islamcılık ve pedofili ilişkisi

    14.
  1. talak-4

    "kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları (doğum yapmaları)dır. kim allah'tan korkarsa, allah ona işinde bir kolaylık verir. "

    boşanma konusunu işleyen bu surenin 4üncü ayetinde, adet görmeyen kızlarla olan evliliğin bitirilebilme yani boşanmak için evlilik sonrası en az 3 ay beklenmelidir diyor.



    Ahzâb-49

    "Ey iman edenler! Mümin kadınları nikahlayıp, sonra onlara dokunmadan (cinsel ilişkide bulunmadan) kendilerini boşadığınızda, onlar üzerinde sizin sayacağınız bir iddet hakkınız yoktur. Bu durumda onlara muta verin ve kendilerini güzel bir şekilde bırakın. "

    henüz ilişkiye girmemişlerle evlenmeden önce beklemenize gerek yoktur diyor. bu ilişkiye girmemişlerden kastın ne olduğu açık zaten.

    ilginç olan iniş sırasına göre bu ikisinin ard arda gelmeleridir. ard arda indirildiği için de anlamı keskinleşmektedir.

    bu ikisini ard arda okuduktan sonra islam dininin 600 yılı çöl bedevisinin günlük cinsel, dinsel, siyasi, sosyal yaşamını düzenlemek üzere ortaya konulmuş, o döenemin adetlerinin yücelten, evrensel olmayan, arabın ahlakını güzel ahlak diye yutturmaya çalışan bir düşünce kültü olduğu anlaşılmaktadır.

    aksi ise; trilyonlar üzeri trilyonlarca yıldızı bir o kadar gezegeni milyonlarca galaksiyi bundan 15 milyar yıl önce yaratmış bir tanrının insanlara kendini anlatmak için yolladığı kitapta 70 yaşında dedelerin kız çocuklarını ne zaman sikebileceğini anlatmasına ve buna izin verecek kadar arap ahlakı ile donanmış olmasına inanmaktır.

    edit not: şimdi bir islamcı gelip burada talak suresinde bahsedilen, adet görmeyen sözünün gebelik ile ilgili olduğunu yazacak. gebelik ile ilgili olarak zaten ilgili ayetin ikinci kısmında anlatılmakta durum, o sebeple adet görmeyenler gebelik sonrası adet görmeyenler değildir. adet düzensizliği de adet düzensizliğidir. adet görmemek değildir. ben adet görüyordum 2 yıldır görmüyorum diyeni duyudn mu sen hiç ?

    ben şimdiden söyleyeyim de islamcı ergonomisi yine de yazsın bunu aynen bu şekilde.
    7 ...
  2. 65.
  3. Bu durumun ne din ile nede herhangi bir ırk ile alalası yok. Bu aşağılıkça durumun ana kaynağı insan olamayıp haysiyet eksikliğidir.
    3 ...
  4. 42.
  5. kız çocuklarında adet görme yaşı 8 ile 14 arasında değişkenlik gösterir. özellikle arap ülkelerinde iklim ve beslenme alışkanlığına göre ilk adet kanaması 8-9 yaşlarında görülmekte. ülkemizde kız çocuklarında ilk adet kanaması 12-13 yaşlarında görülmekte. bu gayet açık ve bilimsel bir durumdur. (hiçbir konuda istisnaları bağlamaz)

    kuran'da kesin yaş belirtilmemekle birlikte, kız çocuğunun ilk adet kanamasından sonra eş olarak alınabileceği yazmaktadır. bu durumda, her ülke insanı çocukluktan çıkış yaşını kendi şartlarına göre belirler. tabi bu sadece büyük çoğunluğu islam dinini kabul etmiş toplumlar için geçerli. din ile kanun arasındaki ilişkiyi de göz ardı etmemek gerekir. çünkü yazılı kanunlar her ne kadar var olsa da, o toplumun inanç sistemine göre şekillendirilerek uygulanırlar.

    islam'a göre adet gören kız, artık çocuk olarak görülmez. yani, islam dinini kabul eden insanlar da, kız 8 yaşında adet gördüğünde onu kendisine kadın olarak alabileceğine inanır ve buna göre hareket eder. inanca göre eş seçimi yapıldığına göre, adet gören kızın yetişkin/üremeye elverişli olduğunu belirten islam dinine inananlar da seçimini inançlarına göre yapar. yani, size göre çocuk olan ona göre döllenebilecek bir kadındır ve erkek istediği zaman o kadınla birlikte olur.

    burada asıl mesele şu olmalıydı; kuran'daki ayetlerde adet görmüş kadın seçimi ve o kadın ile ilişkiye girme isteği konusunda erkeğe bir hitap söz konusu. erkek, adet görmüş bir kızı istediği zaman nikahlar ama istemezse onla ilişkiye girmeyebilir. kızın daha da serpilmesini bekleyebilir. tabi kız adet bitiminin ertesinde de gerdek yatağında kendisini bulabilir. bu tamamen erkeğin kızı istemesiyle alakalı. erkeklere cinsel konularda bu kadar kolaylaştırıcı olanakların olması, tam olarak cinsel gelişimini tamamlamayan kızlar ile ilişkiye girerken de, dinin arkasına sığınmaktadır.

    her konuda erkeklerin cinsel isteklerini ön plana alan dinin emirlerini yerine getiren kişi de, bu durumu pedofili olarak değerlendirmez; daha tüyleri bile çıkmamış taze bedenlerden aldığı zevke bakar.
    4 ...
  6. 22.
  7. adet görmeyen demek menopoz demekmiş bak şu işe sen;

    adet görmeyeni menopoz olarak yorumlayamayan islami kaynaklar mevcuttur, aslında bunu menopoz olarak yorumlayan hiçbir islami kaynak yoktur. varsa yazılırdı kaynağı da, ben menopoz dedim oldu diye geçiştirilmezdi.

    bahsettiğim kaynaklar ise regl olmamış kızlarla evelndilidğinde cinsel ilişkiye girilmesinden sakınca olmadığından bahsederler : " kuranın caiz dediğini hiçbir müslüman yasaklayamaz" diyerek de, arapların pedofiliyi kurumsallaştırmasına yardımcı olmuşlardır.

    http://www.kuranmeali.com....asp?sureno=65&ayet=4
    --spoiler--
    Bu yüzden, henüz hayız görmeye başlamamış kızların, iddetinin beyan edilmesinden anlaşıldığına göre, bu yaştaki kızlarla evlenmek ve kocalarının kendileriyle cinsel ilişkide bulunması caizdir. Dolayısıyla Kur'an'ın caiz gördüğü bir davranışı hiçbir Müslümanın yasaklamaya hakkı yoktur.
    --spoiler--
    3 ...
  8. 47.
  9. defalarca cevaplanmasına rağmen zırt pırt ortaya çıkıp hortlayan iğrenç suçlamadır. hakketten cevap yazayım diye girdim ama baktım gördüm ki cevap vermeye değmez bunlara , isteyen bu kafirlere inanıp dinini kaybetsin , isteyen de aklını kullanıp araştırıp bu yalanların doğruları neymiş öğrensin.

    ömrünün büyük sınavında bir insan , 3-5 gerizekalı manipülatif saptırmaya inanarak dünya ve ahiretini karartmayı tercih ediyorsa yapacak birşey yok , kendine acımayana merhamet edilmez. cehennem dahi lüzumsuz değil....
    2 ...
  10. 26.
  11. iğrenç bir suçlamadır.

    talak suresi 4ncü ayetteki adet görmeyenler ifadesi çocuklar için değil yaşlılık yada fiziksel sorunlar yüzünden adetten kesilmiş kadınlar içindir. birazcık araştırma ve okuma cehaleti alabilir ama nefreti asla , o yüzden bu başlıktaki ilintiyi kafalarında yaşatan kişilere hiçbir tavsiyem yoktur.
    2 ...
  12. 15.
  13. kız çocuklarını önceleri ne yapacaklarını bilemedikleri için öldürmeden gömen sonra da büyüyüp serpildiklerini sonra da afet olduklarını farkettiklerinde zaman kaybetmeden s..ken bir halkın günümüzde islamla yoğurulmuş iz düşümüdür.

    hep tartışma konusudur islamiyet ile arap kültürünü karıştırıldığı ve bu doğrudur. kur'anın indiği dönemde ki arap kavimlerinin yaşantılarına duyulan özlem günümüzde yükselen bir seyir içindedir. kur'an kadına hakettiği değeri verirken araplar onu paketleyip kendine saklamayı adet edinmiştir. öte yandan sadece kadın erkek ilişkilerinde değil sanattan mimariye kadar her yer arap kültürünün örnekleri ile devşirilmiştir.

    pedofili ve homoseksüellik arap yarımadasında sıkça yaşanan cinsel sapkınlıklarken islamiyetle birlikte bu sapkınlıklar azalmıştır.

    ülkemizde bunun yansıması nasıldır, nedendir bilinmez. ancak ya imanı götünden anlayanların ya da sapkınlıklarını dinle kapatmaya çalışanların varlığından sözedilebilir.

    elbette cin, büyü, muska ayakları altında çaresiz insanları kullanan şarlatanların bu konu ile uzaktan yakından ilgisi yoktur.

    islamiyetin de bahsi geçen konulara izin vermesi diye birşey de yoktur.
    4 ...
  14. 54.
  15. bu iki kelimeyi yanyana kullanmak ahlaksızlığını gösterenelerin çarpık bakışlarıdır.

    olayın özünü şakirtlerden öğrenmeyelim, taraflı dini yıpratma amaçlı söylemlerde bulunan ateistleri de bir kenara bırakalım. evet olayın özünü islam literatürüne hakim tefsir, hadis , siyer bilgisi olan insanların fikirlerine bırakalım. o halde buyrun.

    http://www.sonmeydan.com/...wtopic.php?f=65&t=322

    buna dayanarak islam ve pedofili kelimesini yanyana kullanan ateistlerin hangi iddiasını ciddiye almalıdır sorarım size? hangi iyi niyetlerinden bahsetmelidir.

    birde şuna bakalım isterseniz;
    cahiliyye döneminde nasıl bir toplum vardı karşımızda, buyrun;

    http://islamhukukusayfasi...-%26%23350%3Bekilleri.htm

    turan dursun'un peşine düşüp yorumlamaya devam edin siz. işinize geldiği gibi, yalnız sonra gelip sosyal ortamlarda bilgiçlik taslamayın, hele de bu iki kavramı yanyana kullanıp bir bok yediğinizi düşünmeyin.

    senin dinin sana benim dinim bana; şimdi defol kutsalımla ilgili çarpık yorum yapma haddini nerden buluyorsan o ortamlarına.

    ve yahut git özgür seks hayatını yaşa, en çok önem verdiğin savunduğun şeylerden biri olarak.
    3 ...
  16. 20.
  17. talak 4 için g elen farklı mesajlar oldu, ve nitekim yazdığım entry altında islamcıların bu konuda, adet görmeyenler lafının gebeler için söyleniyor olduğunu yazacaklarını ama zaten ayette ayrıca gebelerden bahsedildiğini bu durumda bu kısmın anlamının net olduğu anlatmıştım.

    islamcı tabi bizim sözümüze riayet etmek zorunda değil.

    o zaman şuna riayet etsin,

    http://www.kuranmeali.com....asp?sureno=65&ayet=4

    13 numaralı olan :
    --spoiler--
    13. Büluğa ermediği için hayız görmeyen veya bazı nedenler dolayısıyla geç hayız gören ya da çok büyük bir istisna olup da hiç hayız görmeyen kadınlar, hayızdan kesilmiş kadınlar gibi talaktan sonra 3 ay iddet beklerler.

    Kur'an'ın bu açıklamasına göre, burada "Mudhale" (kocasıyla gerdeğe girmiş) bir kadının sözkonusu olduğuna dikkat edilmelidir. Çünkü mübaşeret olmasaydı eğer, iddet sözkonusu olmazdı. (Bkz. Ahzab: 49)

    Bu yüzden, henüz hayız görmeye başlamamış kızların, iddetinin beyan edilmesinden anlaşıldığına göre, bu yaştaki kızlarla evlenmek ve kocalarının kendileriyle cinsel ilişkide bulunması caizdir. Dolayısıyla Kur'an'ın caiz gördüğü bir davranışı hiçbir Müslümanın yasaklamaya hakkı yoktur.
    --spoiler--
    ayrıca ne diyor ahzab 49 u refere ediyor açıklama. benim de hemen arkasından verdiğim gibi.

    ben demiyorum kitabınız diyor, allahınız diyor alimleriniz diyor, ilminiz, fıkhınız diyor. neyiniz varsa hepsi, adet görmemiş kız çocukları ile evlenilebilir diyor.

    dismissed.
    2 ...
  18. 21.
  19. söz konusu ilişki, islam'ın konuyu yasaklaması olarak görülmektedir. bunu bilmeyen cahillerde her gün islam karşıtı ne yazsam diye düşünen yazarlar da sürekli bu tip konuları dönüp dolaştırılar.
    1)islamiyet güzel ahlakı tamamlamak için gelmiştir.
    2)islam'ın getirdiği kurallar medeni bir insan olmak için gerekli kurallardır.
    3)islamiyette sübyancılık yoktur. hristiyan bir rahip nasıl azıp bu naneyi yiyorsa, nasıl tayvan'a turist olarak gidenler bu işi yapıyorsa müslüman coğrafya'dan da bu tip islam'a aykırı iş yapan insanlar(daha doğrusu hayvanlar)çıkabiliyor.
    (bkz: papa'nın özür dilemesi)
    4)küçük yaşta evlilikler konusu burada defalarca konuşuldu. izah edildi. bir kez daha söyleyeyim. peygamber efendimiz'in en sevdiği hanımı olan hz.hatice annemiz 40 yaşında olup bir diğer eşi hz.ayşe validemiz ise rivayetlere göre 13 yaşında idi. öncelikle yaş konusu tam net bilinmemekle birlikte hepsi ergenliğe ulaşmış hanımlardır. bunda bir sıkıntı yoktur. özellikle genç yada yaşlı ayrımı yoktur.
    5)sürekli çocuk pornosu izleyenlerin dinimize iftira etmesi ise ironidir.
    6)aksine islamiyet bunları önlemek için farklı cinste çocukların ergenliğe ulaştıktan sonra odalarının ayrılmasını, çocukların ebeveynlerin odasına belli zamanlarda girmemesini belirtmiştir.
    7)lütfen insan olun, iftira atmayın. islamiyet ile ilgili karşı fikriniz varsa bel altı değil fikir bazında tartışalım. sonunda doğruyu bulabilirsiniz belki de...
    2 ...
© 2025 uludağ sözlük