türkiye şartlarında sizi başbakanlığa kadar taşıyabilecek niteliktir.
kalpazanlık, sahte para basmaktır. kalpazanlıktan yargılanan bir adam, müslümanlıktan dem vurabilir mi? hayır mı?
yoo.. olabilir. dokunulmazlık arkasına gizlenmiş bir çakma demokrat, hem hesabını veremediği pislikleri sırtında taşıyabiliyor, hem de süperdemokrat olabiliyor. nasıl mı? (bkz: rte)
din veya türevlerini göstererek. insanlara bak bu doğru bunu yapacaksın. al sen bunları düşün ama gözlerini kapat diyerek o zaman ışığı daha iyi hissedersin cinsinden karmaşık cümleler kurup ortada tüyü bitmemiş yetim hakkı yiyen kesin müslümandır. buna çanak tutanlarda müslümandır. ancak bunun hesabını sanmayın sadece çalandan soracak diye, çanak tutanında cezası olacaktır din kardeşim.
hakkını aramayan hakkıyla birlikte şerefinide kaybeder.
Hz. Ali
Doğrudur. Beyaz bir rengin üzerinde, siyah lekeler olabilir.
Siyah bir kumaş üzerinde beyaz renk bulundurabilir.
Dünya da insanlar, siyah beyaz diye net renklerle ayrılmaz. Biraz siyah, biraz beyaz karışımı vardır.
Nice, kötü ve zalim diyebileceğimiz insanlar vardır ki güzel özellikleri vardır.
kafirde iyi insan kumaşı yoktur ama müslüman ne yapsa yine de ak paktır demeden öteye geçmeyen zihniyetin martavalları.
müslüman insan, insanlığın ak pak vicdanı olmak zorundadır.
işine gelince vicdanı ile yaşayan insanı cehenneme yollayan zihniyet insanlığın vicdanı olamaz.
hem hristiyan hem hırsız, hem yahudi hem hırsız, hem avusturyalı,alman amerikalı, brezilyalı hem de hırsız olunabilineceği öngörüsüyle bakıldığında anlaşılamayan bir başlıktır.
olunur tabii, de bu o dini, milleti zedeler mi?...türk bir hırsız gördüğümüzde ya da japon, çinli bir hırsızla karşılaştığımızda "çinliler hırsızdır" genellemesini çıkartabiliyor muyuz?...çıkartıyorsak, o o milletin değil bizim bi anormalliğimiz olduğuna delalet etmez mi?...
Çalıyor ama çalışıyor şeklinde olasıdır.
Aynı zamanda "sen olsan sende çalarsın"dır.
Günah kavramı yalnızca karşıt düşünceye bok atma söz konusu olunca akla gelir ve onun üzerinden müslümanlık tatmini yapılır.
insanın dini hata yapmasını engelleyemez. hem müslüman hem hırsız olmak, hem müslüman hem yalancı olmak, hem müslüman hem katil olmak arasında fark yoktur. mantık aynıdır. ama söz konusu olacak olan müslümanmış gibi görünüp hırsızlık yapmak yada hırsızlık yapmak için müslümanlığı kullanmaksa. durum sözlerin kifayetsiz kalacağı kadar vahimdir. din özneldir ve inanıyorum diyen birini yaptıklarına bakarak sorgulayamayız. kimsenin de kimseye müslüman değil yada inançsız deme hakkı yoktur. insan zaman zaman kendi gerçekliğinden emin olamazken sana ne milletin dininden inancından.