bu çağda haklısın çünkü saçı bırak sokakta kadınların görmediğimiz yeri kalmıyo. ee durum böyle olunca saç önemsiz oluyor. fakat kadınlar vücut hatlarını belli olmayacak şekilde giyinip sadece başlarını açarsa o zaman erkeği tahrik edebilir.
dinci*, yobazın teki değilse normaldir. zira normal insanlar her kadını cinsel obje olarak algılamaz... bazı sapıkların aksine onlar milletin sevgilisine, kız kardeşine, annesine yan gözle bakmaz.
saçını kapatınca allah'a yakın olduğunu zannedecek kadar kapalı bir insanın, kapalı * yaşamasını eleştirmek mantıksızdır. sen kafayı kapadın mübarek insansın ama namusuyla yaşayan başı açık bir kadın kafir.
bakın arkadaşlar hz. muhammed'in bir hikayesi vardır. tam detayını hatırlamıyorum ama olay şu,
...müslümanlığı yaymak için çıktığı yolda hz. muhammed'e saldırırlar. o'na ve yanındakileri taş yağmuruna tutarlar. söylenir ki, muhammed'in okadar çok kanı akmış ki ayakkabısının içi kan dolmuş.. tam o sırada gökten cebrail inmiş ve sormuş,
ey allah'ın elçisi muhammed sen iste bu dağları yıkalım başlarına...
muhammed cevap vermiş,
olmaz! eğer bu insanlardan tek bir tanesi bile doğru yolu bulacaksa ve hak yoluna girecekse ilerde, ben onun hakkını elinden almış olurum...
der ve cebrailin teklifini geri çevirir.
sanki bütün türbanlılar doğuştan kafası kapalı doğuyorlarda, zemzemle yıkanmışlar. allah'la kul arasına girilmez. namus kimde, iman kimde bilinmez. vahabi mezhebine değil kendi dininizin özüne inanın.
ha bu arada, saç şuana kadar hiç tahrik etmedi beni. ama saçsızlık kabul dışıdır, anti tahrik öğesidir.
din ya da dincilikle alakası olmayan bir durumdur. kadının saçı ve tüm azayı külliyatı kocası ve ailesi dışındakilere haramdır ve karşı kişiyi kötü etkileyebilir.
zira kuran'da saçın ziynet olması gibi bir durum yoktur. kapanması istenen yerler tahrik edici olan yerlerdir. bunları da herkes bilir. nur suresi 31'den zorla islama kakalanmak istenilen başörtüsü ise normal bir örtüdür. lugattan bakabilirsiniz. göğüs bu örtüyle örtülür. saçla ilgili bir hüküm yoktur. bunu da kuran'a bakmamış olsaydık bile mantıktan bulabilirdik. kim saçtan tahrik olur? ya da saçtan tahrik olan neyden tahrik olmaz ki?