey. asıl merakım bu eleştirilerini sadece sanal ortamdamı yapıyor yada türk kökenli ve bilinçli bir şahsın yüzüne karşıda bu eleştirileri yapabiliyormu? açık ve net söylüyorum benim karşımda yapamaz, o yüzden burda sıkmaya devam etsin.
#6336650 nolu şahsım hakkındaki yorumlarında 'düşünmek ve konuşmak benim işim' demiş zat-ı şahane, ancak bu kadar donanımlı olduğunu iddaa eden mahalle kabadayısı daha okuduklarını anlamaktan bihaber. ben, mensubu olduğum türk gençliği hakkındaki genelleme ve aşağılama içeren yorumlarını yüzüme karşı yapamayacağını, yapmaya kalksa dahi cevabını alacağını belirtmiştim ama herhalde bunu kendisini vurmak, darp etmek isteği olarak algılamış ama kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş, belindeki emanete güvenip ahkam kesenleri asla tasvip etmem. ayrıca demokratik hak arayışını kaldırım taşlarını sökmek, etrafa zarar vermek ve polisle çatışmak olarak tanımlamış. sizlere tavsiyem bu şahıs size misafir olarak gelirse değerli ve kırılacak eşyaları ertaftan kaldırmanız zira vandalist hareketlerle evinizi yerle bir edebilir, hayatınızı karartabilir. son olarak görüşme talebini memnuniyetle kabul edeceğimi, nisandan önce bu hoş görüşmeyi gerçekleştirmek isterse bursada türk misafirperverliğini gösterebileceğimi belirtmek isterim.
#6351828 nolu entrisine cevaptır:
Sayın karartı,
yazımı mümkün olduğunca sade bir dille ve hakaret içermeyecek şekilde yazmaya özen göstereceğim:
1. silahlanmayı savunmuyorum, sadece askerde silahla atış yaptım ve çok extreme bir durum olmadıkça allah kullanmayı nasip etmesin. ( namus, vatan ve dinime zarar vermek isteyenler üzerinde gözümü kırpmadan kullanırım.)
2.değişik konular üzerindeki yorumlarını okudum, yurt dışında yaşadığını ve ülkemizde yaşanan olaylara dışarıdan çok daha objektif bakabilme yetisini geliştirdiğini gözlemledim. yazdıklarının büyük bölümü fikirlerimle örtüşüyor ancak üslubun sana yakın fikirlere sahip insanlara karşı dahi ziyadesiyle sert. unutmaki kimse senin ekmeğini yemiyor ve azarlama hakkını kimse sana vermiyor.
3. anladığım kadarıyla hukuk mezunusun ve avukatlıkla uğraşıyorsun. ancak türk gençliğini genelleyip itin bir tarafına sokmana tepki verdikten sonra ne cahillik bırakıyorsun, nede kabadayılık karşındakinde. sanırım hukukun ilk unsurlarından biri karşıdakine 'yargısız infaz' uygulamamaktır. benim yaptığım gibi daha önce yazdıklarımı okuma lütfunda bulunsaydın şahsıma karşı bu kadar sert ve önyargılı olmazdın.
4. yaşım 30 ve bende mesleğimde şerefimle bir yerlere gelmiş bir insanım ve seni rahatsız etmek gibi bir niyetim yok. şayet yaptığın her yorumda pohpohlanmaya alışmışsan ve bende bu alışkanlığına çomak soktuysam kusuruma bakma.
5. akp yi, akp nin başındakini sevmem, çevremde gördüğüm tüm çarpıklıklara mümkün olduğunca tepki vermeye çalışırım, hal ve hareketlerimle mümkün olduğunca çevreme örnek olmaya çalışırım, ülkeme vergimi eksiksiz veririm.
6. nisanda beklerim.
arkadaş ortamında anlatılan korkunç bir hikaye veya olay sırasında, ortamın daha tırsınç bir hal almasını isteyen muzip bir arkadaşın gördüğünü iddaa ettiği şey.
gerçekten tanım girmiştir. yorumunu katmıştır. espriciklerini eklemiştir. hatta şu girdiği başlığa tek entry girendir.
asla başlıkta diğer örneklerde ki gibi yorum giripte onu sözlük formatına uydurmaz ve ya forum yazısı yazmaz.
bu yazarı okuyunuz. hiç diğerleri gibi "bu başlığı açanın şöyle olması gibidir", "ya kardeşim ne diyon sen" gibi entryleri bulunmayan yazardır. okuyunuz.
(#6417351)
yediği tasa pisleyen yazar.ayrıca tarih bilgisi aşırı zayıftır ki iskender'in ne dönemde anadolu'da olduğunu unutmuştur,kısacası saçmalamıştır.
askitom beni eglendir, yoksa ali beni eglendirecek! tehtidiyle pazar sabahımın ilk kahkahasını attırmış yazar. ***
velhasıl kelam kızlarımızın beklentilerinin ne boyutlara ulaştığını çok net ifade etmiştir. ellerine sağlık.
Şu an bu sözlüğe author'dan sonra bir girmek isteği doğurup girdirtmiş adamdır. Sivri dilli realist gibidir, tanımı önümüzdeki aylarda geliştirilecektir.
birkaç gün evvel kendi çapımda bir ayar verdiğim, son günlerde birkaç entryisine denk geldiğim bu arkadaş dikkatimi çekmişti. küçük bir araştırma yaptım. sonuçlarını paylaşmak istedim. *
başlık : boyalı sarı saç koca göt ugg üçlüsü (#8608199)
--spoiler--
tipik kompleks yumagi türk kadinidir. "cagdasligi" bir sekilde kukuyu kamuya acma, saci sariya boyama, türkcenin icine etme ve o bu marka giyisi giymek olarak algilamistir.
büdüt: "he bacim" deyip uzaklasmayin, mikin gitsin zira koca götlü suni sarisin ugg giyicisi bunu istemekte. gelistirmemis kafasi baska bir seye basmaz zaten, belki orgazm olunca komplekslerinin yükü hafifler.
--spoiler--
şimdi bu arkadaş diyor ki tipik türk kadını kompleks yumağıdır. kukusunu kamuya açar, saçını sarıya boyar, sikin gitsin koca götlüyü, falan fıstık. enrynin tamamında tam bir kevaşe imajı çizilmiş. geçelim.
başlık : türk kızı ile evlilik (#8568303)
--spoiler--
yeni nesilden olanlarla zordur. en azindan benim gibi kasan bir herif icin zordur. genis olamiyorum bir türlü, karimin agzina aldigi, götünü iyi ettirdigi heriflerle karsilasinca misal "cool" kalamam.medeni de olamiyorum. kisacasi: o herifleri gebertirim, kevaseye de dalarim.
--spoiler--
arkadaşımız burda yeni nesil türk kızlarının, sürekli ağzına aldırdığından, ellettirdiğinden dert yanmaktadır. kendi delikanlı yüreğine bunu yedirememekte, herifleri gebertmekte, kevaşelere dalmakta, mangalda kül, taş üstünde taş, gövde üstünde baş, baş üstünde saç, saç üstünde bit bırakmamaktadır. devam...
başlık : kürt kızları (#2712829)
--spoiler--
sayelerinde, Allahin yarattigina cirkin demenin aslinda baslica bir cirkinlik oldugunu, animsayabildigimiz * yurdum kizlaridir.
bu topraklarda yasayan bütün kizlar gibidirler: anadirlar, yardirlar, bacidirlar, dostturlar.
bu yurdun bütün kizlari gibi, güzelligin bacakta, kasta, gözde olmadigini bilecek kadar bilge ve güzeldirler.
--spoiler--
şair bu dörtlükte yurdumuzun bilge ve güzel kızları olan kürt kızlarından bahsetmiştir. yazısına %100 oranında katılmakla beraber, devam ediyorum...
kürt erkegi asla kürt kadinina laf edilmesine seyirci kalmaz. hemen kürt kadini savunmaya baslar.
türk erkegi ise türk kadinlarindan sabun yapip rus hatunlari yikayalim, türk kizlarini rusaya'ya gönderelim (birileri anlasilan validesinin dimitriler tarafindan bafilemesine bayiliyor) yerine rus kizlari gelsin diye tasak muhabbeti bASLARKEN KATTIYEN RAHATSiZ OLMAZ . "eki eki" gülüsleriyle mevzuya dalar. kendi kadinina sahip cikmaz.
kürt müyüm? yok degilim ama yigidi öldür hakkini yeme durumu var ortada
--spoiler-- sonuç :
türk kadını : kompleks yumagidir. ağzına alır, götüne ellettirir. "cagdasligi" bir sekilde kukuyu kamuya acma, saci sariya boyama, türkcenin icine etme ve o bu marka giyisi giymek olarak algilamistir."he bacim" deyip uzaklasmayin, mikin gitsin zira koca götlü suni sarisin ugg giyicisi bunu istemekte. gelistirmemis kafasi baska bir seye basmaz zaten, belki orgazm olunca komplekslerinin yükü hafifler.
kürt kadını : anadirlar, yardirlar, bacidirlar, dostturlar.güzelligin bacakta, kasta, gözde olmadigini bilecek kadar bilge ve güzeldirler.
kürt değilmiş bu arkadaş. ama sözlükten gördüğü bariz davranış farklılıklarından edindiği izlenime göre, kürt erkeği kürt kadınına laf ettirmiyormuş. türk erkeği ise sürekli aşağılıyor, ve bundan rahatsızlık duymuyor, kadınına sahip çıkmıyormuş.
sosyalist eğilimli olduğunu tahmin ediyorum. görüldüğü gibi halkların kardeşliğini savunmakta, insan ayırmamaktadır. yukarıdakilerin onda birini 'kürt kızı' , 'kürtler' gibi kürtlü başlıklara biz yazsak faşist oluruz, o ayrı. *
başka işim gücüm yoktu. oturdum bunları okudum, düşündüm. gülümsedim. *