küfretmek

entry207 galeri3
    153.
  1. her insanın yaptığı yapmayanın nadir olduğu eylemdir. yapıldırkan sonra insana bi rahatlama gelir sonuçta sağlığa yararlıdır.
    0 ...
  2. 152.
  3. cinnet anının deşarjıdır, iyi ya da kötü değildir; bazen ihtiyaçtır, dolu dolu sövmektir. 'ayyy terbiyesiz' diyecek, ahkamlarda bulunacaklar da yapmacığın önde gidenidir ya da çok polyanna hayatları vardır. beğenmiyorsan yanında bulunmazsın. mis.
    1 ...
  4. 151.
  5. 152.
  6. en yaygın rahatlama yöntemidir amına koyim.*
    2 ...
  7. 151.
  8. en etkili meditasyon yöntemidir.

    var mı la bir ağız dolusu söylenen hasssiktir'in verdiği tadı veren bir ünlem kelimesi?
    1 ...
  9. 150.
  10. duygusal orgazm yaşamaktır. bi çeşit boşalma biçimidir.
    1 ...
  11. 150.
  12. 149.
  13. edildiği zaman ettiğine değecek türden edilmesi gerekli olandır, şöyle ağzı dolduran cinsinden.
    0 ...
  14. 148.
  15. hayalini kurduğu şeylerin sinir anında dile vurması.
    0 ...
  16. 147.
  17. saat 4'e kadar djokovic için bekle, murray şampiyon olsun. gel de uzak dur şimdi. bu tür durumların olmazsa olmazıdır, pek tabi kadın'a bayan dendiğini her duyuş ve görüşün de.
    0 ...
  18. 146.
  19. hazret-i peygamberin tasvip etmediği eylem.

    "Mümin dil uzatıcı değildir, lânet okuyucu değildir, kötü iş yapan değildir, kötü söz söyleyen değildir." (Tirmizî, Kadir, 1978).

    "Melekler kalktı, ben de onlarla beraber kalktım. Bu sövülen, sükût ettiği müddet, melekler buna sövene, sözü geri çeviriyorlardı. Ne zaman ki bu adam, sövenin sözünü geri çevirdi, melekler kalktı, gitti." buyurmuştur. (Ebû Dâvûd, Edeb, II, 572);

    "Sövülen iki kimsenin söyledikleri sözün günâhı; sövülen hududu aşmadıkça, ilk söze başlayan üzerinedir." (Müslim Birr, 68);

    "Müslümana sövmek fâsıklıktır." (Nesâî; Tahrimu'd-Dem, 27);

    "Size, kötü olanlarınızı haber vereyim mi; koğuculukla dolaşıp insanlar arasını bozan ve temiz kimselere ayıp isnad edenlerdir." (ihyâ, Cüz, III, 135).

    "insanlar diliyle söylediklerinden başka bir şey yüzünden yüz üstü ateşe atılırlar mı?" (Tirmizi).

    "Ümmetimden gerçek müflis şudur: Kıyamet gününde namazını, orucunu ve zekâtını getirir. Bu arada başkasına sövmesi, zina iftirasında bulunması, kan dökmesi ve başkasını dövmesi ile ilgili kötü amelleri gelir. Bunlara karşılık iyi amelleri (hasenâtı) verilir ve borçları (kul hakları) bitmeden iyi amelleri tükenir. Alacaklıların hataları kendisine yükletilir ve ateşe atılır." (Müslim, Birr, 60; Ahmed b. Hanbel, II, 303, IV, 372).
    0 ...
  20. 145.
  21. pkk ve yandaşlarına her zaman yaptığım iştir. et et bitmiyo bunlara. artık yeni küfürler icat etmeye başladım *
    0 ...
  22. 144.
  23. hayatımda hiç etmem sadece yakın arkadaşımla kendi aramda şakalaşma amacıyla. bir de facebook'ta gördüğüm şeyleri paylaştığımda.
    1 ...
  24. 143.
  25. kurulacak cümlelerin yetersiz kaldıgı anda kullanılmayı bekleyen, bellekte zaten hazır bulunan kelimeler dizisidir. yerinde ve zamanında kullanıldıgında ınsanı deşarj edebilir. nefes alır gibi küfredenleri anlamış degılım zaten. beyınlerınde her daım bok göt taşak! yazık ulan!
    0 ...
  26. 142.
  27. stresi ve fiziksel acıyı azalttığı saptanmıştır.
    0 ...
  28. 141.
  29. 140.
  30. Rahatlattığı deneylerle kanıtlanmış eylem. Çok sık küfredenlerde etkisi pek görülmemekteymiş.
    1 ...
  31. 139.
  32. Kufur etmek dar bakislilik degildir. Hele ki icini acitan dusuncelere 'siktirin gidin' diyebildigi zaman, 7 boyutu birden gorebiliyor insan.
    1 ...
  33. 139.
  34. lümpen, feodal, ataerkil kişi söylemlerinden biridir. bildiğim genel kalıplar üzerinden konuşmak isterim.

    örneğin "o... çocuğu" bu kalıp beden emekçiliğini yalnızca kadınların üstüne yıkan ve sanki sadece onların yarattığı bir suçmuş gibi gösteren bir söz kalıbı. söylenen insanların aşağılık, değersiz olduğunu ifade etmek için kullanılıyor. eyvallah, fakat ortada beden emekçiliği yapan kadının o duruma nasıl geldiğini düşünmemek yatıyor küfürün altında. kendisine başka bir yaşam şansı bırakılmamış bir kadının para kazanma biçimini "namussuz" olarak nitelendiren kimseler kullanıyor tabi bunu. daha ayrıntılı bir bilgi için vasıf öngören'in "asiye nasıl kurtulur?" adlı eseri incelenebilir. iki farklı türde* çekilmiş olan filmler izlenebilir veyahut metin olduğu gibi okunabilir ki bu metnin okunması ve okunduktan sonra konuya hakim olunması durumunda neden beden emekçiliğinin bir hakaret olarak kullanılamayacağı açıkça ortaya çıkacaktır.

    bir başka örnek "a... koyayım, ananı s..." içerikli "sikmek" eyleminin "ceza" olarak kullanılmak istendiği küfürler... aslında bu tür küfürleri eden kimseler bir kadına yapılabilecek en kötü şeyin, onun bedenini kadının isteği dışında kullanmak olduğunun bilincinde olan kimselerdir fakat sorun bu tür küfürlerin sadece kadınlara değil erkeklerin kendi arasında birbirlerine de ettiklerinin bilinmesiyle başlıyor. bu eylemin ceza olarak nitelendirilmesi kadının cinsel ilişki sırasında (ve tabi gündelik hayatta da) üzerinde egemenlik kurulması gereken bir varlık olarak algılanışından geliyor. misal sevişme sırasında kadının altta erkeğin üstte olması*... dolayısıyla bu eylemi hakaret olarak kullanan kişi aslında yapacağı eylemi değil karşısındaki kişi üzerinde kuracağı hakimeti bildirmiş oluyor. işin ucu sadece "senin üzerinde güç gösterisi yaparım"a kadar gitseydi herhangi bir kadın için problem oluşturmayacaktı fakat iş o eyleme gelince bütün "sikmek" eylemlerinin ceza olduğu sonucuna varılıyor ki bu da kadın bedenine ödetilmeye çalışılan en büyük bedellerden biri...

    kısacası edilen her küfür dolaylı ya da direk kadın bedeni üzerinde kurulan emelleri içeriyor. haliyle her küfür kadın bedenine hakarettir. bi' oturup düşünün üşenmeden bütün küfürleri, içerisinde kadın odaklı olmayan var mı?!

    not: "küfür burjuvanın ağzında bok çukuru, işçi sınıfının ağzında bir çiçektir."
    0 ...
  35. 138.
  36. can yücel'in deyimiyle: "küfür dilin cilasıdır."
    0 ...
  37. 137.
  38. küfretmek bir refleks meselesidir.
    durum anında yapılabilecek en rahat, en gerekli eylemdir.
    1 ...
  39. 136.
  40. erkekler naif biçimde açık seçik yaparken, kadın her zamanki gibi bunu da fesatça yapar;

    örneğin bir kadın çocuğunun üniversiteyi kazanışını şu şekilde anlatır ;

    -ay handan hanım benim oğlum elektrik elektroniği kazandı ayrıca sınavda ilk bilmem kaça girdi , lise de zaten öğretmenleri çok zeki bu çocuk diyorlardı , çalışsaydı kesin üniversite birincisi olurdu ve ayrıca burs da çıktı.. ya bu arada sizin ki ne yaptı , kırıkları düzeltebildimi.

    aynı olayı bir erkek şu şekilde anlatır ;

    -hasan amcası oğlum bi yeri kazandı , neydi lan orası haaa mühendislik ya , daşşanı yediğim çok iyi çalıştı , kısaca amına koydu , senin ibneninde kulağını çekelim çalışsın şerefsiz.

    burada küfür eden erkek mi yoksa kadın mı; kişiye göre değişir.
    1 ...
  41. 135.
  42. bazı insanların, olayların üstüne tamamen yakışan söz dizimi. bazen küfredecek bir şey bulamıyorum.
    0 ...
  43. 134.
  44. en ikiyüzlü olduğum konu. ne seviyorum ne sevmiyorum. ne karşıyım ne da yanlısı. tek bildiğim bazen ağızdan çıkmayı hakeden tek kelime küfür oluyor.
    0 ...
  45. 133.
  46. kız olduğum halde severim. deşarj eder.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük