ortama, duruma ve erkeğe göre bakılacak yerler değişiklik gösterir.
-erkek yabancı, yer ise tenha bir sokak arasıysa, daş yok mu daşş diye etrafa bakılır.
-erkek tanıdık, yer bildik, durumsa kadının istediği yönde ilerlememişse kapıya en kestirme nasıl gidebilirim diye sağa sola bakılır.
-erkek tanıdık, ortam ferah, durum ise tam istenilen şekildeyse keyfine bakar.
omuzlarına bakar elbette. Gögüste ki Kıl şeridine bi süre eşlik etse de gözleri adeta filmin en heyecanlı, alt müzik fonunun en hareketli noktasında erkeğin gözlerine dikiverirler.
Sonra koşma faslı başlar ki bu erkeğin kıl(!) yüzdesiyle doğru orantılı olarak, çıplak şahısa yahut tersi istikamete şeklinde değişim gösterir.