Kadın kocasını bir şekilde ya boykot etmekte ya da onunla birlikte olmak istememektedir. Eğer başka bir erkek varsa durum fecidir. Eğer yoksa kocanın aklını başına toplayıp eşine karşı ne yanlış yaptığı üzerine özeleştiriye ihtiyacı vardır.
kur'anda kadınları yola getirmenin yollarından biri olarak gösterilen yatağı ayırmak artık geçerliliğini yitirmiştir. dört kadın hikaye olmuştur. ama bir gerçek vardır. fazla naz aşık usandırır.
aldatılması yakın ve aldatıldığında da kocasına bir şey deme hakkı bulunmayan kadındır.
madem aldatılmak istemiyosun vereceksin kardeşim, mutlu edeceksin kocanı. dimi ama yaa?
dağılın şimdi.
bir kadin ile bir erkek arasindaki cok ozel iliskiyi asagilayan, igrenclestiren bir tanimlamadir vermek. koylu ve kasabali kulturunde yeri muhim anladigim. sevismeyi belki de hic bilmeden gocup gidecek bunyelerden cikar bu tanimlama cogunlukla. ayni bunyeler alip, vermek sandiklari ve fena halde yanildiklari iliskilerde, hep actirlar ruhen ve bedenen. aski parayla satin alinabilen bir sey sandiklarindandir camli kapilarin, pencerelerin onunde et seyrine durmalari. o etleri yedikce acikirlar, aciktikca yerler. hep actirlar olene kadar. sevgilisiyle, karisiyla sevismezler. alirlar, verirler. onlarin lisaninda vermek vardir, almak vardir. ticari iliskiyi ask sanirlar, ustune arabesk sarkilar yakarlar.
bir kadin ve bir erkek severlerse, sevisebilirler, evlenebilirler. evlenirlerse bazen sevismek isteyebilirler, bazen istemezler. iki taraf da bunun kaydini tutmaz. bir koca canlaniyor gozumde basligi gorunce, terli igrenc bedeniyle, iki haftadir 'alamadigi' karisinin ustune abanan.
erkekleri abazan , iğrenç , veren olmazsa yaşayamayan varlık gibi gösteren cümledir öncelikle. aldatılmayı hakeden kadın değildir. sadece vermek istemiyordur. vermek - almak tartışılır.
her sevişmek isteyen erkeği kadını cinsel obje olarak görüyor sanan kadının evli halidir. doğa lan bu, hormon hormon, adam aşık, sevişmek istiyor. öküzleri ayrı tutuyorum bu tespitte tabii.