"Aziz ve Celil olan Allah sizden câhiliyye devrinin kabalığını ve babalarla övünmeyi gidermiştir. Mü' min olan, takvâ sahibidir. Kâfir olan ise şakîdir. Siz, Âdem'in çocuklarısınız. Âdem de topraktan yaratılmıştır. Bazı adamlar, (kâfir olarak ölen) kavimleriyle övünmeyi terketsinler. Çünkü onlar cehennemin kömüründen bir kömürdürler, yahut onlar, Allah indinde burnu ile pislik yuvarlayan pislik böceğinden daha aşağıdırlar." (Ebû Dâvud, Edeb 120, hadis no: 5116)
"Müslüman cemaatten ayrılan ve itaat yolunu terketmiş olarak ölen kimsenin ölümü, câhiliyye ölümüdür. Ümmetime karşı harekete geçerek mü'minin imanına saygı duymaksızın ve sözleşmeli bulunduğu kimseye karşı olan ahdine vefâ göstermeksizin suçlusuyla suçsuzuyla bütün ümmetimi vurmaya kalkışan kimse Benim ümmetimden değildir. Asabiyet/ırkçılık duygusuyla öfkelenen, asabiyet uğruna savaşırken yahut ırkçılık dâvâsı güderken körü körüne açılmış bir bayrak altında ölen kimsenin ölümü câhiliyye ölümüdür." (Müslim, imâre 57; Nesâî, Tahrim 27; ibn Mâce, Fiten 7; Ahmed bin Hanbel, 2/306, 488.
"Kim hevâsına uyarak bâtıl yolda cenkeder, kavmiyetçiliğe (asabiyet) çağrıda bulunur veya kavmiyetçiliğin sevkiyle öfke ve tehevvüre kapılırsa, câhiliyye ölümü üzere (kâfir) ölür."
Rasûlullah (s.a.s.)'a soruldu: "Kişinin soyunu, sülâlesini (kavmini, ulusunu) sevmesi asabiyet (kavmiyetçilik, ırkçılık) sayılır mı?" Hz. Peygamber şöyle cevap verdi: "Hayır. Lâkin kişinin kavmine zulümde yardımcı olması asabiyettir/kavmiyetçiliktir."(Ahmed bin Hanbel, 4/107, 160; ibn Mâce, Fiten 7, hadis no: 3949)
Not: 'vatan sevgisi imandandır.' sözü uydurma kabul edilmektedir. Düşündüğümüzde de bu sözün hiçbir şekilde doğruluk payı yoktur. Çünkü yeryüzünde vatanını en çok seven halklardan birisi israiloğulları dır.
"Zulüm ve haksızlıkta kavmine yardıma kalkışan kişi, kuyuya düşmüş deveyi kuyruğundan tutup çıkarmaya çalışan gibidir." (Ebû Dâvud, Edeb 113, 121, hadis no: 5117)
Ey insanlar! Rabbiniz birdir. Babanız da birdir. Hepiniz Adem'in çocuklarısınız, Adem ise topraktandır. Arabın Arap olmayana, Arap olmayanın da Arap üzerine üstünlüğü olmadığı gibi; kırmızı tenlinin siyah üzerine, siyahın da kırmızı tenli üzerinde bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takvada, Allah'tan korkmaktadır. Allah yanında en kıymetli olanınız O'ndan en çok korkanınızdır. Azası kesik siyahî bir köle başınıza amir olarak tayin edilse, sizi Allah'ın kitabi ile idare ederse, onu dinleyiniz ve itaat ediniz. Kimse kendi suçundan başkası ile suçlanamaz. Baba, oğlunun suçu üzerine, oğlu da babasının suçu üzerine suçlanamaz.
içtihadının tamamı emevi milliyetçiliği üzerine kurulu bir dinin milliyetçi yanını yadsımak için epeyce bir kafa güzel olmalı.
mezheplerden, imamlardan, şeyhlerden, hocalardan ve hadislerden arındırılmış, sadece kişinin vicdanı va allah arasında bir islam'a dönünceye kadar da türkler milli benliklerine hiç olmadığı kadar sarılmak zorundadır.
şu an hepimize islam diye dayatılan, teorisi 1200 yıl önce hazırlanmış ortadoğu kültürel emperyalizmidir. dikkat edin arap demiyorum "ortadoğu" diyorum.
bunun içinde arap da var, yahudi de var, kürt de var dürzi de var. yüzlerce yıl önce bu coğrafyada kendi vatandaşlık aidiyetini ve kültürel bilincini oluşturmaya çalışmış olan emevi hanedanının islam'ın içine sokuşturduğu gelenek, töre ve nakillere dayanan, bireyin ruhunun kurtuluşundan çok yaşamını kurallar altına almaya çalışan bu ideolojinin ne muhammed'in yaydığı dinle, ne allahla,ne kur'an ile ilgisi yok çünkü.
islami yaşam diye bize yutturulmaya çalışılan çağdışı kabile hayatının dayanak bulduğu kuralların yüzde 99'u kur'an-ı kerim kaynaklı değil. suyunun suyu imam çakmalarının ve egemen hanedanların köpekliğinden başka bir vasfı olmayan sözde şeyhlerin allah'ın kelamını eğip bükerek,kutsal kitapta yazanların anlamını, mealini çarpıtarak ortaya çıkardıkları ucubeye islam'ı da geçtim din demek bile mümkün değil.
ruhunu nasıl kurtaracağından çok kimin kaç karı alabileceğiyle ve onlarla nasıl çiftleşebileceğiyle ilgilenen bir allah olabilir mi?
hiç bunu kendine sordun mu? gerçekten hiç kur'an okudun mu? orada yazanlarla bugün biz müslümanız diye sana bir yaşam biçimi, kılık kıyafet dayatanların söyledikleri arasındaki anormal farkı gerçekten biliyor musun?
Ümmetimin helâk olması üç şeyden ileri gelecektir:
1- Kaderiyye (Fertler, kendi fiillerini kendileri yaratırlar, diyerek Allahın takdir ve iradesini kabul etmeyenler.)
2- Unsuriyet, (ırkçılık) dâvası gütmek,
3- Dinî meselelerin rivâyetinde titiz davranmamak
Kim kavmiyetçilik dâvası güderse, Cehennemde iki dizi üzerine çökecek olanlardır. Dediler ki: Ey Allahın Resulü, oruç tutsa da, namaz kılsa da mı? Evet! cevabını verdi. Oruç tutsa da, namaz kılsa da 28
Allah sizden cahiliyet tekebbürünü ve o zamanda carî olan ecdad ile övünme âdetini kaldırdı. insanlar ya mümin ve müttakîdir yahut fâcir ve bedbahttır. (Şu veya bu kabileye mensubiyet bu zâtî vasfı gidermez) 29
Sizler Hz. Âdemin oğullarısınız. Âdem ise, topraktandır. Bir kısım insanlar var ki, Cehennem kömüründen başka birşey olmayan adamlarla iftihar ederler, övünürler. işte bunlar ya bu övünmeden vazgeçerler, ya Allah nezdinde pisliği burunlarıyla yuvarlayan gübre böceklerinden daha değersiz olurlar.
Bir gün Hz. Ebû Zerr (R.A.), huzûr-u Resûlüllahda, azadlı zenci bir köle olan Bilâl-i Habeşi ile konuşurken, bir anlık gafletle hiddete gelerek, Hz. Bilâle: Siyahın oğlu! diye hitabetti. Ebû Zerr (R. A.) sözünü bitirir bitirmez Hz. Resûlül-lah (S.A.V.): Ebû Zerr, kab taştı (yani ölçüyü kaçırdın). Beyazın oğlunun siyahın oğlu üzerine bir üstünlüğü mü var? insanlar arasındaki üstünlük, ancak takvâ ve amel-i sâlih iledir. Fazilet, renk ile değil, sâlih amel iledir, buyurdular. Hz. Resûlüllahdan bu uhuvvet ve muhabbet dersini alan Hz. Ebû Zerr (R.A.), derhal hatâsını anladı. Ve yüzünün bir tarafını yere koyarak, Hz. Bilâle şöyle hitap etti: Kalk ve ayağını yanağımın üzerine bas! Sen ayağını basmazsan, ben yüzümü kıyamete kadar yerden kaldırmam.
(Ey insanlar,) birbirinize hased etmeyin, birbirinize buğzetmeyin, birbirinize sırt çevirmeyin, birbirinizin satışını bozmayın. Ey Allahın kulları, kardeş olun. Müslüman kişi, diğer Müslüman kişinin (rengi, dili, doğum yeri, içtimaî durumu, cinsiyeti ne olursa olsun) kardeşidir. Öyleyse ona zulmedemez, ihanet edemez, aldatamaz, yardım isteğini cevapsız bırakamaz, tahkir de edemez. Allah sizlerin dış görünüşünüze, mallarınıza bakmaz, fakat kalblerinize ve amellerinize bakar, -kalbini göstererek -takvâ şuradadır, takvâ şuradadır. Kişinin kötü sayılması için Müslüman kardeşini tahkir edip, horlaması kâfidir. Bir Müslümanın kanı, malı ve ırzı diğer bir Müslümana haramdır.
Kıyamet günü bir adam, bir adamın elinden tutmuş olarak gelir ve: Yâ Rabbi, bu beni öldürdü! der. Allah da ona: Onu niçin öldürdün? diye sorar. Berikisi de: îzzet senin için olsun diye (Şanını yüceltmek için) öldürdüm! cevabını verir. Allah ona: O bana aittir der. Derken bir başka adam, yine birisinin elinden tutmuş olarak gelir ve: Bu beni öldürdü der. Allah da: Onu niye öldürdün? diye sorar. Berikisi de: izzet falancanın olsun diye cevabını verir. Allah: Fakat, izzet ona ait değildir der ve öldürdüğü kişinin günâhını yükleterek gönderir.
Peygamber efendimiz, Hz. Ömer (R.A.) ve Hz. Ali (R.A.) gibi büyük sahabelerin bulunduğu bir orduya azadlı köle Zeyd in oğlu Üsâmeyi kumandanlığına getirmiş.. Bilâl-i Habeşîye ashâb arasında müstesna bir değer vermiş.. iranlı olan Selman-ı Fârisîye: Benim ehlimdendir buyurmuştur.
hepimiz eşitiz tabiki ama türk milliyetçiligine laf edenlere eger araplar (müslüman demiyorum, elhamdurillah müslümanım) ahlaksız, kötü, nankördür dersen hemen savunmaya geçerler, arap bile olmadan arap milliyetçisi kesilirler, vay anam biz kürdüz, ermeniyiz diyenler özgürlük aşığı olurlar yani bunlara göre, islamda sadece türk milliyetçiligine yer yok, bilinki yukarda allah var ve en büyük günah onun adı ile kural koymaktır.
bu kutsal sözü söyleyen ulu milletvekilimiz tamer genç bu sözü götünden uydurmadı.
ümmetçilik iyi milliyetçilik kötü mü oldu lan?
utanmasanız bütün milliyetçiler münafık diyeceksiniz ama maça yemiyo tabi!
burası ülkü ocakları kardaş çay ocağı değil akıllı olun, dağılın.
islam devletlerinin her yönden geri kalmalarının sebeplerinden. zaten çoğunluğu müslüman olan milletlerin (türk, arap, fars vs) milliyetçi ideolojileri genellikle gayrimüslimler tarafından ortaya atılmıştır.
"Dedi ki: Ey Nuh, kesinlikle o senin ailenden değildir. Çünkü o, salih olmayan bir iş (yapmıştır). Öyleyse hakkında bilgin olmayan şeyi benden isteme. Gerçekten ben, cahillerden olmayasın diye sana öğüt veriyorum."
Hud Suresi 46. Ayet ali bulaç