(bkz: neşet ertaş) birşeyi(türkü değil başka birşey..)(o ses bir bağlamadan mı çıkıyor..)
HATA BENiM
bilemedim kıymetini kadrini
hata benim günah benim suç benim
elim ile içtim derdin zehrini
hata benim günah benim suç benim
vayhh
bir günden bir güne sormadım seni
kör imiş gözlerim görmedi seni
boşa mecnun eylemişim ben beni
hata benim günah benim suç benim
vayhh
bilirim suçluyum kendi özümden
gel desem gelirdin benim izimden
her ne çekti isen benim yüzümden
hata benim günah benim suç benim
vayhh
sana karşı benim bir sözüm yoktur
haklısın sevdiğim kararın hak tır
garibim derdimin dermanı yoktur
hata benim günah benim suç benim
vayhh..
hata bizim.
değer bilmeyeni sevdik.
değmeyen insanlar için yaşadık.
hep başkaları için ağladık.
hata bizim hiç bir zaman kendimiz için birşeyler yapmadık.
sadece biranlık mutluluğu düşündük yarın olmadan bugünü yaşadığımız için hata bizim.
insan psikoljisinin kendiyle yüzleştiği ve hatanın taşıt arkasında ki telefon numarasına değil de kendine bildirilmesini amaç edinmiş cok delikanlı bir parçadır.şarkı duyulduğunda algıda derinlik olgusuyla beraber sağlam kafayla rakı yad edilir.
neşet ertaş işinden ettiği ( neden ettiğini anlamak için (bkz: gönül dağında bir garip) ) kızları mağdur bırakmamak için kızlara, evini eski işlerindeki parayla aynı miktarda bir fiyata temizletme teklifini sunmuştur. bunlardan birisi leyla hanım' dır. yani neşet ertaş' ın ilk karısı.. neşet ertaş bu durum için " dağ üstüne dağ olmaz" (yani burda dağlamaktan söz ediyor).. önceki aşkını unutmadan vardığı bu karısını sevmemiş. ondan 3 çocuğu olmuş fakat hala sevememiş. sonra askere gidip geldiğinde de ayrılmışlar. kendini o zamanlar alkole vuran neşet ertaş oturup kendi deyimiyle bu türküyü havalandırmıştır.
kader'de bekir çocuklara ilaç almak için çıkıp ardından bir iki kadeh bir şey içmek için girdiği mekanda arka fonda çalan türkü.
ardından en az dört cigaralık...