onur özdemirin ayşe hatun önalla düet yapmasının şokundan sonra youtubeda hemen şarkıyı değiştirmek için o sinirle önerilerden açtığım aa iyiymiş aslında diyip tekrar dinleten alt yapısı güzel sözleri de hoş şarkıdır. önyargıyla dinlememe rağmen çellodan mıdır nedir sevdirmiştir.
Aksine çellonun hayat verdiği ve alttan esen elektronik esintiler şarkıyı alıp götürmüştür. Son zamanların en iyi parçalarındandır. Türkçe pop'un kraliçesi diye dolaşanların böyle bir parçası yoktur. Keyifle dinlenmesi gerekir.
bu başarılı klip ve orta hallice şarkı bile ayşe hatun önal ın kötü sesini bertaraf etmiyor. ayrıca şarkıcının o kadar çok " açık e" si var ki insan dinlerken konsantre olamıyor. hiç kimse kayıt esnasında hatun bacım o " e" ler kulak tırmalıyor, dememiş belli ki. ha gayret avrupa yakasındaki makbuleye doğru gidiş var. (bkz: yeeaaange)
ayşe hatun önal ın çeksene elini den sonra vücudumuzun başka bir uzvu, güzide bir organı olan kalbe atıfta bulunarak hazırladığı yeni şarkısının adıdır. le vent nour portera klibine özenmiş ama bir küçük yerine uzaylı bir kısıtlıyı oynatmayı uygun görmüştür. pullu payetli bunalım hırkası ise kendisinin henüz reina kadını çizgisinden kayamadığını göstermiştir. şarkının sözleri pek anlaşılmasa da okununca makul, duyulunca ise altyapısı marifetiyle dinlenesidir.
bazen hiç beklenmeyen insanlardan hiç beklenmeyen yeteneklerin çıkabildiğini ortaya koyan şarkıdır.
ayşe hatun önal güzel bir kadındır, bir mankendir ve dahi çok iyi albümler yapmaktadır.
sesini çirkin olmasına rağmen kullanabilmesini öğrenmiştir. ve belli ki notadan da haberi vardır.
ayse hatun önal'ın son 45liği. fena olmayan bir adet de klibe sahip.
kalbe ben bir yol verebilsem
ne yanda dururum, ne yanda uyanır, bilmeden giden ben
sustursam, sonuna kadar tutsam
bir anda uyanıp, bir anda durulup, uyanıp, uyansam
sorunca kendi kendime kalınca
bir yangın başlar içimden derine dalınca
sustursam sonuna kadar tutsam
bir anda uyanıp, bir anda yorulup, uyanıp, uyansam