islam sonrası yaptıkları bundan daha beterdir öyleki etkileri günümüzde bile hissedilmektedir. Bu adamı neye istinaden adalet timsali gösteriyorlar anlayamıyorum. Öldürülmesi bile adaletsizliğinden kaynaklanmıştır. Bunu öldüren adam arap olmadığı için yüksek vergi ödemek zorunda bırakıldığı için öldürmüştür. Halbuki arabın aceme, acemin araba bir üstünlüğü yoktur. Herkes eşit vergi ödemek yükümlülüğündedir.
Araplarin yuzyillar oncesinden bu yana gelen pis kulturlerinin bir ornegidir. 2016 oldu hala adam olamadilar kadinlari carsafa buruduler cocuk yasta insanlari evlendirdiler avrupa ve amerikada terrorist oldular. diri diri insan da gomerler vincden adam da sallandirirlar.
kuran'ın üçte birinin geçmişte yaşanan olayları anlattığından habersiz kişilerin geçmişi karıştırmayın diye geçiştirdiği hayvanların bile yapmayacağı iğrenç olay.
Toplum baskısı, cahiliye düşünceleri, ilkokulda alfabeyi ve cümle okumayı öğrenmeden önce gazete, dergi, kitap okuyabiliyor muydunuz? islamnın neden orada doğduğunu anlayın peygamberler sapmış kavimlere gönderilir adam etmek niyetiyle peygamber efendimiz bunu başardı ve kızlara yaşam özgürlüğünü verdi allahın izniyle, geçmiş çöpe atıldı çöpü karıştırmak köpeklerin işidir rahmetli necip fazıl (kişisel geçmiş)..
bir insan düşünün sadece insan olarak ele alalım. Müslümanmış kafirmiş cahiliye dönemiymiş umrumda değil. Bir insan yeni doğmuş elinde çırpınan bir bebeği nasıl diri diri gömer. Allah bunu affetmez affedemez haşa bu Allah'ın adaletine sığmaz. Kıyamet günü o kız kalkıp hesap sormayacak mı? Bu bir kul hakkıdır ve ömer'i sadece o kız affedebilir. Amel defteri kapandığı için kıyamette affetme durumu da söz konusu değildir. Vay haline ömer!
allahı kandırabileceğini sanan idiotları göstermiş başlıktır. allah hangi tövbenin samimi hangisinin gayri samimi olduğunu anlamaz sanıyor bazı ahmaklar. gerçi bunlar allaha da inanmıyor çoğu ateist taifesinden ya neyse. ölümden öte köy yok. hesap vakti gelince anlarsınız elbet dünyanın kaç bucak olduğunu.
Evet ben de zorunuza gidip gitmemesi umrumda olmadan müslüman olmadan önce diyeceğim. Örneğin vahşi de peygamber efendimizin amcası hamzayı öldürmüş ve kalbini sökmüştü ancak tövbe edip müslüman oldu.Zaten islam keyfe arap toplumuna gelmiyor önce. bozulmuş, doğru yoldan sapmış bir topluluklar. en baştan beri düzgün kişiler müslüman olacak diye bir kural yok. zaten amaç kötü yoldakilere doğru yolu göstermek. eğer sizin dediğiniz gibi bir hata silinip atılsaydı her şey cennet diye bir yer hiç var olamazdı. hepimiz hatalar yapabiliriz. önemli olan geç olmadan bunları fark edip hatadan dönmek. siz çok iyi insanlar mısınız da hata yapan insana tövbe etmeyi yakıştıramıyorsunuz? Siz mi karar vereceksiniz affedip affetmeyeceğine Allahın? Kul ile yaratıcı arasına girme hakkını nerede buluyorsunuz ya? inanmıyorsan inanma kardeşim yedi milyar insandan yarım milyonu allaha inanmasın istiyorsa kimi ilgilendirir? Dinciler her şeye karışıyor, insanı sıkıyor din, özgürlük yok düşünmek yok gibi bir ton zırvalık edeceğinize dönüp de bakın kendinize. Kime saygı gösteriyor, menfaatinizin olmadığı, fikirlerinizin uyuşmadığı kime iyi davranıyorsunuz? Gelip de kimse insanların inanç ve değerlerine laf edemez. Ben gidip açıyor muyum ateistler şöyle deistler böyle diye? Ne halt yerseniz yiyin inansan bana faydası var mı yok. Ben inansam sana zararı da yok. Bu yüzden klavyenin başına geçip ateist elçisi kesilmeyin başımıza. Neye inanıyorsanız içinizde inanabilir veya görüşlerinizi dile getirebilirsiniz ama saygı sınırını aşmadan. inandığınız şeyler olsun veya olmasın saygı göstermek zorundasınız.
Peygamberler bozulmuş toplumları yola sokmak için gönderilir hep böyle olmuştur bu. Asla güllük gülistanlık bir kavme peygamber gönderilmemiştir. O zaman bakıldığında da sapıtmış arap toplumuna bazı ahlaki yargıları unutmuş kavmi düzeltmek için hz. Muhammed gönderilmiştir. ve bazı insanları doğru yola sokmayı başarmıştır. şimdi şöyle düşünelim bizler her birimiz kağıdın ortasında küçük bir noktayız ve tanrıya gidiyoruz. kimileri o ibadetini eksiksiz yapar kendine düzgün bir yol çizer. kimisi ibadetlerinde aksama yapsada insanlara davranışlarında başka bir yol izler doğruya çıkar. kimisi yolunsa kaybolur zikzak çizer durur ama sonrasında kaybettiği yolunu bulur farklı bir yoldan çıkar doğruya. bu sebeble insanlar yanlışın içinde olsa bile doğru yolu bulup doğruya çıkmaları onların doğruya ulaşmış olmalarını değiştirmez. ama derseniz bizde onu bunu yapalım sonra tövbe edelim vs vs o zaman siz zaten kendinize yanlış yolu rota etmişsinizdir.
“Cahiliye devrinde yaptığımız iki şey vardı ki bunlardan birini hatırladıkça güler, diğerini hatırladıkça ağlarım. Helvadan put yapıp tapar, acıktığımızda yerdik. Bunu hatırladıkça gülerim. Ağladığım şey ise kızlarımızı diri diri toprağa gömmemizdir.”
Bu ifadede Hz. Ömer’in kızını toprağa gömdüğü değil, o dönemde kızların diri diri gömüldüğü anlatılmaktadır. Ayrıca Hz. Ömer'e ait olduğu ifade edilen bu cümle, hiç bir tarihî kaynakta mevcut değildir.
Kendi fikrimde hz. ömer'in böyle bir eylemi kesinlikle yapmamış olmasıdır.yaptıysa adam yerine bile koyulmaz.yukarıda yaptı diye düşünen buna rağmen cahiliye dönemiydi olmuştur diye düşünen tipin ve halifeyi eleştirmek size düşmez diyen tipin beynini .. yapayım
Kul hakkını islam affetmiyor zaten. Yani tövbe edilerek kurtulabilme gibi bir durum yoktur kul hakkında.
Hee cezalar nelerdir bilemeyiz. Allah'la kul arasında olur cezası.
hz omer dunyada iken cennet ile mujdelenmis 10 sahabeden biri ve ustelik halifedir.
islamiyetten once araplarin kiz cocuklarini diri diri topraga gomdugunu biliyoruz. bunlardan biri hz omer'dir.
ustelik ilk musluman olanlardanda biridir. islamiyette gectikten sonra butun gunahlari affolmustur ve emir'ul mu'minin (muminlerin emiri) lakabini almistir.
kızını diri diri gömen biri islamı seçince kurtuluyorsa o zaman adam her türlü pisliği yapar gider müslüman olur ve her şeyden kurtulur. din insanları teselli etmek dışında başka bir işe yaramıyor.
ayrıca bu tanrıyı da aşan bir durum olması lazım değil midir?
sonuçta birinin yaşam hakkını alıyorsun ve bu onun kişisel hakkı, senin müslüman olman o hayatı geri getirmiyor ve o hayat o kişiye ait.