Turkce konusunda ciddi eksiklikleri olan bir kisinin kullandigi cumledir. Zira; kadin zaten bakire degildir, bakire olan kizdir. Ve laikligin de kelime anlami din ve devlet islerinin birbirinden ayrilmasi oldugundan bununla cinsel tercigi eslestirip bir tumevarima gitmek saplantili ve sapkin zihinlerin yapacagi harekettir.
Hal boyleyken, aslinda hem sakirt hem bakire kadin da bulunamaz. Eger cumlenin amaci laik kesimdeki bacilarimizi karalamak, onlara bir hafifmesrep yaftasi yapistirmaksa zeki bir akil ayni yaftayi cumleyi kuranin annesine dahi yapistirabilir. iki ucu boklu degnektir bu cumle.
ortada hiç bir şey yokken, insanları birbirine düşürmeyi amaçlayan başlık. 28 şubat artığı kafalar, hem laikçi kesimi hemde sözlükde anlamsız başlık atmayı bir halt sayan ucuz entellektüel kesimi de aynı şekilde etkilemiş demekki. ayrıca (bkz: can sıkıntısından acaba ne uydursam)
"bakire bir kadın neden aranmaktadır? laikçi ile kastedilen laikliği savunan kadın mıdır?" vb. sorularla karşılanması gereken ifade.
laik olduğu varsayılan kadınlara dönüp "bakire misiniz?" diye sorulup, alınan yanıtlardan varılan bir sonuç mudur bu?
ayrıca hem bakire hem müslüman bir erkek bulmaktan daha mı zordur? vb. vb.
laikliğin çağdaşlık olduğunu savunan kızlar fazlasıyla çağdaş olduğu için bakire olma olasılığı düşüktürde bundan size ne isteyen istediğiyle sevişsin ister laik olsun ister gerici.
gs yi bir kadına benzetirsek arenada bakireliği zaten laik değildi bide ikinci girdiğinde kaç desibel bağırdalar onu merak ediyorum...inleyen nağmeler ruhumu sardı..
bakire olmayan laikçi kızı, evlendikten iki sene sonra çuval gibi olan leş gibi kokan bakımsız sohbet esnasında bi boktan anlamayan kara cahil türbanlı kıza tercih ederim. o yüzden o kadarda önemli değildir.