hz meryem bakire miydi değil miydi sorunsalı

entry17 galeri0
    1.
  1. giriş bilinmiyor da hazret çıkarken değildi.
    3 ...
  2. 2.
  3. 3.
  4. inananlar yaşadığı süre boyunca ve dünya'da işledikleri günah'ın cezasını çektikleri kadar yanar.
    Allah'a küfretmeyi bi b.k sananlar ;

    Sonsuz'dan, ortalama insan ömrünü çıkartın, işte bu inanmayanların cehennemde yanacagı süre sayısı...
    1 ...
  5. 4.
  6. 5.
  7. Gördünmü yavrucum onu?
    a bak yavru troll!

    (bkz: ooo erken başlamışız içmeye)

    (bkz: nerelerde diye gözümüz seni arıyordu)

    tanım
    ömürleri maneviyata saldırı ile geçmiş ve tahminen de geçecek olan kişinin gecenin bi yarısı fikir masturbasyonudur.
    2 ...
  8. 6.
  9. 7.
  10. inanç doğmadır, inanç akla aykırı öğeler barındırır genel kabulü üzerinden yardırıyorum allahın izniyle;

    meryem ile yavuklusu aziz yusuf'un yeruşalim'de bir evleri vardır. önünde zambaklar bulunur. meryem bir gün zambaktan koklar ve tanrının ruhu içerisine dolar, meryem o andan itibaren gebe kalır. rab, daha önce pekçok yahudi ilerigelenlerine görüdnüğü gibi, ruh formuyla meryemde tecelli etti. yusuf nişanlısı ile aralarında bir cinsel temas olmadığından sonuca şaşırsa da, önceki gece meryeme günahsız gebeliği (beşaret) müjdeleyen melekler yusuf'a bu akıldışı olayı izah etti. aksi halde, meryem insan içine çıkamazdı. hele de çocuk sahibi olmayan kadınların cesedinin ormana bırakıldığı bir devirde.

    meryem salt immanuel(isa) adlı bir çocuk doğurmadı, isa allahın bir tür refleksiyonu, tezahürü olduğundan, allahın parçasını dünyaya getirdi. bu yüzden katoliklere ona allahın validesi anlamındaki "theodoks" yakıştırmasını uygun görürler. öyle absürdize edildiği gibi meryem tanrıdan çocuk doğurmaz tabii. tanrının bağı meryemden çok, sembolik manada oğlum dediği isa ile ilintilidir. nihayetinde, isa meryemde can buldu. ama kainatın en başından beri tanrıyla aynı tahtı paylaşıyordu. teslisteki babanın babalığı da meryemle başlamdı haliyle, o hep babaydı, isa hep oğul.
    isa'nın allah olmasını 30 yaşında şeria'da vaftizine bağlayan ortodoks kültü, isanın annesinin sadece mesih olan isaya gebe olduğunu, allahlığının daha sonra var olup, çarmıhtan önce bedeni terk ettiğini düşünürler.

    tanrı isaya oğlum dediği gibi, diğer insanlara da çocuklarım der. " tanrının çocukları olma yetkisini verdi."(galatyalılar, yuhanna 1:12-13) tek fark, isanın biricik oğul olmasıdır. bunun nedeni de, tanrıyı parçalara ayıramayacağız realitesidir. ee tanrı parça pinçik edilemezse, meryemin doğurduğu allahın ete kemiğe bürünmüş halidir. baba, oğul ve ruhları başlangıçta ve sonda hep birdirler. öyle üç değil yani. (çarmıhta kısmen ayrılırlar) isanın doğumu da, tanrının günahkar insanla bağ kurma girişiminin sonucudur. bu yüzden kudüs'ün en dindar kızını, 6 yaşından beri süleymanın tapınağından eğitim alan meryem'i seçmiştir.

    kaldı ki, meryem'in bekaretinin yansımaları hala sürer ve meryem diğer alemde ve göklerde de hala bakire olarak dua edilen bir kadındır. bekareti sonsuzdur yani. annesi de kendisini 60'ından sonra mucizevi bir şekilde doğurmuştur zaten. (bkz: anna ve yoaşim)

    kasmayın genjler. her din usaykırılıklarla donanmıştır. makul bulmazsınız da inanırsınız. inancı reddetmek için, bunları mantık süzgecinden dışlamak yetmez.

    editterean sea: olayı hıristiyanlığa göre anlattım. başka bir dine göre değil.
    1 ...
  11. 8.
  12. Bakire olsa bile doğum yaptığı için biyolojik açıdan bakire değildir.
    1 ...
  13. 9.
  14. Allah gerçekten var olmasaydı bu mucizeyi gerçekleştiremezdi. Başka bir problem varsa ateyistler inanmaz. Tıp ilerledi ve doktorlar kadınların kemik iliğinde sperme rastlandığını tespit etmişlerdir. Kendi kendine doğum nasıl mümkündür akıllarda gerçekten soru işareti bırakıyor. Sadece o deil hz. Musaymıydı firavunları yok etmek için asasıyla gölü ikiye bölmesi bunlar eskiden yaşanmış mucizeler. Birde şu var madem bunlar mucize neden mitolojideki insanlar mucize denilmiyor anlamış değilim.
    0 ...
  15. 10.
  16. 11.
  17. doğururken yırtılmıştır diye düşündürendir;

    her neyse kesin olan ise azize meryem'e insan eli değmemiştir. ruh (a.s.), meryem'in yüzüne isa a.s.'ın ruhunu üflemiştir şeklinde tefsir edilir kıssaları anlatan ayetler.
    0 ...
  18. 12.
  19. cevap vermeye üşendiğim sırf iş olsun diye açılan başlıklardan yalnızca bir tanesi. şimdi burada hz. meryem annemizin doğruluğunu ispatlayacak atraksyonlara girecek halim yok. dünyadan cehenneme kamyon kamyon odun götürmek böyle bir şey olmalı.
    (bkz: sınırları zorlamak)
    0 ...
  20. 13.
  21. artık tarihi karakterlerin bile bekaretinin tartışıldığı yeni türkiye'nin önemli mevzusu. oha amk.
    1 ...
  22. 14.
  23. kafirlik beyanatı.

    yoktan var eden allah azimüşşan için "ol" demesiyle "olan" bir mucizeye dil uzatmaktır.

    isa a.s. babasız doğması kur'an ayeti olduğu için inkar eden kafirdir.
    1 ...
  24. 14.
  25. yuh amk mal mısınız yaa siz ne biçim insanlarsınız milletin karısının kızının namusu ahlakı, bekareti bitti tartışacağınız Hz. Meryem mi kaldı? Allah kimseyi düşürmesin dilinize. anca zırtapozların akıllarına gelen ve ortada olmayan sorunsal.

    olmayan çünkü bakireydi. şüphen varsa Allah kelamını inkar etmişsin demektir. (bkz: meryem suresi)
    0 ...
  26. 15.
  27. 16.
  28. o sorunsal bu soruyu sorana girse de bir rahatlasa!
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük