-bir daha beni arama unut gitsin. her şey burada bitsin diye yazmışsın ama bir şeyi unutmuşsun: unuttuğun seni duvarlara yazmış unuttuğun seni kendine yazmış unuttuğun şimdi soruyor sana seni unutmak kolay mı, beni böyle bağırtmak kolay mı lan!!!11
+kolay değil tabi.
-hasktir! kapıyı çalsana girmeden görgüsüz! mahremime daldın insafsız! şimdi soruyom sana adasdaf
kişinin ses tonu, kararlılığı ve ilişkide konumu( tasmayı tutan - tasma boynunda olan) ile değişken sonuçlar gösterecek olan durumdur.
a çifti:
- bas gaza yavrum bas gaza
+ aşkım ismail yk mı dinliyosun?
- evet!
+ nasıl dinliyosun ya onu
- ismail yk yeni bir tarzın kilit ismidir. arabeskle elektronik müziği harmanlayan adam. sözlerdeki duygu yoğunluğunu hissedemezsin!
+ diyosun
- diyorum ve dinliyorum.
+ bende biraz dinliyim
- dinle
+ bende senden ayrılsam, allah belanı versin dermisin aşkım?
- demem! bizim pelin'i tavlarım.
b çifti:
- bas gaza yavrum bas gaza
+ aşkım ismail yk mı dinliyosun?
- yoooo
+ ama dinliyosun
- yoooo
+ niye bu kadar terledin ya
- yoooo
+ neyse ben harunun yanına gidiyorum. sevgilisinden ayrılmış, mutsuzmuş
- yoooo
-aşkım sen ismail yk mı dinliyorsun?
-evet neden?
-aşkım sana yakıştıramadım o magandayla ne işin olur?
-sen zamanında tarkanın çişinin geldiğini ulu orta yerde söylediğini biliyormusun?
ve ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz.
o değilde bu ülkede arabasını eski sevgilisinin önüne çekip allah belanı versin şarkısının sesini sonuna kadar açıp yüksek sesle şarkıyı söyleyen insanlar olduğuna bizzat şahit olduktan sonra yadırganmaması gereken durum.