tavlayan ve tavlanan olmak uzere iki ki$i barindirir bunyesinde. her ikisine de ayri ayri kufrediyorum. hay sizin genclikten anladiginiz $eyi e$ekler kovalasin.
önce haluk leventten bi şarkı çalınır. sonra kızın teki mutlaka şöyle bi cümle kurar: "ay ne güzel gitar çalıyosun. bende hep çalmak istedim ama beceremedim."
cevap olarak "sana öğretirim" denmesi gerekir.
daha sonra şu şekilde diyalog devam etmelidir ki kızı tavlasın..
kız: "ne kadar beceriksizim değil mi"
erkek: "yoo bence çok iyisin. kısa zamanda kavrayacaksın" (neyi kastediyosa artık)
kız: "teşekkür ederim jnmsss"
işte bu noktada kıza yanlış akor bastığını söylüceksin sevgili gitarist.daha sonra kızın parmakları am pozisyonuna getirip hafifçe elini tutacaksın şu cümleyle diyaloğa devam edeceksin.
erkek: " ne kadar yumuşak parmakların varmış" (göz göze gel)
kız: "çok kibarsın" (kıza biraz daha yanaş ve ateşle sahilin verdiği gazı arkana al.
zaten burdan sonrası genç ve amele gitaristimizin hayal gücüne kalıyo.
bu kadar basit bi olay.sonuçta sahildeki kız peşine düşen ezik gitaristler ne kadar aptalsa kızlarda o kadar aptal.
tavlayan ve tavlanan kisiler hallerinden memnunsa uzerine empati/psikanaliz/yorum/tespit yapilmasi anlamsiz kacan tavlama bicimi. Sonucta tavlayan ve tavlanan kisiler de olayin salt gitar calmakla bitmediginin farkinda olsalar gerek. *
olmayan bir tekniktir. sanılanın aksine, kişi gitar calarken digerleri malı götürebilir. ki tarafımdan yaşanan bazı durumlar da bu sekildedir. ayrıca kumsalda gitar calmak da özentiliktir, acizliktir. kime göre nereye göre***