insanlığın ensest ilişkiye dayandığı gerçeği

entry5 galeri0
    1.
  1. islam dinine göre insanlık, adem ve havva dan başlar. adem ve havva nın öz çocukları, kardeş çocukları, yeğenler, dayılar, teyzeler vs. bilinen tüm ensest ilişkiler sonucu da insanlar çoğalmıştır yani insanlık ensest ilişkiyle başlamıştır.
    işin garip tarafın da müslüman ülkelerde ensest ilişkilerin yaygın olmasıdır.
    çok masum tesadüfler olmasa gerek
    1 ...
  2. 2.
  3. çarpıtma saptamalardır. meselenin özü:

    ''Hz. Âdem in çocuklarının birbirleriyle evlenmelerinin dindeki yerine gelince; Hz. Âdem den Peygamber Efendimize gelinceye kadar bütün peygamberler hak dini tebliğ etmişlerdir. Dinin temeli olan îman esasları hep aynı kalmıştır. Fakat şeriat dediğimiz, ibadet ve dünyaya ait işlerde Hz. Âdem den Peygamberimize kadar her devrin icaplarına, insanların ihtiyaçlarına göre bazı hükümler değişerek gelmiştir. Cenab-ı Hak her devrin insanının yaşayışını ve menfaatini gözeterek her ümmete ayrı bir şeriat göndermiştir. Mâide Sûresinin 48. âyetinde bu hususta, Sizin her biriniz için Biz bir şeriat ve açık bir yol tayin ettik buyurulur.

    Bediüzzaman da bu meseleyi şöyle izah eder: Asırlara göre şeriatlar değişir. Belki bir asırda kavimlere göre ayrı ayrı şeriatlar, peygamberler gelebilir ve gelmiştir. Hâtemül-Enbiya dan (a.s.m.) sonra şeriat-ı kübrası (büyük şeriatı) her asırda, her kavme kâfi geldiğinden muhtelif şeriatlara ihtiyaç kalmamıştır. (Nursi, Sözler, s. 454)

    Meselâ, Yahudiler ancak havralarda, sinagoglarda, Hıristiyanlar sadece kiliselerde ibadet edebilirlerken, biz Müslümanlar her yerde namaz kılabiliyoruz. Yine sığır ve koyun gibi hayvanların iç yağları Hz. Musa’nın şeriatında haramken, bizim dinimizde helâldir.

    Hz. Âdem ise ilk insan ve ilk peygamberdir. Allah ona da bir din ve bir şeriat göndermiş ve öğretmişti. O da Allah ın kendisine gösterdiği şekilde hareket ediyordu. Cenab-ı Hak, Hz. Âdem in çocuklarının birbirleriyle evlenmesini de bir zaruretten dolayı helâl kılmıştı. Çünkü insan neslinin artması gerekiyordu. Başka insan da olmadığına göre, bir zaruret olarak kardeşlerin birbirleriyle evlenmesi gerekiyordu. Bu âdet bir süre devam etti, fakat insanlar çoğalınca böyle bir evliliğe ihtiyaç ve zaruret kalmadı ve bu tatbikat da kalkmış oldu.

    Allah, nasıl ki Hz Adem'in eğe kemiğinden Hz Havva'yı O'na eş olarak yarattıysa, değişik seferde doğan bu kardeşleri de birbirine yabancı suretinde yaratabilir. Daha sonra ise insan nesli çoğaldı ve Allah bundan sonra farklı ikizlerden de olsa kardeş evlenmesini yasakladı

    Bunun helal olması ise temelde Allah'ın emriyle alakalıdır Çünkü bir işin kötü olması Allah'ın yasaklamasından dolayı, iyi olması da emretmesinden yada serbest bırakmasından dolayıdır Yani Allah emreder güzel olur, Allah yasak eder kötü olur. Esas olan da budur.''
    2 ...
  4. 3.
  5. şamil sen izleme bokunu çıkarıyorsun.
    1 ...
  6. 4.
  7. 5.
  8. yanlış fikirdir
    bir peygamberin hata yapacağını düşünmek sakat mantıktır
    insanlığın artması için o zaman böyle uygulamaya izin verilmiştir
    aynı karında doğanlar evlenmemiştir
    habil kabil kavgasının sebebi budur

    yazara tevbe etmesini tavsiye ederim .
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük