200 dini de aklı da tam erkek kadınlığı bile tam olmayan 14 yaşında dini de aklıda yarım kız çocuğuna tecavüz ediyor. din bu değil mi? din bunu onaylayan değil mi? bakın müslümün kültürüyle büyüdünüz size bazı şeyler çarpıtılarak güzelmiş gibi gösterildi ama din bu. eğer sorgularsanız ne kadar çirkin ve yanlış bir şey olduğunu görüp dinden dönüyorsunuz. buda sizi sapkın olmaktan koruyor. tavsiyemdir. yaptım pişman değilim.
18. entry'e- madem öyle duygusal yaratılmasaydık ya da muaf edilmeseydik. neden erkekler yarım değil de kadınlar yarım. allahın gözünde tam değil midir. o halde bize günah yoktur. nede olsa duygusalız arada muaf oluyoruz değil mi? bu cümleye ne derece gerek vardır. eğer bu cümle insandan çıkmaysa iş değişir tabii.
Siz gerçekten islami öğretilerin gösterdiği güzel insan örneği gibi yaşayın, mesela hak yemeyin, ayrım yapmayın, yoklukta olana yardım edin, tacize tecavüze göz yummayın vs ondan sonra ben her türlü yarımlığı kabul ederim.
Aklın ve dinin yarım olması yarı sembolik tanımlamalardır. Aklın yarım olması kadının kararlarında duygusallığın belirleyici olmasını, dinin yarım olması da ibadetlerin belirli kısımlarından çeşitli sebeplerle muaf edilmesini temsil eder.
bu kadar zayıf bir hadisin nasıl olup da bu kadar ayrıntılı bir şekilde hadis kitaplarına dahil olabildiği de merak konusudur; aynı şekilde kadınlarla ilgili defalarca geçen rivayetlerde cehennemin çoğunu kadınlar oluşturur, siz kadınlar cehennem odunusunuz, gibi rivayetler çokça o zayıf rivayet kitaplarında her nasıl olmuşsa malesef yer bulabilmiştir.
Kadınlar belli dönemlerde kanamadan dolayı abdest tutamıyorlar bu nedenle dine tam anlamıyla bağlı kalamıyorlar, hamilelik dönemleride buna neden olarak gösterilebilir.
Sahih olduğu iddia edilen insan yapımı olan hadis kaynaklarının körü körüne savunulması, hatasız olduğunun iddia edilmesi sonucu göz göre göre peygambere atılan bir iftiradır. Ebu hureyre'nin bu rivayeti peygamberin eşi hatice'ye sorulduğunda hatice validemiz bunu kesin bir dille yalanlamış ve bunun peygambere atılan bir iftira olduğunu söylemiştir. işin ilginç yanı ise, bu hadisi kabul eden düşünce yoksunu yobazlar, hadis kitaplarındaki bütün hadislerin sahih olduğunu iddia ederek hatice'nin bu sözünü de kabul ediyorlar. ikisinin birden doğru olduğunu iddia edebiliyorlar!
hadistir. ancak islam uleması bu hadisin güvenilir olmadığını belirtir. gerçi sorun çıkan her hadisi aynı şekilde güvenilir değil, olarak değerlendiriyor ya o ulema. neyse.