isa allah ın oğludur ama sembolik olarak

entry9 galeri0
    1.
  1. hristiyanlığı bilmeyen bir cahil beyanı ay neyseki vaftiz olmayıp hak din islamiyete geçmişim.
    1 ...
  2. 2.
  3. isa'dan tanrı'nın bir parçası olarak bahseder hristiyanlar. "tanrı'dan bir parça taşıyan." *
    1 ...
  4. 3.
  5. rahiplerle konuşunca aydınlanma yaşayan yazar söylemidir. (bkz: teslis) inancını okuması tavsiye edilir.
    1 ...
  6. 4.
  7. Kuranda "allaha kızlar oğullar uydurdular" benzeri bir ifade geçer.
    Ne lan şimdi allah da mı durumu yanlış anlamış? Valla ben iptal...

    Edit: aha o ayeti de buldum.
    " bilgileri olmadan ona oğullar, kızlar uydurdular. onun şânı onların uydurdukları sıfatlardan münezzeh ve yücedir. "
    - enam 100.
    2 ...
  8. 5.
  9. 6.
  10. Dinler hakkında zerre bilgisi olmayan insana tam da Duymak isteyeceğini söylemiş bir hristiyan beyanı,

    Sembolik olarak oğlu dense yine de iyi belki,

    Tarifi şöyle yaparlar, bir mum düşünün, birbirine sarılmış üç ipten ışık veriyor, biri ötekinden ayrı olmaz ayrı düşünülemez üstün aşağı olamaz. Baba - oğul ve kutsal ruhun durumu budur.

    Derler. Yani hz isaya ilahlık addederler.

    Ama biZim saf, aklı sıra araştırmaya sorgulamaya gönül verdiğini zanneden ama suratındaki ablak ifadeden bile ne duymak istediği belli olan malları tavlamak için ideal cümledir.

    Kabe ile örnek vermiş bir de, ay karnım ağrıdı gülmekten.
    1 ...
  11. 7.
  12. Sembolik falan değildir bizzata isa'ya tanri ya da tanri'nin oğlu derler. Bunun ispati şudur ki bizdeki hadis kulliyatina denk düşen 4 kitaba hristiyanlar incil derler; neden çünkü hz isa onlara göre tanri olduğu için sözleri de vahiydir, yani ondan aktaranlar peygamber misyonunu üstlenmektedirler.
    1 ...
  13. 8.
  14. hristiyan sevici bir yazarın komik duruma düşmesine sebep olan başlıktır. ayrıca bu yazar biz müslümanların "kabe"yi "Allah'ın evi" olarak nitelememizle hristiyanların hz isa'yı (a.s.) "tanrı'nın oğlu" (haşa) olarak nitelemesini bir tutmuştur.

    bak canım kardeşim dikkatli ve objektif bir bakış açısıyla sana aradaki farkı anlatayım. şimdi bir kişiyi, bir canlıyı veya bir nesneyi tanrılaştırmanın en temel noktası; o şeyi tanrı yerine koyarak onun zatına dua etmektir.

    hristiyanlar hz isa'nın zatına dua eder mi? eder. hiç hristiyan arkadaşınız olmasa dahi bir kilisede yapılan duayı açıp okumanız bu gerçeği görmenizde kafidir.

    peki müslümanlar "kabe"nin varlığına dua edip ondan yardım diler mi? hayır. müslümanlar yalnız ve yalnız Allah(c.c)'tan ister
    ve sadece Allah'ın zatına dua ederler. ne kabe ne de başka bir canlıya dua etmek söz konusu değildir.

    bu sebepten ki bu iki ayrı mevzuuyu insanların aklını karıştırma vasıtası yapmamak gerekir. insan elinin değdiği bir kitabı ve dini ne hale getirdiğini bir kez daha görüyoruz.

    "Hiç şüphesiz din, Allah Katında islam'dır. Kitap verilenler, ancak kendilerine ilim geldikten sonra, aralarındaki "kıskançlık ve hakka başkaldırma" (bağy) yüzünden ayrılığa düştüler. Kim Allah'ın ayetlerini inkar ederse, (bilsin ki) gerçekten Allah, hesabı pek çabuk görendir."

    ali imran suresi(19. ayet)
    1 ...
  15. 9.
  16. dinler zaten semboliktir. bir peygamberin bir gemiye bütün hayvanları doldurduğuna , ayı ikiye ayırabildiğine inanan hala var mı ?
    3 ...
© 2025 uludağ sözlük