Bunu söyleyenin kızını merak ettiğim durum.
kızını 1 yaşında evlendirdiyse,11 yaşında anne olduysa şu an 22 yaşındaysa torunu vardır bu nedir be hacı abi.
Allah insanlara akıl fikir vicdan vermiş. bırakın suudi yetkisizi. türkiyedeki abazan kitlenin bile kendine göre saygınlığı efendiliği ve terbiyesi var. yetkili diye saçmalamış resmen. abazanlıktan çıkmış bildiğin sübyancı sapık olmuş gavat. türkiyedeki islam pek çok ülkeye göre daha iyi yaşanıyor. çok şükür.
hatta humeyni daha da ileri giderek 1 yaşındaki kızlarla bile cinsel birleşme olabileceğini, bunu yaparken kızı incitmemeye özen göstermek gerektiğini bildirmektedir. ya incinirse? kızın babası kocaya ikinci bir kız vermekle; koca ise ilk kızın yaşamı boyu gereksinimlerini karşılamakla mükelleftir.
ölüyü diriyi siktiler gözü çoluk çocuğa diktiler. ölen kadınla belirli bir süre ilişkiye girilebilir diye fetva vermiş suudi imamın amcasının oğlu başka bir imamın fikridir. imam siken cennete girer. aha bende fetva veriyorum amk.
bir yaş çok geçtir, asıl yapılması gereken anne adayı kişi hamileliğinin yedinci ayına geldiğinde sezaryen olmalı, ürün bayatlamadan kocasına verilmelidir.*
* orospu çocuğu söylemi. ulan benim kızım da bir yaşında. şimdi bu şerefsiz böyle bir laf etti diye ben kızımı bu yaşta evlendirebilecek miyim? senin mantığını skeyim ben adam gibi. inşallah on tane kız çocuğun olur da o zaman anlarsın ebleh herif.
--spoiler--
ama, kız cinsellik için hazır mı? cinsellik için uygun yaş nedir? bunlar çevre ve geleneklere göre değişir. bu durumda babanın fikrinin alınması gerekir.
--spoiler--
buyurmuş arkadaş haberde. doktormuş aynı zamanda. babanın fikrinin sorulması gerekir mi? ne yani?
+iyi günler
-iyi günler buyrun.
+şu bahçede emekleyen kız sizin mi?
-evet benim kızım. yeni yeni yürüyor ellerinden tutunca.
+anladım. peki sikilebilir mi? yani olgunlaştı mı? ele geliyor mu?
-ne diyon lan sen? gelsene şu kuytuya bi!!!
böyle dialoglar mı geçecek aramızda? dinin bütününe mâl edilmemesi gereken bir durum. ama kardeşim bu araplarda var bir problem. *
bu tarz açıklamalar yapmak, reşit olmamış bireylere doğrudan taaruz ihtiva ettiği için düşünce özgürlüğü kapsamında değerlendirilmemeli, suç sayılarak en ağır şekilde cezalandırılmalıdır.
bu ve benzeri açıklamaların dayandırıldığı bütün yazılı kaynaklar aynen ikinci dünya savaşı sonrası kavgam'ın basılmasının yasaklandığı gibi yasaklanmalıdır.
bu yasaklara karşı çıkan kişiler de aynen ikinci dünya savaşı sonrası nazilerin asıldığı gibi asılmalıdır.