abimiz nasıl bi ruh halinde bilmiyoruz ama olayı öyle bi anlatıyo sanki gerçekten yaşamış. sonuç olarak güzel eğlenceli bi video olmuş. ama o arkadaki lavuklar sürekli konuşmasa daha da güzel olabilirmiş.
fatih in ölüm haberini aldığında ki surat ifadesiyle en usta tiyatrocular bile eline su dökemez. son derece komik ve eğlenceli olan video sunda arkadan (video yu çekenler) sürekli müdahale eden lavuklar insanın sinirlerini bozuyor. kenan komutanın onları hiç sallamamasına rağmen her lafa müdahale etmeye kalkıyo dangalaklar. bi de sanırım video esnasında at biniyo o arkadaki kerizlere.
alkolü deli gibi tüketen insanların, sürekli yaptığı şey. atatürk alkolü severdi ve türkiye'yi kurduğu için türk insanının içip içip, rakı sofrasında ülkeyi kurtarma muhabbetlerinden biridir..
ağzıyla içip başka yerlerinden konuşan ama sadece konuşan başka hiçbir icraatı olmayan zavallı insanlardır. git çalış ailene bak desen onu yapamaz ama geyiğin dibine vurur. bu adam kötü yol olarak alkol bağımlılığını seçmiş bunun sapık olanı da şahin k'dır!
edit: alkolü ağzıyla içip, derecesini bilen ve kendini kaybatmeyen insanlara ithamla yazılmış bir yazı değildir.
3 4 dklık bir video ile bir insanın nasıl ünlü olabileceğinin bir kanıtı olan videodaki kafası güzel abimiz. kendisinin fatihten kalan şarabı içmesi çok önemli bir noktadır ve gemilerin karadan yürütülmesinden çok çok daha önemlidir. ancak resmi tarih bu durumu esgeçmiş ve belirtmemiştir.
sene 1914. sokullu mehmet paşa, osman gazi, orhan gazi şarap içiyorum. eminönü köprüsünde. rahatım o seneler. gözlerim cavcaklı, çok tehlikeliyim.. gözlerime bakacak bir delikanlı bulamıyorum, bir baktım fatih sultan mehmet...
insanın acziyetinin çift perdeli trajedisi.
ilk perdede ölüler açısından bakılır, küçük sahneden büyük sahneye;
hayat bittiği an, kudret biter, iktidar biter. yaşayanların iktidarına ve kudretine yeniliverir en yücesi ölülerin.
ikinci perdede yaşayanlar açısından bakılır, aynı sahneden, gerçek sahneye;
kuklası olunmuş bir acziyet komedisinin, iplerin iktidarı ile bir nefes soluğun görkemine inancıdır sahnelenen.
yaşayan ölüler, ölü dirilere kudretlerini sergiler bu perdede.