dinlendiğinde kulağa hoş gelen ama iki kişinin yerine bir kişinin kendini fedai seçip ağlamasını anlattığından saçma gelen ama yine de şuan için gaza gelip dinlemeye başladığım gözlerimi yaşartan şarkı..
tarkan'ın ölürüm sana albümündeki en güzel şarkılardan birisidir. insanı duygusal bir ruh haline sokmaktadır. söz ve müziğini tarkan ve sezen aksu ortaklaşa yapmışlardır.
klibinde tarkan'ın ortalığı feci dağıttığı, özellikle ikinci yarısına girişle birlikte mükemmel giden, enfes şarkı. klibi, o dönemlerde fantastik sularda gezinen, hem yönetmen, hem söz yazarı hem de şarkıcı olan mete özgenciltarafından çekilmiştir. klipte de the evil dead filmindeki evi andıran korku dolu anlar da yok değildir. tarkan, her an kendisini izleyen kötü adam tarafından vurulacak hissiyatı vermektedir, şarkısını dinleyip, kendisini izlerken kendinden geçip, salya sümük olan genç ''teenage'' hatunlara aldırış etmeksizin. bir de, izleyen kişi ''tarkan da da ne kol varmış be usta'' , '' bi koyuşta masaya, bardakla sürahi, tümsekte g.tüne fren yiyen, arkada oturan kişi gibi zıplayıverdi vallah, tarkan bu kuvvetle ne soğanlar kırar, ne cücükler çıkarır'' demekten de kendisini alamaz.*
tarkan keşke yine böyle bir damar şarkı yapsa hatta yine müslüm baba söylese ve artık yabancı şarkı yapmayıp megastarım havaları atmasa dedirten giden sevgililerin ardından yakılan arabesk kokan pop formatında yapılıp hepimizi o eski günlere döndüren psikopat parça.
sevdim çok sevdim
tanıdım aşkın en saf halini
kokladım gecelerce
bıraktığın eşya ve boş evi
uzanamadı elim telefona
defalarca gidip geldim
yenik düştüm kendime göre göre
gurur sandım aslında ümitsizliğimdin
anladım temelli gittiğini
haklıydın üstelik suç benimdi
sen üzülme gülüm incinme
canımın içi iki gözüm sakın küsme
bana hediye bırak bütün kederleri
ben ağlarım ikimizin yerine
bilirsin aslında adaletsizliğini
istemezdin hani sen de bittiğini
ama kendinden yanadır ya hep yürek
feda edip aşkı korur ya kendini
yenik düştüm kendime göre göre
gurur sandım aslında ümitsizliğimdin
anladım temelli gittiğini
haklıydın üstelik suç benimdi
sen üzülme gülüm incinme
canımın içi iki gözüm sakın küsme
bana hediye bırak bütün kederleri
ben ağlarım ikimizin yerine..
bünyeye zerk ettiği duygular itibariyle, orhan gencebay'ın efsanevi dertler benim olsun eseriyle doğru orantılı olduğunu gördüğüm tarkan dillendirmesi. eskimeyecektir.