değinilmemiş olaydır. bu da serbest olduğunu gösterir. zira hadisler islamla alakasızdır. kuran ayetlerinde ise böyle bir haram ibaresi yoktur. allah adına hüküm vererek bir şeylere haram veya helal demek ise cehennemlik suçtur.
özellikle sarık-cüppe-şalvar-çember sakal takılan elemanlar için hakikaten dini bir zarurettir, çünkü akılları sıra Peygamber Efendimizin sünnetine uymaya çalışırken resmen mağara adamına benzemektedirler. o halleriyle aklı başında bir bayanın bu arkadaşlara ''vermesi'' ihtimali sıfıra yakındır. haa, ''erkekleri tahrik etmesin'' diye 7 yaşında kara çarşafa sokulmuş hanımları beğeniyorlarsa onları, tabi ki bir şey diyemeyiz. ama bekar olanları için ''şeyhinin evlenmesini münasip bulacağı'' kara çarşaflı ninja ile halvet olacağı zamana kadar ''elizabet hatun'' ile idare etmek zaruretten de öte, zorunluluktur.
edit akbayram: ha bu arada her konuda olduğu gibi bu konuda da uydurma hadisleriyle bizi yalnız bırakmayan pek muhterem emevi hadis uydurmacılarına asırlar ötesinden selamlarımızı sunarız...
islam alimlerinin bazıları evlilik dışı her türlü cinsel doyumu haram saymışlardır. Delil olarak da şu ayetleri göstermişlerdir:
"Ve onlar ki, iffetlerini korurlar; Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu (câriyeleri) hariç. (Bunlarla ilişkilerden dolayı) kınanmış değillerdir. Şu halde, kim bunun ötesine gitmek isterse, işte bunlar, haddi aşan kimselerdir." (Müminun Suresi : 5-7)
"Ancak eşlerine ve cariyelerine karşı müstesna; çünkü onlar kınanmaz; Bundan öteye (geçmek) isteyenler ise, onlar taşkınların ta kendileridir." (Mearic Suresi 30-31)
islam alimlerinin çoğunluğu, buradaki aşırı gitmeden, evlilik dışında başka bir kadınla birleşmeyi anlamışlar ve elle doyumu bu birinci derece haramlar arasında saymamışlardır.
Allah Resulu şöyle buyurur:
"Cinsel organıyla oynayan bir millete Allah azab etmiştir."
"Elini nikahlayan mel'undur"
"Elle boşalan lanetlidir"
Bu hadis-i şerif kesin bir hükümle, masturbasyon olayını yasaklamaktadır. Ancak islam alimlerinden bazıları bu hadisin, sahih hadis kitaplarına girecek kadar sağlam senetli olmadığı için, helal-haram bağlamında delil olamayacağını savunurlar. Bazı Hanefi ve Hanbeli alimleri eşi olmayan birinin, alışkanlık haline getirmemek şartıyla bu sıkıntısını giderebileceği görüşündedirler. Ancak bu sadece bir zaruret kapısıdır. Zina tehklikesine düşmemek ve çok fazla zihni meşgul etmemek içindir. Asıl olarak helal değildir. Bunu hiçbir islam alimi savunmamıştır. iki tercih arasında kalan bir müslüman zararı daha az olanı tercih etmelidir. Bu bir fıkıh kuralıdır. Eğer bir müslüman, zina yapabilecek kadar kontrolünü kaybetmişse, daha hafif olan bu yolu tercih eder ve zina tehlikesinden kendisini kurtarır.
Bu konudaki görüşler:
Keyfi olarak şehvetini gidermek için el ile menisini getirmek haramdır. Ancak şehveti kendisine galebe çalıp da karısı veya cariyesi bulunmazsa, şehvetini teskin için bunu yaptığında günahkar olmayacağı umulur.(ibni Abidin)
Böyle bir kimse zina edeceğinden korkarsa, el ile meni getirerek şehvetini teskin etmesi vacip olur. (Ebu Leys)
Şehveti galebe çalar da, onu teskin için yaparsa cezalanmaması umulur. (Fethu'l-Kadir)
Şafi ve Maliki mezhebine göre zevcenin elinde mastürbasyon etmesinde bir sakınca yoktur. (Mürşit 4, ilmihal)