Ömür Kurt'un bilgisayar oyunları ve çizgi filmler aracılığı ile popüler kültürün nasıl dayatılmaya çalışıldığını belgelerle anlattığı müthiş kitaptır. Hiçbir edebi değeri olmayan, bireylerin ideolojik gelişimine katkıda bulunmayan, para ve popülarite kaygısıyla yazılmış kitapları bırakıp böyle kitaplara yönelmek gerek.
gazeteci yazar ömür kurt'un 4 şubat'ta piyasaya çıkan son kitabı. bilgisayar oyunları ve çizgi filmler üzerinden yapılan psikolojik operasyonun çocuklar üzerinde bıraktığı etkiyi anlatan kitap bu konudaki farklı çalışma ve düşünceler sebebiyle neredeyse ilk sayılabilecek bir araştırma.
"dünyaca ünlü sızıntı sitesi wikileaksın kurucusu julian assangeın bir çizgi filmin içinde ne işi var? neden bir bilgisayar oyununun içinde diktatörler devrilir, teröristler öldürülür, ııı. dünya savaşı çıkarılır? arap baharına nato müdahalesinin bilgisayar oyunlarıyla ilişkisi nedir? büyücüler, vampirler, süper kahramanlar, savaşlar, içki, kumar, cinsellik, şiddet, cinayet, hırsızlık, zamparalık neden çocuk ve gençler için hazırlanan çizgi film ve bilgisayar oyunlarında kendilerine yer bulur?" şeklinde bir soruları gündeme getiriyor ve çizgi film, bilgisayar oyunları gibi çocuk ve gençlerin yaşamında önemli yer tutan araçları irdeliyor.