- bazen diyorum şu içimde ki fırtınayı sadece senin bakışların durdurabilir ve oysa ki üşüdüğüm halde içimin yandığını hissediyorum sebepsiz yere. (yersen)
güzelliğinin farkında olan kadın tıpkı karizma ve ikna gücünün farkında olan erkek gibidir ve tehlike arzeder. kapar götürür karşısındakini. insan neye uğradığını şaşırır. ama daha tehlikeli hatta ölümcül bir durum daha vardır, güzelliğin zeka ile birleşimi!
hayattaki daha başka pek çok güzelliğin de farkına varmasını sağlayacak olan yollara açılan kapıyı önce kendi güzelliğinin farkına vararak aralamış ve daha nice güzelliklere doğru giden yollarda kendinden emin adımlarını atmaya başlamış olan kadındır.
harika olduğunu düşünen kadındır... güzel veya çirkin olması önemli değildir, çirkin olsa dahi harikadır. erkek şapşallar onunlayken, nasıl bukadar harika olabiliyor diye düşünmeye başlar, çoğu bu kadınlarla başedemez ve ayrılır özgüvenini kaybederek, harika kadınlarda evde kalır.
çok farklı açılardan yaklaşılabilir. nedense güzel olduğunun farkında olan kadın bunu hemen menfi olarak değerlendirilebilcek hususlarda (örn. erkeği kullanmak) çıkarları için kullanacakmış, hatta zorundaymış gibi bir düşünce beliriyor. son derece görece bir yaklaşımla güzel olduğuna inanan her kadının güzel olduğunu belirtmek istiyorum ancak ve lakin bu düşünce yer yer histeri vb. kimi özellikler taşıyan kondüsyonlarla çelişebilir (bkz: banu alkan) bunun bir risk faktörü taşıdığının da farkındayım. yine de bütün kadınlar çiçektir klişesine sığınmaktan kaçınamadım an itibarı ile. affola. (bkz: aşık)
bir kadını güzel olduğu için kimse suçlayamaz.. herşeyin bu şekilde kodlandığı bir dünyada hele.. güzelliğinin farkında olan kadın yoktur belki.. farkettirilen kadın vardır belki..güzel olduğunu erken bilen kadın vardır belki en çok.. ve diğerlerinin almak için onca tırmaladığı şeylerin çok erkenden nasıl da tıpış tıpış kendine gelişinin tadını çıkardığı için suçlayamazlar o nu.. neden diğerlerine değilde kendisine verilmiş olanın, tanrıya yakın hissettiren ayrıcalığı ile elbet.. bir kadına güzelsin diye kızılmaz.. o güzel oluşunun parmaklarına geçirdiği ipler ile, ona hayran bakanların(erkek kadın) küçük kuklası olmayı seçmedi aslında..sadece farkında değil ama biliyor işte güzel o.. güzel bir kadının zekaya ihtiyacı yoktur.. zekanın asla getirmeyeceği şeyler getirir o na güzellik.. tam bu noktada işte, bazı güzeller zeki de olmayı seçme mutantlığına düşerler bazen (çok azı).. bu rastlantılı şansın ona sağladığı ayrıcalıktan (yeterince aldıktan sonra) bir tür vicdani sıkıntı yada yalnız ca sıkıntı duyarlar.. tehlikeli olanlar bunlardır derim.. çünkü onlar çocuklarını güvene alıp(neden?) kafalarını fırının içine sokabilirler.. onlar kısa bir gezintiye çıkıp geri dönmeyebilirler..nihai olarak güzellik te, güzel de ölümlüdür..işte..
esas mesele şu ki bir erkek bir kadının güzelliğine dair niye bu kadar kafa yorar.. oysa erkeğin hani işte öyle bi hatunla seviştikten sonra sırtını dönüp osura osura uyumak gibi bir yetisi varken hemde onlar da olmayan (belki de vardır).. rastlantısal takıntı dönemi gibi bişey olabilir bak.. kadında regl gibi..
nicole kidman güzel bir kadındır.. taşrada bir yerel televizyonda hava durumu sunucusudur ama gözü yükseklerdedir.. şehre ünlü bir tv adamının seminerine gider ve o na yaklaşır bütün güzelliği ile.. adam kadına bir öykü anlatır.. senin gibi güzel bir kadın gelmişti bir zamanlar bana bir dostumun gönderdiği bir mektupla..biraz ilgilendim onunla ve şu x kanal da ki y kişi o şimdi..kadın umutlanır.. mektup tan bahseder.. adam dostunun kendisine bu mektubu taşıyan kişinin organını gırtlağına kadar alabileceğini yazdığını söyleyip, nicole cuğuma dokunur.. karar vermelidir.. verir..kocası otel odasın da iken..
nicole kidman güzel bir kadındır.. lars von trier e gidip, ücretsizde olsa onun filmlerinden birinde oynamak istediğini söyler. ve adamımız dogville de bütün amerikalılara düzdürür o nu.. yeşim tabak bir söyleşisinde neden kadınları bu kadar aşağıladığını sorduğunda yok böyle bişey, o geldiğinde zaten bir porno film yönetmeni ile son filmi üzerine konuşuyorduk der..
yine hülya avşar bir kutluğ ataman filminde oynayıp bir festivalde sanata dair bir ödülü olmasını istediğini söyler.. film deki en etkili sahnesi bir oral sex ten(blow jobbb !!!) kafasını kaldırdığın da ki yüzüne gözüne rujunun bulaşmış olduğu sahnedir..(uff çok ıslak)
genelde çapkın olur bu kadınlar; daldan dala konarlar, çıkarları doğrultusunda göz kırpmayacakları erkek yoktur. bu kadınların zehrini tadan erkeklere yazıktır olsundur; salya akıtmak her salak türk gencinin başına gelecektir.