bir istanbul masalı+muhsin bey karışımı dizi. hafif maliyetli gibi dursa da ileriki zamanlarda yapılacak kısıntılarla ve allah vergisi reytingleri sayesinde tutacak bir yapım.
senaryonun yetersiz ve eksik olması, sahnelerin kısacık olması ayrıca yavaş ilerleyen bir dizi izlenimi bıraktığı için bir süre sonra yayından kalkmaya aday dizidir. keşke bu oyuncu kadrosunu bu diziyle harcamasalardı.
ekranlarda adanalı gibi bir diziye halen daha tahammül edenler oldukça ayılarak bayılarak izlenecek son derece zorlama diyaloglarla kurulu müsamere tadında olan dizicik.
son derece başarısız bir dizidir.gene her roman dizisinde ve filminde olduğu gibi;
romanların her konuşmaya "a be" diye başlamaları,
"h" harfini yutarak konuşmaları,
bu insanların yedi gün yirmidört çalıp oynadıklarının sanılması,
romanların aşk meşk dışında hiçbir dert ve sorunlarının olmadığının düşünülmesi,
ne çektikleri sıkıntılara ne de yaşadıklara kimlik sorununa değinilmemesi artık gına getirmiştir.
sözlüğün hakkında sadece 30 küsur entry girerek yolu gösterdiği dizidir. tanıtımı yapıldığı gün yapımcılardan biri çıkıpta "lan şu sözlüklere bakak hele biri, ne sokup çıkarıyorlar bize, ona göre diziyi yazalım" demezse olacağı budur.
tv'de kanal değiştirirken arada denk geliyorum ve nefesimi tutup 5 dk. izliyorum. başroldeki pasaklı saçlı kızın burnunda et varmış gibi konuşuyor ve ben nefessizlikten boğuluyorum sözlük.
evet bilindik bir konu, evet çok işlendi. ama olsun ne var yani. çirkin bety yllarca işlenmedi mi? türkiyede defalarca çekildi birde amerika, kolombiya versiyonun getirildi. onu yiyorsunuz da bu mu fazla geldi. izleyin işte. amaaaan.
engin hepileri hep gözüksün be ya dediğim dizi. ediz hun dan sonra* gördüğüm en iyi çingene baroydu kendisi. tebrikler efenim kendisine.
bu dizinin tek handikap'ı yönetmeninin kadın olmamasıdır kanımca. sözüm meclisten dışarı cevdet mercan çok iyi yönetmen allah için. kasaba yı unutmadık ''harika bir işti hocam'' lafı gelmişken söyleyeyim yani.
benim derdim şudur ki: kadınların yönettiği dizilerde jönler gırtlağına kadar kapatılmaz. mütemadiyen duş alır ve bele sarılan havlular ile arz-ı endam ederler. aşk-ı memnu da tombalak kıvanç'ı giyinik göremedik . şimdi bu diziye bakıyoruz jön kim? cansel elçin. adam daş gibin kaya gibin. sahne nedir? duş almış banyodan çıkıyor üzerinde ne var? bornoz. nedir hocam derdiniz? haziran ayında kim giyer bornozu. adamın oynadığı kelli felli göbekli muallim rolümü? yoo gayet genç ve sağlıklı bir hoca yani sonuçta. beline bi havlu saramadınızmı?
öte yandan aktrist kim? tuba büyüküstün. abla da daş gibin kaya gibin hoş hatun. o nasıl giyiniyor fevkaladenin fevkinde. sırt ve göğüs dekoltesi maşşallah bol bol. bir tek gecelikleri ofsayt hasretin. babaane gecelikleri giyiyor resmen. az biraz aşk- memnu bitterin geceliklerinden pek tabi feyz alınabilir yani.
sonuçta yönetmen erkek olunca jön paçoz, aktrist rüya gibi oluyor. kırın kardeşim bu klişeyi.*
farsça'da ''dilruba'' demek. ikinci adım olmakla beraber güzel, etkileyici bir isimdir. Genelde anlamını bilmez insanlar. Öğrenince de sinir bozucu espirilere başvururlar ''ahahaha gönül çeler misin pekii...seni gidi gönül çeleeeennnn...hadi çel bakayım gönülümü...ahahahah'' (bkz: dilruba)
şu sıralar gece 3 gibi başlayan dizi. konu genel itibariyle gayet sıradan ama her an her şey olabiliyor dizide. bu da kendisini izlettirmeye yarıyor bence.